Kosten aangerekend per 01.01
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Kosten aangerekend per 01.01
Ik heb een Dexia Classic rekening en op 01.01 is er ongeveer 29 EUR gedebiteerd (10 EUR Bancontact/Maestro, 5 EUR Proton, 2,50 Beheer debetkaart, 12 EUR Bijdrage Classicrekening). Wat ik me afvraag: hebben deze kosten betrekking op 2008 of zijn dit al de kosten voor 2009. Anders zou ik kunnen vragen om de dienst Bancontact en Proton te deactiveren (15 EUR uitgespaard). Ik heb immers ook een bankkaart (GRATIS) bij Deutsche Bank en dan gebruik ik die kaart in de toekomst...
Re: Kosten aangerekend per 01.01
Voor 28 euro heb je de Dexia blue rekening. Dan heb je alle kaarten ineens. Ik heb toch liever een bank met echte loketten nog voor mijn dagdagelijks gebruik.
Kwestie van mijn geld aan het loket te kunnen afhalen, bij grote sommen.
Kwestie van mijn geld aan het loket te kunnen afhalen, bij grote sommen.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Het is voor 2009 maar je bent te laat daarmee denk ik. Ik denk dat je dat moet laten weten voor 01/01wrpint schreef: Ik heb een Dexia Classic rekening en op 01.01 is er ongeveer 29 EUR gedebiteerd (10 EUR Bancontact/Maestro, 5 EUR Proton, 2,50 Beheer debetkaart, 12 EUR Bijdrage Classicrekening). Wat ik me afvraag: hebben deze kosten betrekking op 2008 of zijn dit al de kosten voor 2009. Anders zou ik kunnen vragen om de dienst Bancontact en Proton te deactiveren (15 EUR uitgespaard). Ik heb immers ook een bankkaart (GRATIS) bij Deutsche Bank en dan gebruik ik die kaart in de toekomst...
Ik betaal als alleenstaande bij Fortis 2,60 Euro per maand.
Ik heb reeds geprobeerd dit bedrag nog kleiner te maken door Maestro en Proton af te stoten, maar dat bleek onmogelijk.
Als je je rekening bij Dexia volledig annuleert, daarentegen, dan zou het wel absurd zijn moest je nog voor heel 2009 moet betalen.
Ik heb reeds geprobeerd dit bedrag nog kleiner te maken door Maestro en Proton af te stoten, maar dat bleek onmogelijk.
Als je je rekening bij Dexia volledig annuleert, daarentegen, dan zou het wel absurd zijn moest je nog voor heel 2009 moet betalen.
Ik had ook eerst een Blue-rekening bij Dexia, omdat ik echter deze alleen gebruik om geld op te storten voor de domiciliering voor ons lening ben ik vorig jaar overgeschakeld op de Classic rekening.
Dexia heeft mij toen in dat kwartaal het verschil toegepast en teruggegeven tussen de blue en de Classic.
Het zou in u geval dus ook moeten lukken ;-)
Dexia heeft mij toen in dat kwartaal het verschil toegepast en teruggegeven tussen de blue en de Classic.
Het zou in u geval dus ook moeten lukken ;-)
volgens mij is de bank zelfs verplicht om je kosten terug te betalen als je nu je rekening zou afzeggen. niet heel het bedrag, maar afhankelijk hoe ver het jaar gevorderd is.
dat staat meestal wel in de algemene voorwaarden geloof ik.
dat staat meestal wel in de algemene voorwaarden geloof ik.