Het migratieakkoord van Marrakech
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Re: Het migratieakkoord van Marrakech
Was het “manwijf”?
Als mijn gok juist was lijkt het me dat je bezwaarlijk van laster of eerroof kan spreken.
Volgens de dikke Zeeuws-Vlaming:
"Betekenis 'manwijf'
man·wijf (het; o; meervoud: manwijven)
1
sterke, ruwe vrouw "
Het lijkt me beledigend, maar laster of eerroof?
Laatst gewijzigd door CarpeNoctem op 21 januari 2019, 08:35, 3 keer totaal gewijzigd.
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
-
- Newbie
Ik heb nooit voor bdw gestemd; is groot geworden omdat vb-kiezers overliepen in de hoop dat bdw hetzelfde beoogde als vb. Maar àl die kiezers komen DIK bedrogen uit. Eigenlijk gaat hun stem naar de rooi en de groen!
IK had dat al door van DAG 1.
IK had dat al door van DAG 1.
wie weet schrijft Kevva ooit wel iets gelijkaardig over mijn minderjarige dochter, plukt hij ongevraagd een foto van haar facebook, laat de moderator het staan, dan zal ik een klacht indienen en zien we hoe de rechtstpraak het beoordeeld.
luie belegger met voorliefde voor aandelen met stijgende dividenden die je heel Lang kan bijhouden en simpele regeltjes
Ja man ...
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
De honderdduizenden die naar Florida gevlucht zijn, deden dat waarschijnlijk niet omdat ze het goed hadden onder de terreur van de grote leider Fidel!
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Was er terreur onder Castro?? Hij regeerde met ijzeren hand ja... dat wel.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
't Is niet omdat je misschien ooit al eens in je leven aan een strand in Cuba hebt gelegen (misschien ?) dat je daardoor plots een Cuba-expert bent en je je levendig kan inbeelden hoe de doorsnee-Cubaan leeft en denkt ...
... echt gekker moet het hier toch niet meer worden hoor ...
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Die mensen zijn gelukkig als ze al voor morgen te eten hebben.
Ga eens iets drinken in een lokale bar, voor 1$ drink je daar een ganse avond.
Als je natuurlijk rond de hotels blijft hangen en daar je geld laat rollen dan bekijken ze jou inderdaad net als wij naar een CEO van een multinational kijken.
En Castro (Fidel) was daar inderdaad hun god, véél zaken zijn d'er écht héél goed uitgebouwd.
Als ik moest kiezen tussen in een Cubaans hospitaal geraken of in Griekenland.
Ga eens iets drinken in een lokale bar, voor 1$ drink je daar een ganse avond.
Als je natuurlijk rond de hotels blijft hangen en daar je geld laat rollen dan bekijken ze jou inderdaad net als wij naar een CEO van een multinational kijken.
En Castro (Fidel) was daar inderdaad hun god, véél zaken zijn d'er écht héél goed uitgebouwd.
Als ik moest kiezen tussen in een Cubaans hospitaal geraken of in Griekenland.
Charles Michel is zich ook al blauw aan het ergeren aan de toenadering tussen NVA en de PS.NTO schreef: ↑20 januari 2019, 08:52NVA en Spa hebben voor mekaar gekozen omdat er geen alternatief is. Beide krijgen klappen: Spa al jaren; NVA sinds hun geknoei rond het Marrakech akkoord waarvan de onderhandelingen al 2 jaar liepen maar Francken zat de hele tijd te twitteren, of neen, visa rond te strooien, en dan het bekendworden ervan. Enige antwoord van de grote Calimero: iedereen is altijd tegen ons.
De verliezers vinden dus mekaar want de winnaars (groen en blauw) vinden mekaar ook. En CD&V zal later wel zien ... Eerst hebben de verliezers mekaar in Antwerpen gevonden, en nu zijn ze ook lief tegen elkaar in afwachting van de verkiezingen van mei.
Di Rupo is ook al mee met zijn uitspraak dat hij Jambon niet als premier wil. Dus: NVA'er premier geen probleem, alleen niet Jambon.
Een stem voor de NVA is dus een stem voor Spa/PS en we weten wat dit betekent voor de belastingen, die tussen haakjes, vooral in Vlaanderen betaald worden.
2 mogelijkheden: NVA wordt weggeblazen en geen belastingregering; of NVA blijft groot genoeg en de grote Calimero wordt de handpop van Di Rupo. NVA zal een beetje confederalisme krijgen waar het Wallonie toch geen pijn doet.
Oh ja, en Vlaams Belang kan gerust op vakantie tot de verkiezingen. De stemmen worden in hun schoot gestrooid zoals Francken visa strooit.
Dat Vlaams Belang een klinkende overwinning haalt, is zeker. Maar hoe de rest verspreid zal zijn, is afwachten. Geen gevaar ook (of hoop, voor de NVA) dat Vlaams Belang met NVA in zee gaat.
Benieuwd wat de NVA kiezers zelf daarvan vinden ... een belastingregering met een snuifje confederalisme?
De echte fans laten hun idool nooit in de steek.
Er zijn er zelfs die zeggen, denken, hopen dat Elvis nog leeft.
Er zijn er zelfs die zeggen, denken, hopen dat Elvis nog leeft.
Goed bezig.
Helft leeflonen uitgekeerd aan niet-Belgen: “Deze Sinterklaaspolitiek is onhoudbaar voor onze sociale zekerheid”
https://www.hln.be/nieuws/binnenland/he ... ~ab712e55/
Van de bijna 1 miljard euro die afgelopen jaar werd uitgekeerd aan leeflonen ging zowat de helft naar niet-Belgen.
Open grenzen en een open sociale zekerheid zijn onverenigbaar.
Helft leeflonen uitgekeerd aan niet-Belgen: “Deze Sinterklaaspolitiek is onhoudbaar voor onze sociale zekerheid”
https://www.hln.be/nieuws/binnenland/he ... ~ab712e55/
Van de bijna 1 miljard euro die afgelopen jaar werd uitgekeerd aan leeflonen ging zowat de helft naar niet-Belgen.
Open grenzen en een open sociale zekerheid zijn onverenigbaar.
Zal er nog niet op beteren na mei vrees ik.
Om te zwijgen van de zwembad"****"...