Mijn Kapitaal
Mijn Kapitaal
Dag MeDirect,
Ik beleg reeds ruime tijd via een MijnKapitaal modelportefeuille. De laatste tijd is de site op zijn zachtst gezegd weinig actief zonder enige bijdrage van Al fonds of Ronokat. Alleen Johan houdt de boel draaiende, in a way.
Weten jullie wat er gaande is? Aangezien jullie ‘hun’ producten verdelen, zou het wel aangewezen zijn als jullie aan jullie klanten laten weten hoe jullie verstandhouding momenteel is met MijnKapitaal. Volgens mij zit er een haar in de boter.
Eenzelfde vraag op hun site wordt weggemodereeerd. Graag een reactie.
Bedankt
Ik beleg reeds ruime tijd via een MijnKapitaal modelportefeuille. De laatste tijd is de site op zijn zachtst gezegd weinig actief zonder enige bijdrage van Al fonds of Ronokat. Alleen Johan houdt de boel draaiende, in a way.
Weten jullie wat er gaande is? Aangezien jullie ‘hun’ producten verdelen, zou het wel aangewezen zijn als jullie aan jullie klanten laten weten hoe jullie verstandhouding momenteel is met MijnKapitaal. Volgens mij zit er een haar in de boter.
Bedankt
Re: Mijn Kapitaal
Misschien je vraag eens in het Maltees stellen.mida schreef: ↑25 januari 2019, 21:07 Dag MeDirect,
Bedankt
![Grin ;D](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/grin.gif)
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Die zijn toch gewoon op welverdiende vakantie?
Vroeger gaf Al fonds aan wanneer hij op vakantie was. Nu is hij onaangekondigd samen met robokat al bijna 2 maand op reis.....
En de gogi wordt ook niet meer bijgewerkt. Da is toch één van hun fundamenten....
Johan kan wel weinig zeggende artikels posten.
En de gogi wordt ook niet meer bijgewerkt. Da is toch één van hun fundamenten....
Johan kan wel weinig zeggende artikels posten.
Ik heb uit goede bron vernomen dat men bij MijnKapitaal.be volop bezig is met de site up te daten !!
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Ze zouden minstens een update mogen geven over de situatie. Transparantie! Het is geen schande om te zeggen dat ze het oneens zijn over {...} en een bezinningsperiode inlassen; of dat ze gewoon kletterende ruzie hebben; of dat ze tot het besef zijn gekomen dat ook het hunne niet het ei van Columbus was. Maar ik heb geen vertrouwen in volk dat met de noorderzon vertrekt.
Ze zijn niet met de noorderzon vertrokken.
Twee weken terug lieten ze weten dat ze aan het reorganiseren zijn.
Dus wellicht klopt wel wat Evita schreef, over het updaten van de site.
Jullie verwachten van hen hetzelfde als van een bedrijf dat er met grote teams achter zit. Terwijl het hier maar om een site van een paar vrijwilligers gaat.
Jullie verwachten van hen hetzelfde als van een bedrijf dat er met grote teams achter zit. Terwijl het hier maar om een site van een paar vrijwilligers gaat.
Heb juist nog op de website gekeken. Waar zou dit staan? Of moet je lid zijn van de fanclub om gepriviligieerde informatie te krijgen?
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Bij mijn weten is er geen fanclub.
Het stond gewoon in een van de reacties.
Het stond gewoon in een van de reacties.
Ja, maar dan wel "vrijwilligers" die portefeuilles definiëren waarvan ze beweren dat ze beter doen dan de portefeuilles die door de banken worden aangeboden, en bovendien een akkoord hebben met MeDirect dat MeDirect hun modelportefeuilles gebruikt, en waarbij MeDirect ook expliciet zegt dat ze die modelportefeuilles in samenwerking met MijnKapitaal gemaakt hebben. En waarbij MijnKapitaal reklame maakt voor MeDirect door op de website van MijnKapitaal een link aan te bieden naar MeDirect en erbij zegt dat MeDirect de modelportefeuille aanbiedt zonder instapkosten.annetje schreef: ↑26 januari 2019, 14:43 Ze zijn niet met de noorderzon vertrokken.
Als het dan verkeerd loopt, de hele zaak afwentelen met een "we zijn maar vrijwilligers" is wel zeer goedkoop.
Ik heb de recente reacties doorlopen -via de link die hier in het andere MK-draadje gegeven wordt, want op de MK homepagina is die verwijderd- en ik zie dat Johan op een vraag "wanneer een update van de inverse GOGI file ?" het volgende antwoordt: "nog even geduld, we zijn aan het reorganiseren".
Dat vind ik toch niet overtuigend. Amateur of niet, een kort bericht op de homepagina is niet moeilijk.
Dat vind ik toch niet overtuigend. Amateur of niet, een kort bericht op de homepagina is niet moeilijk.
Dat is niet wat ik bedoelde met die vrijwilligers.
Sommigen verwachten van de mensen van MijnKapitaal dezelfde service, dezelfde acties, dezelfde communicatie, dezelfde marketing, dezelfde achterliggende IT, dezelfde helpdesk,... en zo kan ik nog wel even doorgaan, als wat ze verwachten van grote banken, bedrijven e.d.
Vandaar mijn opmerking dat het maar op een paar vrijwilligers gaat.
En als je het niet met hen eens bent, steek er dan ook geen energie meer in. Ik zou meedoen met het aanbidden van de Heilige Graal IWDA. Succes gegarandeerd, en je moet nergens meer van wakker liggen. De gegarandeerde winst die sommigen je beloven, die zou ik niet laten liggen![Cheesy :D](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/cheesy.gif)
Sommigen verwachten van de mensen van MijnKapitaal dezelfde service, dezelfde acties, dezelfde communicatie, dezelfde marketing, dezelfde achterliggende IT, dezelfde helpdesk,... en zo kan ik nog wel even doorgaan, als wat ze verwachten van grote banken, bedrijven e.d.
En als je het niet met hen eens bent, steek er dan ook geen energie meer in. Ik zou meedoen met het aanbidden van de Heilige Graal IWDA. Succes gegarandeerd, en je moet nergens meer van wakker liggen. De gegarandeerde winst die sommigen je beloven, die zou ik niet laten liggen
![Cheesy :D](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/cheesy.gif)
Idd, +10,4% sedert Kerstmis.annetje schreef: ↑26 januari 2019, 17:14 Dat is niet wat ik bedoelde met die vrijwilligers.
En als je het niet met hen eens bent, steek er dan ook geen energie meer in. Ik zou meedoen met het aanbidden van de Heilige Graal IWDA. Succes gegarandeerd, en je moet nergens meer van wakker liggen. De gegarandeerde winst die sommigen je beloven, die zou ik niet laten liggen![]()
Ik meende ook eens gelezen te hebben dat je ook graag maandelijks een pakketje ETF’s zou willen kopen maar dat je spaarbudget daarvoor niet toereikend is...
Als ik het me goed herinner heb ik ergens geschreven dat maandelijks ETF's kopen voor mij niet aan de orde is, omdat je dat gezien de kosten die brokers vragen, best in pakketjes van 1000 euro minimaal doet.
Daarom verkies ik mijn Keyplan en een paar losse fondsen bij MeDirect, zodat ik bij de ene maandelijks en bij de andere af en toe kan bijkopen.
En nee, naar De Giro ga ik niet. Geen gedoe voor mij met buitenlandse brokers.
Ik voel me goed bij wat ik heb en mijn keuzes. Maar ieder zijn ding.
Daarom verkies ik mijn Keyplan en een paar losse fondsen bij MeDirect, zodat ik bij de ene maandelijks en bij de andere af en toe kan bijkopen.
En nee, naar De Giro ga ik niet. Geen gedoe voor mij met buitenlandse brokers.
Ik voel me goed bij wat ik heb en mijn keuzes. Maar ieder zijn ding.