Deutsche Bank Mastercard: terugbetalingen worden bijgehouden
Deutsche Bank Mastercard: terugbetalingen worden bijgehouden
Ik had onlangs een refund gekregen van een geretourneerd product twv 1500 euro.
Dit stond ook netjes op mijn volgende kredietkaartafrekening, dat ik nu 1200 euro moest krijgen (in dezelfde maand had ik 300 euro uitgegeven)
Tot mijn verbazing wordt die 1200 euro niet teruggestort, maar wordt dat opgespaard en als tegoed op de kredietkaart gezet. De volgende maand had ik 200 euro uitgaves via kredietkaart, en ging er niets van mijn rekening.
Let hier dus goed mee op, vroeger werd dat wel maand per maand afgerekend, maar nu houden ze het geld bij!
Dit stond ook netjes op mijn volgende kredietkaartafrekening, dat ik nu 1200 euro moest krijgen (in dezelfde maand had ik 300 euro uitgegeven)
Tot mijn verbazing wordt die 1200 euro niet teruggestort, maar wordt dat opgespaard en als tegoed op de kredietkaart gezet. De volgende maand had ik 200 euro uitgaves via kredietkaart, en ging er niets van mijn rekening.
Let hier dus goed mee op, vroeger werd dat wel maand per maand afgerekend, maar nu houden ze het geld bij!
Re: Deutsche Bank Mastercard: terugbetalingen worden bijgehouden
Je kan aan de uitgever van je kaart (meestal via de saldopagina van mijnkaart.be) een terugbetaling van het saldo in je voordeel aanvragen. Het is dus niet nodig om dat bedrag te laten staan tot je het uitgegeven hebt!
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Duitsers zijn geen Belgen hoor.netwerken schreef: ↑27 januari 2019, 14:02 Ik had onlangs een refund gekregen van een geretourneerd product twv 1500 euro.
Gezien de laatste heisa over de krediet waardigheid , alle middelen zijn goed.
Zie hun recente aanpassingen voor producten bij hun afgenomen.
Eerst gratis , en dan de koe melken zeker.
Hopelijk krijgt ge rente op uw tegoed, anders om belonen ze u wel met 10 % of meer als negatief.
Estate Guru believer.
Waar in hun tarievenlijst staat die 10 % of meer? Ik vind enkel:
Debetrente 5,87 % per jaar voor de dB E-account
Debetrente 5,87 % per jaar voor de dB E-account
Bedankt voor de goede link! Ik heb inderdaad 'saldo in mijn voordeel' dat ik wil uitbetaald zien.spafles schreef: ↑27 januari 2019, 14:12 Je kan aan de uitgever van je kaart (meestal via de saldopagina van mijnkaart.be) een terugbetaling van het saldo in je voordeel aanvragen. Het is dus niet nodig om dat bedrag te laten staan tot je het uitgegeven hebt!
Ik weet zeker dat dit vroeger automatisch was, heb al vaker in deze situatie gezeten.
Bij Beobank zou je dat gewoon laten uitbetalen door een medewerker van het callcenter.
Of gratis afhalen aan een bankautomaat in Belgie.
Nog niet zelf geprobeerd maar kan misschien ook : het tegoed via de webbanking overschrijven naar de zichtrekening.
Ik heb dat ooit al laten doen, toen ik teveel reserve op de kaart had gestort om op reis te gaan.
Of gratis afhalen aan een bankautomaat in Belgie.
Nog niet zelf geprobeerd maar kan misschien ook : het tegoed via de webbanking overschrijven naar de zichtrekening.
Ik heb dat ooit al laten doen, toen ik teveel reserve op de kaart had gestort om op reis te gaan.