Duurtijd Transacties tussen banken
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Re: Duurtijd Transacties tussen banken
Hallo,....
vanavond rond 19u (dus donderdag) deed ik een overschrijving van een spaar online rekening van argenta naar de golden of zichtrekening naar dezelfde bank ,..argenta dus,..Normaal gezien moet dit verwerkt worden vannacht en moet dat morgen op mijn golden rekening staan? Wat denken jullie?
Hartelijk dank voor eventuele antwoorden,;..
met vriendelijke groetjes,..
vanavond rond 19u (dus donderdag) deed ik een overschrijving van een spaar online rekening van argenta naar de golden of zichtrekening naar dezelfde bank ,..argenta dus,..Normaal gezien moet dit verwerkt worden vannacht en moet dat morgen op mijn golden rekening staan? Wat denken jullie?
Mijn persoonlijke ervaring van Fortis naar Rabobank, BMP, Keytrade, ABN-Amro, DHB, BKCP, DB, KBC en Argenta : sommige 1 andere 2 dagen. Niet slecht toch?
scarlet schreef: Hallo,....
Bij Dexia lukt een interne overschrijving op 1 seconde, bij andere banken waar ik klant bij, ben duurt het meestal een 24 uur. (het weekend niet inbegrepen)
Gisterenmorgen geld overgeschreven van mijn ing lion deposit naar dexia. Vanmorgen staat het bedrag op mijn dexia rekening. Gisteren trouwens ook een bedrag overgeschreven van dexia naar argenta. Bij dexia ging het bedrag er onmiddellijk af, bij argenta helaas nog niet aangekomen.
En mijn overschrijving naar argenta is nu ook aangekomen. Mooi !
@ Dieter
Heb jij voor die overschrijving van de ING naar Dexia gewerkt via de Lion Account? Of heb jij enkel een Lion Deposit?
Heb jij voor die overschrijving van de ING naar Dexia gewerkt via de Lion Account? Of heb jij enkel een Lion Deposit?
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Vaganzza,Vaganzza schreef: @ Dieter
ik heb enkel een lion deposit.
rabobank spaar naar zicht is binnen de tien seconden
dexia internet spaar naar zicht op tien seconden
db spaar naar zicht een dag
dexia zicht naar rabo zicht 1 dag
dexia zicht naar rabo spaar 1 dag
fortis zicht naar rabo spaar 3 dagen
Fortis zicht naar dexia spaar 3 dagen
dus eigenlijk fortis en db als traagste, fortis is niet mijn eigen rekening, die beheer ik voor een ander
dexia internet spaar naar zicht op tien seconden
db spaar naar zicht een dag
dexia zicht naar rabo zicht 1 dag
dexia zicht naar rabo spaar 1 dag
fortis zicht naar rabo spaar 3 dagen
Fortis zicht naar dexia spaar 3 dagen
dus eigenlijk fortis en db als traagste, fortis is niet mijn eigen rekening, die beheer ik voor een ander
De snelste: Dexia
De traagste: Deutsche Bank
De traagste: Deutsche Bank
We zijn Kaupthing al snel vergeten hé,.... supertraaaaaaaaaaaag ooit... zelfs van spaar naar zicht moest ik 3dagen wachten, anders was alles tijdig van de baan geweest...pech gehad zeker of dikke oplichting... ni zo lang geleden!!! Keytrade is nog niet rond hé... ik duim mee... >50.000 spaarderken...
DHB Bank naar Credit Europe: zelde dag.
's morgens ingevoerd op DHB en 's avond stond het al op mijn Credit Europe rekening
's morgens ingevoerd op DHB en 's avond stond het al op mijn Credit Europe rekening
Op 21/01/09 overschrijvingen van Rabobank zichtrekening naar :
Rabobank spaarrekening : ontvangen valutadatum 21/01/09
Keytrade zichtrekening : ontvangen valutadatum 22/01/09
Argenta e-spaar : ontvangen valutadatum 22/01/09
Credit europe Bank : ontvangen valutadatum 22/01/09
Rabobank spaarrekening : ontvangen valutadatum 21/01/09
Keytrade zichtrekening : ontvangen valutadatum 22/01/09
Argenta e-spaar : ontvangen valutadatum 22/01/09
Credit europe Bank : ontvangen valutadatum 22/01/09
@ Louise
Heb je de verrichtingen voor of na 12u gedaan?
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Ik die op 21/01/09 ergens tussen 23 u en 24 uur gedaan.Vaganzza schreef: @ Louise
De Deutsche bank heeft meer dan 1 dag nodig om een overdracht te doen tussen 2 rekeningen van de DB.