Gebruikers Dommel Mobile Freedom ?
Re: Gebruikers Dommel Mobile Freedom ?
Ik heb een paar dagen geleden nog een sms gekregen over hetzelfde.
Deze keer stond ook mijn naam erin en de vermelding dat voor wie betaalt met domiciliering er niets moet gebeuren.
Deze keer stond ook mijn naam erin en de vermelding dat voor wie betaalt met domiciliering er niets moet gebeuren.
Ik betaalde in januari op oud nummer, en kreeg bevestiging.
'k Heb zojuist wel een mail gekregen (had hen via de website een bericht gestuurd) dat ze nog niet alles verwerkt hebben (met name het deel van het nieuwe bankrekeningnummer), en dat ik gerust mag zijn dat mijn nummer behouden blijft.
Dat laatste is maar te hopen...
Dat laatste is maar te hopen...
Met een mandaat , al die problemen niet.
Op tijd betaald en bellen maar .
Op tijd betaald en bellen maar .
Estate Guru believer.
Hallo,
Ik heb mijn factuur op 6 januari betaald op het nieuwe rekeningnummer. Vervaldag is 25 januari. Ik sta nog steeds als "nog niet betaald" vermeld...Ik hoop maar dat mijn nummer niet geblokkeerd wordt. Ik heb eind december ook al moeten klagen dmv een email. Ik moest bankafschrift etc doorsturen. Ze doen hun werk niet goed, vind ik.
Ik heb mijn factuur op 6 januari betaald op het nieuwe rekeningnummer. Vervaldag is 25 januari. Ik sta nog steeds als "nog niet betaald" vermeld...Ik hoop maar dat mijn nummer niet geblokkeerd wordt. Ik heb eind december ook al moeten klagen dmv een email. Ik moest bankafschrift etc doorsturen. Ze doen hun werk niet goed, vind ik.
+1, blijven mailen en op één of andere manier komt het toch in orde. Ik zou daar wel eens een vlieg willen zijn....
Ze weten zelf ook wel dat ze met hun rekeningnummers problemen hebben.
Tijd hebben ze voor alles genoeg, blijkbaar.
Ik zou me geen zorgen maken.
Tussen alle verhalen over dommel hier las ik er nog geen over ten onrechte afsluiten van een telefoonnummer.
Als ze je aanmanen kan je nog altijd reageren.
Tijd hebben ze voor alles genoeg, blijkbaar.
Ik zou me geen zorgen maken.
Tussen alle verhalen over dommel hier las ik er nog geen over ten onrechte afsluiten van een telefoonnummer.
Als ze je aanmanen kan je nog altijd reageren.
Het is nu de vervaldag van mijn factuur. Reeds lang en breed betaald, maar staat nog steeds als "te betalen" vermeld. Het blijkt toch moeilijk om hun normaal werk te doen...Als ze mijn nummer maar niet blokkeren wegen niet betaald.
Ik ben er ook niet gerust in... 'k Heb ze ondertussen 2 keer gemaild, en ze hebben me gezegd dat ze hun best gaan doen om alles tijdig in orde te krijgen. Maar vandaag is de vervaldag, en nu is het weekend begonnen...
hier ook weer van hetzelfde; betaald op 17/1, vandaag "overdue", dus volgens hen nog niet betaald....
Ik ga toch gaan zoeken naar een andere provider, kan het me niet permitteren dat mijn nummer op één of ander moment niet meer zou werken....
Ik ga toch gaan zoeken naar een andere provider, kan het me niet permitteren dat mijn nummer op één of ander moment niet meer zou werken....
Betaald ergens begin januari op het oude nummer, nu toch eindelijk in orde. In de Limburg gaat het allemaal wat trager.
Ooohhhhh. .. Dezelfde maand nog in orde ?
Boven verwachting snel toch, voor dat bedrijf ?
Afsluiten zonder herinnering of aanmaning zou al sterk zijn hé. ..
Boven verwachting snel toch, voor dat bedrijf ?
Afsluiten zonder herinnering of aanmaning zou al sterk zijn hé. ..
-
- Newbie
Maak jullie geen zorgen, dommel sluit niets af, ook al staat daar weken en weken dat je factuur nog niet betaald is. Integendeel, ik heb al meegemaakt dat mijn factuur als 'betaald' stond gemerkt, terwijl dat niet het geval was. En als je je abonnement opzegt, kan je maanden later nog steeds bellen, zonder dat daar ooit een factuur voor komt, als je je nummer niet hebt overgedragen uiteraard.
Vandaag gezien dat ze eindelijk iets gedaan hebben: ze vermelden dat ik minder heb betaald dan het factuurbedrag. Natuurlijk is dit fout. Heb dan maar weer een mail gestuurd met bewijs van betaling en of ze de situatie maar even willen corrigeren. Hebben jullie het zelfde voor?
ja, factuur is volledig betaald, terwijl er bij de inlog een euro en enkele centen als betaald zijn aangeduid; factuur over due…. Wat moet dat daar een potje zijn ..