De Beurs vandaag
TIP
Re: De Beurs vandaag
Complotstelling 1
Complotstelling 2en het verleden heeft duidelijk aangetoond dat het een Lügenpresse is.
Complotstelling 3Zo is de FED eigendom van de grote investeringsbanken
Complotstelling 4en die behartigen niet het nationale belang maar hebben een zeer verdachte eigen agenda.
Complotstelling 52008 vergeten ?
Complotstelling 6Wat Trump betreft: lees zelf veel en geloof voor mijn part de uitspraak dat het establishment Trump laat begaan zolang het hen uitkomt.
Complotstelling 7Nadien kan hij kaltgestelt worden.
Complotstelling 8Wat de waarheid is zal (misschien) later aan het licht komen maar geloof in afwachting bijna niemand.
Complotstelling 9Uitzonderingen zijn bv de Vlaamse Pater Daniel Maes die de ganse oorlog in Syrie meegemaakt heeft en me zijn belevenissen e-mailde
Volledig in tegenspraak met de MSM als VRT, De Tijd e.a. !
Voor iemand die waarschuwt tegen complotten, doe je ook wel goed je best om zelf complotten te ondersteunen
Het is toch wel zeker dat individuele overheden via hun individuele nationale/centrale banken onderling samenwerken met een gemeenschappelijk eigenbelang als motief, dat zijn geen "complotten" maar gewoon wat ze doen, dag in dag uit.
Het woord "complot" is hiervoor niet eens van toepassing, want het zijn dwingelanden, ze hoeven geen geheimhouding. Enkel soms wat... late rapportering. Post mortem voor degenen met geld/spaarders/speculanten wiens bestrijding hun bestaansreden is.
Het woord "complot" is hiervoor niet eens van toepassing, want het zijn dwingelanden, ze hoeven geen geheimhouding. Enkel soms wat... late rapportering. Post mortem voor degenen met geld/spaarders/speculanten wiens bestrijding hun bestaansreden is.
http://achterdesamenleving.nl/wp-content/uploads/2014/09/Het-meest-gevaarlijke-bijgeloof-11.pdf
@Spruitekop
Waarin zit jij belegd als ik mag vragen? Hou je nog steeds alleen goud aan of ook andere zaken.
Waarin zit jij belegd als ik mag vragen? Hou je nog steeds alleen goud aan of ook andere zaken.
Quality growth investor
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Waarom bekijk je enkel M1?Owlus schreef: ↑25 december 2018, 18:13Die snap ik niet.
"Uit de markten gehaald"?
Hoezo?
Gewoon afgepakt van de mensen?
Edit, ik heb net eens gekeken:
https://fred.stlouisfed.org/data/CURRENCY.txt
Title: Currency Component of M1
Units: Billions of Dollars
Notes: The currency component of M1, sometimes called "money stock currency,"
is defined as currency in circulation outside the U.S. Treasury and
Federal Reserve Banks
2018-01-01 1531.3
2018-12-10 1625.6
Ik zie dit jaar een +94.3 geen -500
In 2008 voor de crisis was dat 2008-09-01 777.6
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Dat deed ik toch niet?Spruitekop schreef: ↑26 december 2018, 01:51Waarom bekijk je enkel M1?Owlus schreef: ↑25 december 2018, 18:13
Die snap ik niet.
"Uit de markten gehaald"?
Hoezo?
Gewoon afgepakt van de mensen?
Edit, ik heb net eens gekeken:
https://fred.stlouisfed.org/data/CURRENCY.txt
Title: Currency Component of M1
Units: Billions of Dollars
Notes: The currency component of M1, sometimes called "money stock currency,"
is defined as currency in circulation outside the U.S. Treasury and
Federal Reserve Banks
2018-01-01 1531.3
2018-12-10 1625.6
Ik zie dit jaar een +94.3 geen -500
In 2008 voor de crisis was dat 2008-09-01 777.6
De gegeven data, is de "currency component" van M1, niet M1 zelf.
Om u het principe duidelijk te maken: de verschillende geldhoeveelheidsbalansen staan niet naast elkaar, ze gaan van "smal" naar "breed", met als smalste de monetaire basis (BASE), dan een bredere M1 (dat dus BASE bevat), dan een nog bredere M2 (dat dus M1 en ermee impliciet BASE bevat), en zo verder.
Vandaar "component".
http://achterdesamenleving.nl/wp-content/uploads/2014/09/Het-meest-gevaarlijke-bijgeloof-11.pdf
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
als ze Trump van Twitter zouden afgooien, zou het misschien ook een beetje helpen dat de beurs wat minder zakt
Wie wil kan op Bingoal gokken op financiële gebeurtenissen in 2019:
De FB < $100 en BEL20 < 3000 heb ik alvast wat opgezet.
De FB < $100 en BEL20 < 3000 heb ik alvast wat opgezet.
75% aandelen, 15% obligaties, 10% cash
-
- Jr. Member
- Contacteer:
die EUR/USD van <1.05 lijkt me anders ook wel een "gok" waard, zeker omdat die 4.5x uitbetaalt.
S&P500 bijna +5%
-
- Full Member
- Contacteer:
Ik ga deze beursdag omschrijven als 'aangenaam'
Ja dat was wel eens een leuke afwisseling
Nu hopen dat Europa de VS morgen wil nadoen he
Gaan we dan toch nog een eindejaarsrally krijgen, alle eindejaarswinsten samengehoopt op 5 dagen
Nu hopen dat Europa de VS morgen wil nadoen he
Gaan we dan toch nog een eindejaarsrally krijgen, alle eindejaarswinsten samengehoopt op 5 dagen
Dus na een dag waar er bij de amerikanen +5% tot zelfs 6% bijkomt, denken julie dat dit morgen gewoon mooi stand houdt of er zelfs nog bij komt?
Any man whose errors take ten years to correct is quite a man.
Rookie investor
Rookie investor
morgen wel
maar er zijn in de afgelopen weken al genoeg verliezen gelezen, de vraag is hoe lang het gaat blijven standhouden
maar er zijn in de afgelopen weken al genoeg verliezen gelezen, de vraag is hoe lang het gaat blijven standhouden