Het migratieakkoord van Marrakech
Re: Het migratieakkoord van Marrakech
De 'Grote Vraag' is op wie stem je.
Want links is links niet meer en rechts is rechts niet meer.
Je hebt enkel nog centrum en extreem links en extreem rechts imo. + Spa schiet zichzelf in de voet door met N-VA in de zee te gaan.
Eigenlijk is N-VA buiten hun voorstellen gewoon een trado centrumrechtste partij.
Want links is links niet meer en rechts is rechts niet meer.
Je hebt enkel nog centrum en extreem links en extreem rechts imo. + Spa schiet zichzelf in de voet door met N-VA in de zee te gaan.
Eigenlijk is N-VA buiten hun voorstellen gewoon een trado centrumrechtste partij.
als ik kon ik zou op Anuna de Wever stemmen, maar ik vrees dat ik daarvoor nog een paar jaar zal moeten wachten
Ik mag toch ook op madammen stemmen he
https://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20160603_02323376
en het is wel degelijk een madame volgens die link
hoe weet jij dat ?
staat dat ergens geschreven ?
( eigenlijk heeft dat niet zoveel belang op wie ze valt )
staat dat ergens geschreven ?
( eigenlijk heeft dat niet zoveel belang op wie ze valt )
Kyra gaat nu ook nogal een pak fanmail krijgen denk ik
Zijt ge vrienden met anuna, of staat dat zomaar allemaal openbaar?
Any man whose errors take ten years to correct is quite a man.
Rookie investor
Rookie investor
ze is nog jong he , haar latere politieke tegenstanders gaan proberen om haar op elke minpuntje te pakken
Vorige week gaf ik ook al de ‘insinuatie’ dat ze ... is. Mijn bericht werd toen verwijderd want dat was ongehoord.
Heb niets tegen vrouwen die een vrouw leuk vinden i.p.v. een man.
Heb niets tegen vrouwen die een vrouw leuk vinden i.p.v. een man.
NVA en Spa hebben voor mekaar gekozen omdat er geen alternatief is. Beide krijgen klappen: Spa al jaren; NVA sinds hun geknoei rond het Marrakech akkoord waarvan de onderhandelingen al 2 jaar liepen maar Francken zat de hele tijd te twitteren, of neen, visa rond te strooien, en dan het bekendworden ervan. Enige antwoord van de grote Calimero: iedereen is altijd tegen ons.
De verliezers vinden dus mekaar want de winnaars (groen en blauw) vinden mekaar ook. En CD&V zal later wel zien ... Eerst hebben de verliezers mekaar in Antwerpen gevonden, en nu zijn ze ook lief tegen elkaar in afwachting van de verkiezingen van mei.
Di Rupo is ook al mee met zijn uitspraak dat hij Jambon niet als premier wil. Dus: NVA'er premier geen probleem, alleen niet Jambon.
Een stem voor de NVA is dus een stem voor Spa/PS en we weten wat dit betekent voor de belastingen, die tussen haakjes, vooral in Vlaanderen betaald worden.
2 mogelijkheden: NVA wordt weggeblazen en geen belastingregering; of NVA blijft groot genoeg en de grote Calimero wordt de handpop van Di Rupo. NVA zal een beetje confederalisme krijgen waar het Wallonie toch geen pijn doet.
Oh ja, en Vlaams Belang kan gerust op vakantie tot de verkiezingen. De stemmen worden in hun schoot gestrooid zoals Francken visa strooit.
Dat Vlaams Belang een klinkende overwinning haalt, is zeker. Maar hoe de rest verspreid zal zijn, is afwachten. Geen gevaar ook (of hoop, voor de NVA) dat Vlaams Belang met NVA in zee gaat.
-
- Newbie
Vlaams Belang zal zeker zeer goed scoren, maar zolang ze geen 51% halen, trekken de anderen zich er niets van aan, en klutsen ze samen in kartels. Democratie heet dat. Geef mij dan maar een rechtvaardige dictator!
Wat er in uw verwijderde bericht stond was toch net iets anders.
begon met letter M en eindige met letter f.
https://www.studio-legale.be/rechtstakk ... f/?lang=nl
luie belegger met voorliefde voor aandelen met stijgende dividenden die je heel Lang kan bijhouden en simpele regeltjes