Mijn Kapitaal
Re: Mijn Kapitaal
Inderdaad!
Je wilt dus zeggen dat wanneer je wel 1.000€ per maand kon beleggen je dit wel in ETF’s zou beleggen. De kans is dan ook groot dat daar een deel IWDA zou bij zitten zeker?
Je wilt dus zeggen dat wanneer je wel 1.000€ per maand kon beleggen je dit wel in ETF’s zou beleggen. De kans is dan ook groot dat daar een deel IWDA zou bij zitten zeker?
Soit, ik kijk al uit naar het antwoord van MeDirect maandag ...
+1annetje schreef: ↑26 januari 2019, 17:14 En als je het niet met hen eens bent, steek er dan ook geen energie meer in. Ik zou meedoen met het aanbidden van de Heilige Graal IWDA. Succes gegarandeerd, en je moet nergens meer van wakker liggen. De gegarandeerde winst die sommigen je beloven, die zou ik niet laten liggen
Vraag mij eigenlijk af waarom die bogle adepten hier zo fanatiek komen bashen op Mijn Kapitaal. Lijkt steeds meer op een sekte waar ook een gemeenschappelijke "vijand" wordt gekozen om zichzelf en mede leden van eigen suprematie te overtuigen.
Euh? Wie heeft de IWDA hier weer ter sprake gebracht? Niet een van die sekte!vortex schreef: ↑26 januari 2019, 18:31+1annetje schreef: ↑26 januari 2019, 17:14 En als je het niet met hen eens bent, steek er dan ook geen energie meer in. Ik zou meedoen met het aanbidden van de Heilige Graal IWDA. Succes gegarandeerd, en je moet nergens meer van wakker liggen. De gegarandeerde winst die sommigen je beloven, die zou ik niet laten liggen
Vraag mij eigenlijk af waarom die bogle adepten hier zo fanatiek komen bashen op Mijn Kapitaal. Lijkt steeds meer op een sekte waar ook een gemeenschappelijke "vijand" wordt gekozen om zichzelf en mede leden van eigen suprematie te overtuigen.
Lok het dan ook niet uit hé ...
Rare kronkel hebben die bogle adepten hoor, er wordt ergens IWDA vernoemd en meteen wordt men getriggerd om MK te bashen. Zal wel een of andere conditionering zijn zeker, juist gelijk het hondje dat begint te kwijlen bij het horen van een belletje.
Lees dan eens volledig hé. Annetje begon toch over de ‘heilige graal IWDA’??
Ook al degenen die geld gestoken hebben in iwda-fondsen hebben dik verlies geleden. Al die fondsen zijn opgericht om luie mensen het geld uit hun zakken te kloppen, en ze zijn er goed in geslaagd ook!
Ik ken mijnheer Bogle omdat ie onlangs overleden is, maar ik weet niet waar hij voor stond of staat. En ik weet niet wat IWDA betekent, al ben ik het hier al dikwijls tegengekomen. Ik ben er zeker niet zelf over begonnen.
(Ik was een fan van Mijn Kapitaal vanaf het eerste uur, maar de hautaine toon van A.F. en nu, de manier waarop ze hun problemen afhandelen, hebben mijn enthousiasme ferm bekoeld. En toch, toch vind ik nog steeds dat ze waardevolle dingen hebben gedaan.)
(Ik was een fan van Mijn Kapitaal vanaf het eerste uur, maar de hautaine toon van A.F. en nu, de manier waarop ze hun problemen afhandelen, hebben mijn enthousiasme ferm bekoeld. En toch, toch vind ik nog steeds dat ze waardevolle dingen hebben gedaan.)
En sinds wanneer is een vraag stellen over MK, bashen? Pfff. Ik geef ze nog steeds het voordeel van de twijfel.
Even de hand in eigen boezem mss: in ieder draadje dezelfde discussies voeren, ook weinig constructief
Even de hand in eigen boezem mss: in ieder draadje dezelfde discussies voeren, ook weinig constructief
Dus jij vindt de kritiek op MK niet terecht?
En op 5 jaar 65%
Klopt, maar het blijft idioot om te verwijzen naar een rendement op 1 maand als op één jaar, waarin diezelfde maand zit, er +- 0 groei geweest is.
Verder, IWDA is zeker interessant om in te beleggen, maar evengoed is het niet nodig om alle andere vormen van beleggen af te breken en als minderwaardig te beschouwen.
En nee, ik heb noch een mixer noch IWDA in mijn portefeuille maar wel gemengde fondsen, aandelen fondsen én ETF.
Ik denk niet dat dat gebeurt? Het enige dat we zeggen is dat de mixer weinig kans maakt om de index te verslaan op de lange termijn (zoals ook de laatste jaren gebleken is). Dat is alles.