Geld overschrijven en nieuwe begunstigde maken
Geld overschrijven en nieuwe begunstigde maken
Deze nieuwe toepassingen van de website gebruik ik voor het eerst.
Ik wens geld, dat van een termijnrekening is vrijgekomen, over te schrijven naar een andere rekening (bij een andere bank).
Daarvoor dacht ik eerst een nieuwe begunstigde aan te maken. Vul alles in, klik op Verstuur SMS-code, en dan krijg ik een time-out en wordt eruit gegooid. Opnieuw inloggen is niet mogelijk, daar ik op de achtergrond blijkbaar nog ingelogd ben.
Is dit normaal ? Wat doe ik verkeerd ?
Welke stappen volg ik best om dit probleem niet langer voor te hebben ?
Ik wens geld, dat van een termijnrekening is vrijgekomen, over te schrijven naar een andere rekening (bij een andere bank).
Daarvoor dacht ik eerst een nieuwe begunstigde aan te maken. Vul alles in, klik op Verstuur SMS-code, en dan krijg ik een time-out en wordt eruit gegooid. Opnieuw inloggen is niet mogelijk, daar ik op de achtergrond blijkbaar nog ingelogd ben.
Is dit normaal ? Wat doe ik verkeerd ?
Welke stappen volg ik best om dit probleem niet langer voor te hebben ?
Re: Geld overschrijven en nieuwe begunstigde maken
bij welke bank??? en via pc of smartphone???
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Sorry, Ik dacht dat het zichtbaar was dat de vraag stond in "Vraag het aan MeDirect".
Bij deze...
Bij deze...
Heb ondertussen met MeDirect gebeld, en zij hebben het me stap voor stap uitgelegd.
'k Was blijkbaar verkeerd begonnen...
'k Was blijkbaar verkeerd begonnen...
Is aanpassen de eerste keer dat ingeven.
Estate Guru believer.
Zeg dat wel, en als ge verkeerd begint, loopt het helemaal fout.
Een vriendelijke dame heeft het me geholpen. Eens je het weet is het redelijk eenvoudig.
Een vriendelijke dame heeft het me geholpen. Eens je het weet is het redelijk eenvoudig.
De fout die ik maakte. was door eerst naar de rekening(en) te gaan. Dat mag je niet doen.
Als je geld wilt overschrijven of een begunstigde wil maken, moet je via de menu's rechts bovenaan gaan. En dan wijst het zichzelf uit.
Als het niet duidelijk is, laat het me dan weten, maar ik heb nu de tijd niet om in te loggen en screenprints te maken.
Als je geld wilt overschrijven of een begunstigde wil maken, moet je via de menu's rechts bovenaan gaan. En dan wijst het zichzelf uit.
Als het niet duidelijk is, laat het me dan weten, maar ik heb nu de tijd niet om in te loggen en screenprints te maken.
Hmm ik kan eigenlijk geen debetrekening selecteren als ik een 'externe overschrijving' wil doen.
Ik krijg gewoon geen opties te zien.
Ik krijg gewoon geen opties te zien.
Als ik me niet vergis, moet je eerst via de menu's rechts een begunstigde aanmaken, en kiezen dat je hem wenst te bewaren (denk dat je dat ergens moet aanvinken).
Pas daarna kan je een overschrijving doen (ook via die menu's), en dan kan je die begunstigde selecteren.
Pas daarna kan je een overschrijving doen (ook via die menu's), en dan kan je die begunstigde selecteren.