Deutsche Bank België schrapt gratis rekening
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Re: Deutsche Bank België schrapt gratis rekening
Ik denk niet dat DB zich veel zorgen maakt om klanten <10k zonder beleggingen.
Doen ze allemaal om de exklanten te hekelen en om te bewijzen dat ze nodig zijn voor de bank. Des te langer de wachttijd des te meer jobzekerheid ze hebben. Hoe ben je zelf. Tjah het is er erg aan toen in de wereld.Jiraisking schreef: ↑14 januari 2019, 14:21 Net alles afgesloten in het DB-kantoor. Stonden pakt 10 mensen voor mij, allemaal om hun rekening af te sluiten. Toen het aan mij was, wist de bediende al voor 95% zeker waarvoor ik kwam, desondanks moest zijn collega hem voor de 10de keer uitleggen hoe je een rekening sluit. Heel triest ... om dan nog te merken dat hij een verkeerde voornaam op de overschrijving van het saldo had gezet en hij nog is opnieuw mocht beginnen.
Kortom, het amateurisme was schrijnend. Good luck Deutsche ...
-
- Hero Member
- Contacteer:
Als we jobzekerheid moeten veiligstellen door onze job niet te kunnen, is het idd ver gekomen ... Heel blij dat ik weg ben bij die bende prutsersStackingG schreef: ↑14 januari 2019, 17:57Doen ze allemaal om de exklanten te hekelen en om te bewijzen dat ze nodig zijn voor de bank. Des te langer de wachttijd des te meer jobzekerheid ze hebben. Hoe ben je zelf. Tjah het is er erg aan toen in de wereld.Jiraisking schreef: ↑14 januari 2019, 14:21 Net alles afgesloten in het DB-kantoor. Stonden pakt 10 mensen voor mij, allemaal om hun rekening af te sluiten. Toen het aan mij was, wist de bediende al voor 95% zeker waarvoor ik kwam, desondanks moest zijn collega hem voor de 10de keer uitleggen hoe je een rekening sluit. Heel triest ... om dan nog te merken dat hij een verkeerde voornaam op de overschrijving van het saldo had gezet en hij nog is opnieuw mocht beginnen.
Kortom, het amateurisme was schrijnend. Good luck Deutsche ...
Denk je dat dat alleen het geval is bij deutsche?Jiraisking schreef: ↑14 januari 2019, 18:07Als we jobzekerheid moeten veiligstellen door onze job niet te kunnen, is het idd ver gekomen ... Heel blij dat ik weg ben bij die bende prutsers
Telenet, belgacom, vdab, alle soorten hulpverlening zoals dokters, psychiaters, garagisten en noem maar op.... belgen zijn door en door rot(al, of aan het geraken) van de corruptie. En als bewuste incompetentie volgens jullie geen corruptie is dan toont dat aan dat jullie hetzelfde liedje zingen. Enfin degene die trollen om aandacht van de feiten af te leiden. Het hele internet zit er vol van. Er zijn meer trollen dan normale mensen en het betert er niet meer op. Vroeger deden er zich nog al eens bezinningen voor onder de mensen. Enige dat zich nu voordoet is meer mensen op de kar krijgen. Kleine schrale kar is me dat.
Stem maar, volgende keer en de keer erop en nog eens en nog eens. Haal de wever maar voor volgende verkiezingen of eender welke malloot. Geen enkele politieker zal het doen. Er is een TOTALE reconstructie nodig van de wereld en als zoiets als brexit het voorbeeld geeft niet doenbaar is omwille van allerlei sancties... nou ja dan zie je maar dat het systeem verder en verder aftakelt en er maar meer en meer onderbouwt moet worden om het recht te houden tot de finale krak.
Of jullie kunnen het tij keren, genoegen nemen met normale winsten en normale pensioenen en normale omgang met elkaar terug. Want geen enkele jongere wacht erop jullie vettige volgescheten onderbroeken te gaan verversen en robots gaan ze er ook niet voor maken... al zeker niet tegen kutlonen waarmij kut-chinese klasseverdeling rommel gekocht kan worden. Voila mijn mening. xD
Have a nice day laddy! I'm off for some golf!
-
- Hero Member
- Contacteer:
Ouh maar ik ben het mee eens over de voorbeelden die je aanhaalt ze! Helaas zijn deze actief in een sector waar alle concurrentie in hetzelfde bedje ziek zijn (Telenet/Belgacom). Dit zijn Pest/cholera keuze's voor alle Vlamingen helaas. Maar dat neemt niet weg dat ik de situatie vandaag bijna lachwekkend mag vinden. Ik blijf hopen dat er mensen zijn die hun job wel (bewust) naar behoren uitoefenen.StackingG schreef: ↑14 januari 2019, 18:52Denk je dat dat alleen het geval is bij deutsche?Jiraisking schreef: ↑14 januari 2019, 18:07
Als we jobzekerheid moeten veiligstellen door onze job niet te kunnen, is het idd ver gekomen ... Heel blij dat ik weg ben bij die bende prutsers
Telenet, belgacom, vdab, alle soorten hulpverlening zoals dokters, psychiaters, garagisten en noem maar op.... belgen zijn door en door rot(al, of aan het geraken) van de corruptie. En als bewuste incompetentie volgens jullie geen corruptie is dan toont dat aan dat jullie hetzelfde liedje zingen. Enfin degene die trollen om aandacht van de feiten af te leiden. Het hele internet zit er vol van. Er zijn meer trollen dan normale mensen en het betert er niet meer op. Vroeger deden er zich nog al eens bezinningen voor onder de mensen. Enige dat zich nu voordoet is meer mensen op de kar krijgen. Kleine schrale kar is me dat.
Ja die zijn er. Die zitten in thialand (wegens persoonlijke redenen moet ik hier informatie achterhouden, anders heb ik morgen nog een vettige valling)Jiraisking schreef: ↑14 januari 2019, 18:58Ouh maar ik ben het mee eens over de voorbeelden die je aanhaalt ze! Helaas zijn deze actief in een sector waar alle concurrentie in hetzelfde bedje ziek zijn (Telenet/Belgacom). Dit zijn Pest/cholera keuze's voor alle Vlamingen helaas. Maar dat neemt niet weg dat ik de situatie vandaag bijna lachwekkend mag vinden. Ik blijf hopen dat er mensen zijn die hun job wel (bewust) naar behoren uitoefenen.StackingG schreef: ↑14 januari 2019, 18:52
Denk je dat dat alleen het geval is bij deutsche?
Onrendabele klanten wegjagen is gewoon domme bedrijfsvoering. Die komen hoogstwaarschijnlijk nooit meer terug, ook niet als ze later voor private banking in aanmerking zouden komen. Zoals het spreekwoord zegt: vertrouwen komt te voet en gaat te paard.
heeft niets met vertrouwen te maken
het is een bedrijfskeuze om mensen met minder de 10.000 te doen betalen voor het gebruik
of het de juiste keuze is , laat ik in het midden
maar er is iets voor te zeggen vanuit hun perspectief
het is een bedrijfskeuze om mensen met minder de 10.000 te doen betalen voor het gebruik
of het de juiste keuze is , laat ik in het midden
maar er is iets voor te zeggen vanuit hun perspectief
-
- Hero Member
- Contacteer:
Het is alleszins positief als test voor als ze echt over kop zouden gaan: hoe goed ben ik voorbereid op een bank run?
Ik heb bij DB zicht- en spaar rekeningen die al meerdere jaren gesaldeerd zijn maar nooit officieel zijn afgesloten.
Zal ik ambtshalve kosten worden aangerekend of word ik nog schriftelijk verwittigd en op die wijze zinloze kosten vermijden?
Zal ik ambtshalve kosten worden aangerekend of word ik nog schriftelijk verwittigd en op die wijze zinloze kosten vermijden?
Het heeft alles met vertrouwen te maken. Banken die klanten dumpen of naar de uitgang begeleiden, om welke reden dan ook, beschadigen sowieso het vertrouwen die deze klanten in hen hebben gesteld.
ze willen die mensen onder de 10.000 hun vertrouwen niet
ze willen ze weg
kosten / baten analyse ( blijft onderneming)
en als ik de commentaren hierboven lees, is hen dat goed aan het lukken
dat is geen oordeel, gewoon een vaststelling
ze willen ze weg
kosten / baten analyse ( blijft onderneming)
en als ik de commentaren hierboven lees, is hen dat goed aan het lukken
dat is geen oordeel, gewoon een vaststelling
Heb je eigenlijk wel gelezen wat ik heb geschreven?
Zou er niet op rekenen dat ze je nog aanschrijven vóór je een niet-toegelaten debetstand hebt met alle interesten en aanmaningskosten vandien. ING heeft mij dat een keertje gelapt.
Wie een slapende rekening heeft bij DB kan ze maar best uit eigen beweging afsluiten door zelf langs te gaan of telefonisch een afsluitingsformulier aan te vragen: dat vult u in en stuurt u hen terug (port wordt betaald door bestemmeling) en dan wordt alles kosteloos door hen afgesloten en krijgt u niet over 6 maand of zo een verrassing door een plotse negatieve rekeningstand.
Wel eerst al uw rekeningen vooraf leegmaken als u voor de methode op afstand kiest.
Valt al bij al wel mee, hoor.
Wel eerst al uw rekeningen vooraf leegmaken als u voor de methode op afstand kiest.
Valt al bij al wel mee, hoor.
Als ze de rente wat minder zouden verkrachten zouden heel wat meer mensen meer dan 10K spaargeld hebben. Helaas is de armoede maar groter en groter aan het worden.
Waarheid is dat iedereen meer heeft maar heb je meer als je minder financiële zekerheid hebt doordat je geen noodkapitaal bezit?