Veranderingen op het forum
Re: Veranderingen op het forum
Ik heb gezegd wat ik er van vond.
Wie het er niet mee eens is denkt er het zijne wel van.
Ik sta nog altijd 100 procent achter wat ik gezegd heb.
Wat ik niet wou schrijven hierboven, maar nu wel ga doen, is 1 van mijn geliefkoosde uitdruKkingen in mijn leven : een mening is maar een mening. Het is net als een h*l in je g*t : iedereen heeft er een en het is dus niets bijzonder.
Dat geldt voor zowel mijn mening als voor die van een ander.
Ik vind dat je niet iemand met veel fouten in je tekst moet uitmaken voor dommerik. Anderen vinden dat je dat recht zeker moet hebben en dat niemand je daar mag op aanspreken.
Een mening is... zoals.. ieder heeft er een.
Wie het er niet mee eens is denkt er het zijne wel van.
Ik sta nog altijd 100 procent achter wat ik gezegd heb.
Wat ik niet wou schrijven hierboven, maar nu wel ga doen, is 1 van mijn geliefkoosde uitdruKkingen in mijn leven : een mening is maar een mening. Het is net als een h*l in je g*t : iedereen heeft er een en het is dus niets bijzonder.
Dat geldt voor zowel mijn mening als voor die van een ander.
Ik vind dat je niet iemand met veel fouten in je tekst moet uitmaken voor dommerik. Anderen vinden dat je dat recht zeker moet hebben en dat niemand je daar mag op aanspreken.
Een mening is... zoals.. ieder heeft er een.
Laatst gewijzigd door haelewyn op 23 december 2018, 19:40, 1 keer totaal gewijzigd.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
© Harry Callahan aka Dirty Harry
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Ik vind dat Haelewyn gelijk heeft, die Avanramiar of dergelijke heeft veel te veel noten op zijn zang voor een newbie. Dat is niet gebruikelijk, in mijn mening is dat iemand die het forum al bekend is. Nu goed hij is welkom, maar hij moet ons wel niet zitten uitschelden voor idioten. Dat is marginaal en ongepast gedrag.
Ik zie nergens waar dat hij members uitscheldt voor idioten hoor...Frederic schreef: ↑23 december 2018, 20:16 Ik vind dat Haelewyn gelijk heeft, die Avanramiar of dergelijke heeft veel te veel noten op zijn zang voor een newbie. Dat is niet gebruikelijk, in mijn mening is dat iemand die het forum al bekend is. Nu goed hij is welkom, maar hij moet ons wel niet zitten uitschelden voor idioten. Dat is marginaal en ongepast gedrag.
Men moet tussen de regels door lezen, en eigenlijk ligt het er vingerdik op. Ook heel zijn berichtengeschiedenis eens bekijken
Nee... je hebt gelijk. Hij schreef een braaf tekstje voor het parochieblad over vrede en affectie tussen forumleden.
Mijn verwijzing naar "mensen voor idioot uitmaken met veel fouten in de tekst" ging over een ander voorval waar jij, Ludo, heel hoog van de toren blies omdat ik toen zei dat het beter was om geen andere leden uit te maken voor dommerik (iemand anders deed dat..) als je die tekst zelf vol fouten schreef.
Dat vond ik toen heel raar van jou. Iemand uitmaken mag je doen op een forum.. maar zeggen dat iemand voor dommerik uitschelden als je dat met veel fouten in je tekst doet redelijk dom is ?? Dan komt ridder Ludo met zijn ros en getrokken zwaard ter verdediging.
Net zoals hier. .
Je komt met iets wat de webmaster ergens anders heeft gezegd over een situatie die niet op deze van toepassing is.
Ik zou jou niet graag als scheidsrechter zien als ik aan sport zou doen.
Een nieuw lid mag Paul hier komen uitkafferen en we moeten dat maar gewoon laten betijen en er vooral niets van zeggen. Dag Jan ! En dag Ludo !
Lees het nog eens allemaal. En zet deze keer je bril op aub. Ik begrijp je criteria niet om iemand te verdedigen..
Ja ik haal het uit zijn berichtgeschiedenis. Het was dan des te meer opvallend voor iemand zijn eerste berichten. Het is daarom dat ik hem/haar heb onthouden.ludo schreef: ↑23 december 2018, 22:48Ik zie nergens waar dat hij members uitscheldt voor idioten hoor...Frederic schreef: ↑23 december 2018, 20:16 Ik vind dat Haelewyn gelijk heeft, die Avanramiar of dergelijke heeft veel te veel noten op zijn zang voor een newbie. Dat is niet gebruikelijk, in mijn mening is dat iemand die het forum al bekend is. Nu goed hij is welkom, maar hij moet ons wel niet zitten uitschelden voor idioten. Dat is marginaal en ongepast gedrag.
Ps. Dit was je 3000ste bericht, we hebben er één te goed!
Er zijn er hier enkele die er een sport van maken om trollen en schrijffouten aan te klagen, mij zul je hier nooit iets horen over zeggen, tenzij ik al enkele keren heb gezegd dat het belangrijkste is dat je de tekst en de bedoeling ervan kunt lezen, ook al staan er fouten in. En trollen moet je melden aan de WM. en zelf deze persoon niet aanvallen.haelewyn schreef: ↑23 december 2018, 23:45Nee... je hebt gelijk. Hij schreef een braaf tekstje voor het parochieblad over vrede en affectie tussen forumleden.
Mijn verwijzing naar "mensen voor idioot uitmaken met veel fouten in de tekst" ging over een ander voorval waar jij, Ludo, heel hoog van de toren blies omdat ik toen zei dat het beter was om geen andere leden uit te maken voor dommerik (iemand anders deed dat..) als je die tekst zelf vol fouten schreef.
Dat vond ik toen heel raar van jou. Iemand uitmaken mag je doen op een forum.. maar zeggen dat iemand voor dommerik uitschelden als je dat met veel fouten in je tekst doet redelijk dom is ?? Dan komt ridder Ludo met zijn ros en getrokken zwaard ter verdediging.
Net zoals hier. .
Je komt met iets wat de webmaster ergens anders heeft gezegd over een situatie die niet op deze van toepassing is.
Ik zou jou niet graag als scheidsrechter zien als ik aan sport zou doen.
Een nieuw lid mag Paul hier komen uitkafferen en we moeten dat maar gewoon laten betijen en er vooral niets van zeggen. Dag Jan ! En dag Ludo !
Lees het nog eens allemaal. En zet deze keer je bril op aub. Ik begrijp je criteria niet om iemand te verdedigen..
Blijkbaar sta je met je mening helemaal alleen, niemand die je komt verdedigen .
Hoe zou dat komen ?
Hoe zou dat komen ?
Dat moet daar nog een beetje een aangenaam VIP privé forum zijn
Als eens op het Senior privé-forum geweest, dat is daar tof ze. Altijd maar vriendelijke forumleden en er worden gratis Kinepolis-tickets uitgedeeld door de webmaster. Als je iets lief zegt over elkaar, dan krijg je nog een bon voor een zak popcorn ook.
Als eens op het Senior privé-forum geweest, dat is daar tof ze. Altijd maar vriendelijke forumleden en er worden gratis Kinepolis-tickets uitgedeeld door de webmaster. Als je iets lief zegt over elkaar, dan krijg je nog een bon voor een zak popcorn ook.
en de roze-balletten zijn er ook al niet
Er zijn verstandige mensen die zich van commentaar onthouden, om het forum niet verder te besmetten met onnozele praat die geen enkele meerwaarde aan het forum geven.
Ik ben al niet erg te vinden voor elitaire toestanden, gesloten groepjes waar mensen mogen vinden dat ze beter zijn dan de anderen.. Maar het interesseert me NOG minder wat er daar in mijn naam of plaats zou besproken worden. Inderdaad, Fré... aan mij zijn hun instructies evenmin besteed en ik beschouw ze als overbodig en onbestaande.
Op een ander forum zit ik toevallig ook in zo'n groepje.
Het is één van de grootste teleurstellingen van mijn virtueel leven geweest. Zo'n groepje, net als een VIP status heeft helemaal niets te betekenen en niet iedereen schijnt dat te snappen.
Jammer dat we er geen van beide deel van uitmaken, van die groep.
Voor wat het waard is : het is 24 december. Voor iedereen (!!!) een zeer gelukkig Kerstfeest en Kerstavond gewenst.