Klimaathysterie
Re: Klimaathysterie
Van thuis uit werken? is dat niet iets voor degenen die een beter betaalde job hebben? of gaan we de machines in een hoekje van de keuken of living installeren?
Geen vliegtuig meer nemen en video conferensies houden, is dat niet wat de hogere klasse nu al doet om hun over de ganse wereld verspreide vestigingen te kontroleren? fabriek in Belgie, boekhouding in Spanje en direktie in Duitsland, zo ken ik er wel een paar.
Rekening rijden voor de gewone man en terzelfdertijd eisen dat hij/zij flexibeler werkt, en dan maar klagen dat die niet meer wil werken omdat het niet meer de moeite is.
Geen vliegtuig meer nemen en video conferensies houden, is dat niet wat de hogere klasse nu al doet om hun over de ganse wereld verspreide vestigingen te kontroleren? fabriek in Belgie, boekhouding in Spanje en direktie in Duitsland, zo ken ik er wel een paar.
Rekening rijden voor de gewone man en terzelfdertijd eisen dat hij/zij flexibeler werkt, en dan maar klagen dat die niet meer wil werken omdat het niet meer de moeite is.
Ja gaan betogen voor het klimaat.
Ja gaan betogen tegen de geplande windmolen.
Belgen betogen graag zeker.
Ja gaan betogen tegen de geplande windmolen.
Belgen betogen graag zeker.
Estate Guru believer.
Ik wil dan weer een windmolen in mijn tuin plaatsen, maar dat mag dan weer niet ...
Turbine in de watergoot installeren, altijd als het regent elentriek
Any man whose errors take ten years to correct is quite a man.
Rookie investor
Rookie investor
In de jaren 70 en 80 hadden verschillende gezinnen hier kleine windmolens staan. Ze koppelde die aan autobatterijen en hadden zo elektriciteit in hun hobbyruimte en garages.
Ik zou graag een wat groter model plaatsen ( heb 2ha plaats) en mss de buren erbij betrekken. In Brussel staan ze niet te springen voor dergelijke initiatieven. Op korte termijn zou het werkgelegenheid creëren, op lange termijn een verlies aan inkomsten ... Klimaat - hypocrisie dus.
Ik zou graag een wat groter model plaatsen ( heb 2ha plaats) en mss de buren erbij betrekken. In Brussel staan ze niet te springen voor dergelijke initiatieven. Op korte termijn zou het werkgelegenheid creëren, op lange termijn een verlies aan inkomsten ... Klimaat - hypocrisie dus.
Ik vond deze wel duidelijk
Any man whose errors take ten years to correct is quite a man.
Rookie investor
Rookie investor
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Neem dan het gemiddelde: 49.111 pers/dag.
Ik denk dat je d'er helemaal niet komt als je het gemiddelde van de afgelopen klimaatbetogingen samen neemt.
Autosalon is bovendien ook nog eens betalend. Op die manier is het ook een 'scheve vergelijking'.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
-
- Newbie
Welke hysterie? Het klimaat is een serieus probleem.
Ook schunnigheid en schaamteloosheid tegenover mensen met een mening is een serieus probleem. Mensen met een stem belachelijk maken, bedreigen en vernederen. Daar zijn jullie losers wel goed in. Maar een echt leven leiden laat staan relaties hebben in jullie leven daar zijn jullie erg triest in. Jullie zouden je nicht nog omkopen om harten te breken en soa's uit te delen.
Ook schunnigheid en schaamteloosheid tegenover mensen met een mening is een serieus probleem. Mensen met een stem belachelijk maken, bedreigen en vernederen. Daar zijn jullie losers wel goed in. Maar een echt leven leiden laat staan relaties hebben in jullie leven daar zijn jullie erg triest in. Jullie zouden je nicht nog omkopen om harten te breken en soa's uit te delen.
-
- Newbie
Zouden ze gaan zien zijn of er dit jaar wel betere alternatieven ontwikkeld zijn?
Nee als het om het klimaat gaat moet alles maar stoppen of extra belast worden. Maar enigszins investeren in verder zetten op een groenere manier dat is voor jullie onmogelijk. (Nou niet echt, dat is waar jullie voor vrezen, maar in het publieke doen jullie of het niet mogelijk is) Ik zweer het jullie hangen bedrog te groot uit en wie gelooft het uiteindelijk nog. Rebirth through to many lies. Wie gelooft er hedendaags nog in jullie slaagt-op-niets-redeneringen. Dan moet je wel echt blind willen worden.
-
- Newbie
Onzin ik zou blij zijn installeren ze er hier een aantal bij. Je moet niet overdrijven.