Goedkope stroom
Goedkope stroom
Iemand ervaring met Carrefour Energie Ecoplanet ?
Overal zie ik :
eenvoudig overgaan naar nieuwe leverancier , na het einde van je huidig contract . Maar ik dacht dat je elk contract kon opzeggen mits in achtneming van de opzegtermijn ? of niet ?
Overal zie ik :
eenvoudig overgaan naar nieuwe leverancier , na het einde van je huidig contract . Maar ik dacht dat je elk contract kon opzeggen mits in achtneming van de opzegtermijn ? of niet ?
Re: Goedkope stroom
Carrefour is tussenverkoper van Lampiris, dus weer tussenpersoon en een stuk duurder....kijk maar op vreg! verschil lampiris en carrefour....Ron schreef: Iemand ervaring met Carrefour Energie Ecoplanet ?
zoals hier al 100 X gezegd op forum.....ga naar power4you en gebruik de code, waardoor je nog 3% voordeel krijgt op energieprijs + 15 € korting op teller
als op 1 mei je contract vervalt, zorg je dat je -dacht 1 maand- op voorhand uw opzeg aangetekend opstuurt, is veiligst (ecopower heeft dit voor mij gedaan), en vanaf 1 mei zit je bij nieuwe leverancier....zorg gewoon tijdig voor aanvraag bij nieuwe leverancier.....mag ook 6 maand op voorhand zijn.....beter te vroeg, dan te laatRon schreef: eenvoudig overgaan naar nieuwe leverancier , na het einde van je huidig contract . Maar ik dacht dat je elk contract kon opzeggen mits in achtneming van de opzegtermijn ? of niet ?
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
ok bedankt.
op mijnenergie.be komt carrefour aan een betere prijs , maar dit zijn misschien nog oude tarieven.
power4you : heb je dan rechtstreeks een contract bij lampiris of komen de facturen van power4you ?
op mijnenergie.be komt carrefour aan een betere prijs , maar dit zijn misschien nog oude tarieven.
power4you : heb je dan rechtstreeks een contract bij lampiris of komen de facturen van power4you ?
objectieve, ONAFHANKELIJKE vergelijking:Ron schreef: op mijnenergie.be komt carrefour aan een betere prijs , maar dit zijn misschien nog oude tarieven.
vreg
vb. 23260 kWh
lampiris: 1.353* € - korting= 1315 € => *hier nog 2,5% van aftrekken van 950,56 + 15 € (energieprijs, niet totale prijs dus....gewoon berekening maken op lampiris of p4you)
= 23,8 + 15 €= 37,8 EURO
Carrefour Energie Ecoplanet: 1.640 €
verschil: 287 € + 37,8 € = 324,8 € verschil met uw carrefour energie ecoplanet? Wie laat je liever de winst in zijn zakken steken?
power4you
- Vaste prijs* gewaarborgd voor de duur van het contract, d.i. 1 jaar, 2 jaar of 3 jaar
- Dankzij Power4You krijgt u op de producten van de geselecteerde leverancier een jaarlijkse korting van 15 euro per teller + 2,5% reductie op de energieprijs (prijs exclusief taksen en distributiekosten)
de standaardcode P4U005 invoeren
van lampiris (via post OF elektronisch in pdf), da's een éénmalige code dat je moet invullen voor de korting...+ nadien heb je nog een onafhankelijke ombudsdienst van p4you. Dus rechtstreeks contact met lampiris....Ron schreef: power4you : heb je dan rechtstreeks een contract bij lampiris of komen de facturen van power4you ?
Heb al vele negatieve zaken over lampiris gelezen (ook TA).....maar ik heb goede ervaringen.....wel wat verkeerd gelopen, maar een correcte contactpersoon gevonden.....en die lost alles snel op.
ook groenste energie (na ecopower) zie greenpeace!
voldoende info?