Stel jezelf hier even voor!
- Bluepearl75
- Newbie
- Contacteer:
Re: Stel jezelf hier even voor!
Hey,mijn naam is Jurgen en ben 45j.Heb deze site deze voormiddag ontdekt en vind het ook goed om iemand zijn raad eens te vragen en wat anderen denken.Mvg.
-
- Newbie
- Contacteer:
Hallo. Ik ben zuinigaard. Zuinig in alles.
"Antispam: Sorry, uw eerste bericht op het forum moet langer zijn."
Betalen jullie per letter?
"Antispam: Sorry, uw eerste bericht op het forum moet langer zijn."
Betalen jullie per letter?
Ik ben een student van 25 jaar. Ik zit ondertussen in het laatste jaar van mijn tweede bachelor, ditmaal in iets veel lucratiever (informatica). Door zelden iets te spenderen en slim verzamelspullen te kopen en verkopen heb ik toch al een beetje geld gespaard. Ik weet echter niet of het exacte bedrag delen verstandig is.
Ik plan mijn zuinigheid voort eens ik een inkomen heb. Ik weet echter niets van beleggen &c., en hoop dat te veranderen.
Ik plan mijn zuinigheid voort eens ik een inkomen heb. Ik weet echter niets van beleggen &c., en hoop dat te veranderen.
Dag allemaal,
Ik ben Tom, 28 jaar en ben in juli begonnen met een effectenrekening (via Lynx).
Vooral uit verveling, om een nieuwe hobby te hebben. Het credo van mijn beleggingsgedrag is dan ook dat plezier belangrijker is als winst (en dat is eigenlijk ook tevens mijn uitvlucht voor mijn momenteel negatieve rendement).
Ik lees dit (en andere) foruma sinds dan om me wat te helpen bij mijn "beslissingen" (eigenlijk doe ik zomaar maar wat hoor )
Ik heb me hier lid gemaakt omdat ik deze wel veruit de leukste/beste community vond
Ik ben werkzaam bij een aannemer (degene uit gpv1 zijn aandelenportefeuille)
(en Ik wil en passant gpv1 tevens complimenteren met zijn mooie analyses)
Ik heb dus ingenieursstudies gedaan en heb een beperkte economische kennis die ik al grotendeels vergeten ben
Dus verwacht van mij geen diepgaande analyses op basis van de jaarverslagen en ratio-berekeningen