Conjunctuurbewegingen & beleggen
TIP
Conjunctuurbewegingen & beleggen
Als je de economen mag geloven zitten we momenteel in de fase waarin je best belegt in obligaties of obligatiefondsen. We zijn volgens mij stilaan de fase van de cash voorbij.
Waar stappen jullie in? Obligaties? Aandelen? Mijn buikgevoel zegt dat het nog zeker een half jaar tot een jaar te vroeg is om in aandelen te stappen, tenzij je wil shorten of daytraden.
Waar stappen jullie in? Obligaties? Aandelen? Mijn buikgevoel zegt dat het nog zeker een half jaar tot een jaar te vroeg is om in aandelen te stappen, tenzij je wil shorten of daytraden.
-
- Jr. Member
- Contacteer:
Re: Conjunctuurbewegingen & beleggen
Obligaties is de volgende bubble die op springen staat.
Indd nog te vroeg voor aandelen. Interessant lijkt mij vooral goud, daarna olie en grondstoffen in het algemeen maar daarvoor moet economie eerst aantrekken.
Indd nog te vroeg voor aandelen. Interessant lijkt mij vooral goud, daarna olie en grondstoffen in het algemeen maar daarvoor moet economie eerst aantrekken.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
We zitten momenteel in fase 1 van bijgevoegde grafiek.
Ik ken erniet veel (niets) van. KBC deed me een fonds kopen (BE 0948 393245, alleen obligaties)zekerheid en winst gegarandeed, ja watte. Ik die dacht dat obligaties safe waren, heb voorlopig al 16% aan mijn been (van 470 naar 398). Wat nu verkopen of houden ?Messerschmitt schreef: Obligaties is de volgende bubble die op springen staat.
Dit is een obligatiefonds dat enkel in europese financiële instellingen belegt. Door het dalen van het vertrouwen in de banksector en het stijgen van de obligatierente, gaan dergelijke fondsen de dieperik in.JANMARCEL schreef: Ik ken erniet veel (niets) van. KBC deed me een fonds kopen (BE 0948 393245, alleen obligaties)zekerheid en winst gegarandeed, ja watte. Ik die dacht dat obligaties safe waren, heb voorlopig al 16% aan mijn been (van 470 naar 398). Wat nu verkopen of houden ?
Wat de toekomst brengt, weet niemand, maar de kans lijkt groot dat dit fonds niet snel zal herstellen en mogelijk zelfs nog gaat zakken.
Koop nooit ofte nimmer "fondsen", noch aandelenfondsen, noch obligatiefondsen, noch zogenaamde "cash" fondsen.
Zelfs deze laatste (CASH!!!) zijn onlangs in de USA onderuit gegaan.
Zet uw geld op spaar- en/of termijnrekeningen. Kosteloos!
Zelfs deze laatste (CASH!!!) zijn onlangs in de USA onderuit gegaan.
Zet uw geld op spaar- en/of termijnrekeningen. Kosteloos!
Laatst gewijzigd door Polis23 op 23 januari 2009, 09:01, 1 keer totaal gewijzigd.