België krijgt een nieuwe internetbank: MeDirect
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Re: België krijgt een nieuwe internetbank: MeDirect
Dat was een mix / gedachtensprongetje naar of met Izola .. Voor mij is 'Me' één pot nat, maar ik kan mis zijn.
Maltees , Burundees, San Marinees, Chinees, Vaticaanstadinees ... het zegt me allemaal weinig.
Vannacht BOB geweest ... Pas wakker ook. Verwacht geen opstel op dit uur.
Maltees , Burundees, San Marinees, Chinees, Vaticaanstadinees ... het zegt me allemaal weinig.
Vannacht BOB geweest ... Pas wakker ook. Verwacht geen opstel op dit uur.
Estate Guru believer.
Ik begrijp het nog altijd niet?platin schreef: ↑1 januari 2019, 15:21
Wat Me met Van Marcke te maken heeft ??
https://www.vanmarcke.com/nl-be/lening
Er is dan ook geen verband tussen medirect en van marcke,Polled schreef: ↑1 januari 2019, 16:24Ik begrijp het nog altijd niet?platin schreef: ↑1 januari 2019, 15:21 Wat Me met Van Marcke te maken heeft ??
https://www.vanmarcke.com/nl-be/lening
wel tussen izola bank en van marcke group.
En MeDirect heeft ook een Belgische banklicentie, iets wat in het begin niet het geval was.
Klopt allemaal.
Mijn excuses om deze middag met mijn net-uit-mijn-bed-hoofd in samenvattend verband te schrijven en de denkbruggetjes als te grote sprongen te noteren.
Me Direct heeft niets te maken met de badkamergigant. Izola Bank heeft daar wel iets mee te maken.
In mijn gedachten zitten ze gewoon in hetzelfde schuifje van de kabouterkast omdat ze allebei uit dezelfde ministaat komen.
Ik heb ze iets teveel vermengd in mijn kort bericht deze ochtend.
Mijn excuses om deze middag met mijn net-uit-mijn-bed-hoofd in samenvattend verband te schrijven en de denkbruggetjes als te grote sprongen te noteren.
Me Direct heeft niets te maken met de badkamergigant. Izola Bank heeft daar wel iets mee te maken.
In mijn gedachten zitten ze gewoon in hetzelfde schuifje van de kabouterkast omdat ze allebei uit dezelfde ministaat komen.
Kan al eens voorvallen , zeker na een zware nacht ?haelewyn schreef: ↑1 januari 2019, 17:40 Klopt allemaal.
Estate Guru believer.
Het grote verschil tussen MeDirect en Izola:
Land waar de zetel van de groep gevestigd is :
MeDirect = Malta
Izola = België
Land van beschermingsfonds :
MeDirect = België
Izola = Malta
Dus net het omgekeerde!
En eerlijk gezegd: in een Belgische badkamergigant (Van Marcke Group) die een bankfiliaal (Izola) gaat openen in Malta, zou ik geen vertrouwen hebben.
Daarentegen is MeDirect Bank NV een bank met Belgische banklicentie, met als hoofdzetel de Mediterranean Bank in Malta.
Land waar de zetel van de groep gevestigd is :
MeDirect = Malta
Izola = België
Land van beschermingsfonds :
MeDirect = België
Izola = Malta
Dus net het omgekeerde!
En eerlijk gezegd: in een Belgische badkamergigant (Van Marcke Group) die een bankfiliaal (Izola) gaat openen in Malta, zou ik geen vertrouwen hebben.
Daarentegen is MeDirect Bank NV een bank met Belgische banklicentie, met als hoofdzetel de Mediterranean Bank in Malta.
- miljonairtje
- Full Member
- Contacteer:
Hoe zit het eigenlijk met jullie vertrouwen ten opzichte van Medirect? Ben benieuwd of er veel Spaargidsers hun centen aan Medirect toevertrouwen met die nieuwe spaarrekening die ze recent gelanceerd hebben.
Is de Belgische staatsgarantie een geruststelling voor jullie?
De terugbetalingscapaciteit van die garantie laat ik in het midden...
Is de Belgische staatsgarantie een geruststelling voor jullie?
De terugbetalingscapaciteit van die garantie laat ik in het midden...
De Fidelity spaarrekening heb ik zelf niet genomen. Maar andere spaarrekeningen en termijnrekeningen heb ik wel. En alles verloopt altijd heel correct.
In het begin was het geen Belgische bank, ik heb wel gewacht om klant te worden tot dat wel het geval was.
Maar uiteindelijk blijft spreiden heel belangrijk. Vandaar dat ik de nieuwe rekening niet genomen heb, omdat anders het percentage bij hen (tov de rest dat ik heb) te hoog zou oplopen.
In het begin was het geen Belgische bank, ik heb wel gewacht om klant te worden tot dat wel het geval was.
Maar uiteindelijk blijft spreiden heel belangrijk. Vandaar dat ik de nieuwe rekening niet genomen heb, omdat anders het percentage bij hen (tov de rest dat ik heb) te hoog zou oplopen.
inderdaad, spreiden is zeer verstandigannetje schreef: ↑3 januari 2019, 13:56 De Fidelity spaarrekening heb ik zelf niet genomen. Maar andere spaarrekeningen en termijnrekeningen heb ik wel. En alles verloopt altijd heel correct.