Opvolging evolutie van "Model Lazy portfolios voor Belgische beleggers"
TIP
Re: Opvolging evolutie van "Model Lazy portfolios voor Belgische beleggers"
... en hier zijn de Xray grafieken
Voor 10 jaar,
Voor dit jaar
en met een begin op 1/1/2014
Terwijl het aandelengedeelte zakte, deden de obligaties wat er van hen verwacht worden. Zij bleven stabiel. In dit geval een licht stijging. Niet zo verwonderlijk, zit de 60/40 portefeuille telkens tussen de 50/50 en IWDA (100/0)
Voor 10 jaar,
Voor dit jaar
Terwijl het aandelengedeelte zakte, deden de obligaties wat er van hen verwacht worden. Zij bleven stabiel. In dit geval een licht stijging. Niet zo verwonderlijk, zit de 60/40 portefeuille telkens tussen de 50/50 en IWDA (100/0)
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Maakt niet uit dat de dividenden er niet bij staan, de transactiekosten zitten er ook niet in lijkt het op het eerste zicht? Dus dat zal wel ongeveer overeen uitkomen.
De informatie over de 60/40 portefeuille op 1 July 2018.
De portefeuille heeft mooi kwartaal achter de rug, dat de moeilijke periode van Februari en Maart meer dan goed maakt.
Enkele getallen: Kwartaal +4,42%, Sinds het begin van het jaar bijna +2%, laatste 12 maand 5,41%, laatste 3 jaar 4,76%
De portefeuille heeft mooi kwartaal achter de rug, dat de moeilijke periode van Februari en Maart meer dan goed maakt.
Enkele getallen: Kwartaal +4,42%, Sinds het begin van het jaar bijna +2%, laatste 12 maand 5,41%, laatste 3 jaar 4,76%
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.