De Beurs vandaag
TIP
Re: De Beurs vandaag
2,71% erbij vandaag bij mij ^^
Van mij mag het elke dag Brexit stemming zijn
Van mij mag het elke dag Brexit stemming zijn
Laatst gewijzigd door Aerolla op 16 januari 2019, 20:34, 1 keer totaal gewijzigd.
May en de hare mogen aanblijven. Redelijk nipt maar goed.
Ze gaat nu gesprekken aangaan om een plan te vormen binnen zoveel dagen. Zoals men een week of 2 geleden had gestemd, in het geval dat haar deal niet doorging.
Ze gaat nu gesprekken aangaan om een plan te vormen binnen zoveel dagen. Zoals men een week of 2 geleden had gestemd, in het geval dat haar deal niet doorging.
Any man whose errors take ten years to correct is quite a man.
Rookie investor
Rookie investor
En je bron?Kevva schreef: ↑16 januari 2019, 18:44De voormalig Franse president zei ooit het volgende:
“Wat is het doel? Het doel is rassenvermenging! En als de mensen niet bereid zijn om dit uit hun eigen vrije wil te doen, dan zullen wij ze dwingen middels regeringsmaatregelen. De uitdaging van rassenvermenging van de verschillende naties is de uitdaging van de 21e eeuw. Het is geen keus, het is een plicht. Het is verplicht.” (Nicolas Sarkozy)
Echt al dat triestig gedoe over rassenvermenging enz... Zou een goede zaak zijn daar komen tenminste gezonde mensen uit voort. Want dit soort praatjes krijge je enkel als je te dicht trouwt over vele generaties.
Plus eerlijk al die onzin over gedwongen mengen? Want o je ziet zoveel gemengde koppels. Dat is toch echt praat van losers die geen werk lief of vrienden hebben en dan op andere steken.
Aub verwijder deze troll en zijn spar maatje.
Portefeuille: Kinepolis, Tinc, Ageas, GBL, Solvay, AD, Sofina, Sippef, Biocartis, Sioen.
Denk dat we toch enigszins misleid worden door onze media. In de EU (Duitsers in het gareel en Frankrijk op de bok) wil men de Britten onherroepelijk en zonder voorwaarden kwijt. Ze zullen er alles aan doen om de Tommies zo diep mogelijk te vernederen.
Er bestaan hier geen goede (bevredigende) oplossingen !
Terloops, om de sfeer te schetsen:
Voor wie het zich nog herinnert: eerst was een Gentse topdiplomaat van de EU aangeduid als Brexit-onderhandelaar. Die man (zijn naam schiet me niet te binnen) had alles in zich voor een goede afwikkeling. Britten hebben ook een gunstig vooroordeel voor ons Vlamingen. Er was een goede sfeer, zeer belangrijk in de diplomatie. Dan werd hij plots vervangen door Barnier. De foto's spraken boekdelen: een nijdige azijnpisser. De moffen hadden eens te meer gebogen voor de sansculotten. Denk dat de Tommies Wellington terug willen.
Er bestaan hier geen goede (bevredigende) oplossingen !
Terloops, om de sfeer te schetsen:
Voor wie het zich nog herinnert: eerst was een Gentse topdiplomaat van de EU aangeduid als Brexit-onderhandelaar. Die man (zijn naam schiet me niet te binnen) had alles in zich voor een goede afwikkeling. Britten hebben ook een gunstig vooroordeel voor ons Vlamingen. Er was een goede sfeer, zeer belangrijk in de diplomatie. Dan werd hij plots vervangen door Barnier. De foto's spraken boekdelen: een nijdige azijnpisser. De moffen hadden eens te meer gebogen voor de sansculotten. Denk dat de Tommies Wellington terug willen.
Crassus, je bent nogal totalitair hoor ! Waar geleerd ?
Dit hoort hier niet thuis punt.
Dit is de beurs vandaag. Doe dan een draad open over deze onzin.
Laatste dat ik eraan vuil maak.
Dit is de beurs vandaag. Doe dan een draad open over deze onzin.
Laatste dat ik eraan vuil maak.
Portefeuille: Kinepolis, Tinc, Ageas, GBL, Solvay, AD, Sofina, Sippef, Biocartis, Sioen.
Is er iemand die weet wanneer we May mogen verwachten met een nieuw plan? In de media wordt gesproken over 'enkele dagen'. Haar onderhandelinsakkoord is gisteren nog maar afgeschoten, lijkt me niet dat je in een paar dagen een nieuw in elkaar flanst...
Denk dat we snel 2 maanden verder zullen staan, toch?
Normaal tegen maandag.Kevva schreef: ↑16 januari 2019, 21:50 Is er iemand die weet wanneer we May mogen verwachten met een nieuw plan? In de media wordt gesproken over 'enkele dagen'. Haar onderhandelinsakkoord is gisteren nog maar afgeschoten, lijkt me niet dat je in een paar dagen een nieuw in elkaar flanst...
https://www.hln.be/nieuws/buitenland/pr ... a70ceada5/
-
- Jr. Member
- Contacteer:
Volledig akkoord, maar ik heb toch mijn aandelen heel sterk teruggebracht en ik begin pas weer meer te beleggen wanneer de indicatoren weer sterker worden.
[/quote]
Ik noem dit gezond verstand. Wachten tot de indicatoren weer sterker worden. Heb ook een groot gedeelte van mijn aandelen afgebouwd. Geduld is een belangrijke deugd in deze.
[/quote]
Ik noem dit gezond verstand. Wachten tot de indicatoren weer sterker worden. Heb ook een groot gedeelte van mijn aandelen afgebouwd. Geduld is een belangrijke deugd in deze.
Welke indicatoren bedoel je dan? Technische, politieke of fundamenteel-economische?
Die laatste zijn overwegend goed. Gewoon goed, niet uitstekend. Dat ze wat afzwakten t.o.v. de hoogconjunctuur van 2017/2018 was onvermijdelijk en is imo niet zorgwekkend.
Indicatoren van politieke onzekerheid zijn moeilijk meetbaar, maar globaal gezien is de wereld momenteel niet onzekerder dan normaal (al hebben mensen altijd de indruk dat de tijd waarin ze nu leven onzekerder is dan 'vroeger', een gekende cognitieve bias).
Blijven enkel nog technische indicatoren over. Veel plezier daarmee, ik ben sceptisch.
Die laatste zijn overwegend goed. Gewoon goed, niet uitstekend. Dat ze wat afzwakten t.o.v. de hoogconjunctuur van 2017/2018 was onvermijdelijk en is imo niet zorgwekkend.
Indicatoren van politieke onzekerheid zijn moeilijk meetbaar, maar globaal gezien is de wereld momenteel niet onzekerder dan normaal (al hebben mensen altijd de indruk dat de tijd waarin ze nu leven onzekerder is dan 'vroeger', een gekende cognitieve bias).
Blijven enkel nog technische indicatoren over. Veel plezier daarmee, ik ben sceptisch.
-
- Jr. Member
- Contacteer:
Ik heb het voornamelijk over de groeivertraging en de nakende negatieve Amerikaanse rentecurve.dw schreef: ↑17 januari 2019, 09:04 Welke indicatoren bedoel je dan? Technische, politieke of fundamenteel-economische?
Tja. Als je wacht tot alle lichten op groen staan....
De wachters hebben de voorbije 3 weken al 8,7% mislopen...
Ik kan enkel aanbevelen dat men met een plan maakt, en het dan uitvoert. Eentje die goed uitgedacht is, verschillende situaties mogelijk acht, al lijken ze onwaarschijnlijk, waarvan je met alle uitkomsten kon leven.
Het eenvoudigste is stelselmatig & periodiek een bedrag beleggen. Persoonlijk vind ik dat je erg weinig genot hebt aan een goede uitvoering van je plan, maar soit, elk zijn goesting.
Het eenvoudigste is stelselmatig & periodiek een bedrag beleggen. Persoonlijk vind ik dat je erg weinig genot hebt aan een goede uitvoering van je plan, maar soit, elk zijn goesting.
Any man whose errors take ten years to correct is quite a man.
Rookie investor
Rookie investor
-
- Newbie