KBC-LIFE SAFE4LIFE KAP
KBC-LIFE SAFE4LIFE KAP
hallo
als leek zit ik hier met de volgende vraag
65 maanden geleden hebben wij een kbc life safe4life product genomen a 25€/maand,
m.a.w. tot nu toe een 1625€ ingestoken.
nu zie ik op de site hier bij staan 1519€ . met andere woorden verlies ik hier zou ik zeggen of bekijk ik het met korte kleppen en dan dit nog stijgen??
bevestigd het onderstaande dit ook wat erbij staat bij de gegevens ??
Niet-gerealiseerd resultaat
-3,39%
-53,39EUR
alvast bedankt en wat raden jullie me dan aan?
als leek zit ik hier met de volgende vraag
65 maanden geleden hebben wij een kbc life safe4life product genomen a 25€/maand,
m.a.w. tot nu toe een 1625€ ingestoken.
nu zie ik op de site hier bij staan 1519€ . met andere woorden verlies ik hier zou ik zeggen of bekijk ik het met korte kleppen en dan dit nog stijgen??
bevestigd het onderstaande dit ook wat erbij staat bij de gegevens ??
-3,39%
-53,39EUR
alvast bedankt en wat raden jullie me dan aan?
Re: KBC-LIFE SAFE4LIFE KAP
Dit advies had je best 65 maand geleden gevraagd. Ik ben, in tegenstelling tot de bank, géén fan van tak23. Als een belegging de laatste 6 jaar geen positief resultaat opgeleverd heeft zit je ofwel in een slechte investering, ofwel met te hoge kosten.
Ik zou in dit geval verkopen en mijn verlies slikken. Het gerecupereerde geld kan je dan opnieuw in iets anders investeren. Wel kijken of je geen uitstapkosten moet betalen, ik heb de details niet opgezocht.
Ik zou in dit geval verkopen en mijn verlies slikken. Het gerecupereerde geld kan je dan opnieuw in iets anders investeren. Wel kijken of je geen uitstapkosten moet betalen, ik heb de details niet opgezocht.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Voor elke storting betaal je 4.5% kosten. 2.5% toetredingskosten en 2% verzekeringsbelasting. Ook nog eens 0.85% beheerloon.
Ach, daar is al die winst van de voorbije jaren heen.
inderdaad slikken wegdoen en verderkijken , merci
-
- Newbie
Er komen zo tegewoordig zoveel rarara posts voorbij van KBC. Ff de naam wat in (aandacht)mensen hun gedachten zetten?
Mij zien ze al lang niet meer bij KBC voor beleggingen.
De enigen die er beter van worden zijn zij zelf.
De enigen die er beter van worden zijn zij zelf.