Klimaathysterie
Re: Klimaathysterie
Hier wordt een toch flink pak nonsens uitgekraamd amai.
Hoorde deze ochtend Kalvo spreken over de planeet redden. Wetende dat de planeet 50 miljoen jaar geleden 8 graden warmer was en er toen dieren rondliepen, dan durf ik die uitspraak van Kalvo hysterisch noemen.
Is er een probleem ? Jazeker, maar democratie speelt zich af in het stemhokje en niet op straat.
Er gaat tegenwoordig een petitie rond vd klimaatkoalitie waarin wordt gedreigd uw geld te verplaatsen, rekening hacken, als je zelf niet van bank verandert. Die arrogantie is er toch ver over en gewoonweg cimineel.
Hoorde deze ochtend Kalvo spreken over de planeet redden. Wetende dat de planeet 50 miljoen jaar geleden 8 graden warmer was en er toen dieren rondliepen, dan durf ik die uitspraak van Kalvo hysterisch noemen.
Is er een probleem ? Jazeker, maar democratie speelt zich af in het stemhokje en niet op straat.
Er gaat tegenwoordig een petitie rond vd klimaatkoalitie waarin wordt gedreigd uw geld te verplaatsen, rekening hacken, als je zelf niet van bank verandert. Die arrogantie is er toch ver over en gewoonweg cimineel.
En naar welke bank wil de klimaatcoalitie dan dat we ons geld zetten?
Vervolgens zeg jij:Timberzzzz schreef: ↑29 januari 2019, 06:53 Ook schunnigheid en schaamteloosheid tegenover mensen met een mening is een serieus probleem. Mensen met een stem belachelijk maken, bedreigen en vernederen.
Daar zijn jullie losers wel goed in. Maar een echt leven leiden laat staan relaties hebben in jullie leven daar zijn jullie erg triest in. Jullie zouden je nicht nog omkopen om harten te breken en soa's uit te delen.
- Het zijn losers
- Ze hebben geen leven
- Ze zijn slecht in relaties
- Ze zouden ze hun familie prostitueren
- Ze zijn harteloos
- Ze zouden soa's uitdelen
Ik geef het maar even mee.
Any man whose errors take ten years to correct is quite a man.
Rookie investor
Rookie investor
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Indoctrinatie van de kinderen door de 'Groene Opperheren', of ... Topeconoom Armstrong: ‘Confrontatie normale volk met klimaatextremisten een feit’
Je mag de verschillende media niet volgen of van het eerste moment tot het laatste gaat het over het klimaat.
Pfff. Ik ga deze zomer op reis naar Testerep denk ik.
Je mag de verschillende media niet volgen of van het eerste moment tot het laatste gaat het over het klimaat.
Pfff. Ik ga deze zomer op reis naar Testerep denk ik.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Ik denk eraan om nog een paar keer een verre reis te plannen met het kerosineverslindende vliegtuig (dat trouwens zonder mij ook zou vliegen, dit terzijde) ... want binnen een paar jaar zullen we niet meer mogen van de klimaatmaffia ...
Of waar moet het worden weggehaald ? Wie wordt geviseerd ?
Reizen : idem hier. Zo ver mogelijk weg en zo lang mogelijk wegblijven.
Voordat de veelverdieners dit reserveren voor hun eigen klasse. Of voordat diegenen die nooit vliegreizen maken en niet geimpacteerd worden hun stem laten doorwegen. Voordat onze politici er een heel goed uit te leggen vorm van belastingen in zien.
De geschiedenis herhaalt zich....
Laatst gewijzigd door haelewyn op 30 januari 2019, 09:52, 1 keer totaal gewijzigd.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Philippe Le Roi - wiens ecologische voetafdruk ongeveer even groot is als die van de rest van de Vlamingen samen- steunt de klimaathysterici.
Link
Link
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
-
- Newbie
Waarom zou hij ze anders behandelen dan ze zelf zijn. Het gaat hier niet om zijn karakter maar om degene die hun karakter bewustmatig veranderd hebben naar dat van onmensen. Advocate of the devil?Cydox schreef: ↑29 januari 2019, 20:22Vervolgens zeg jij:Timberzzzz schreef: ↑29 januari 2019, 06:53 Ook schunnigheid en schaamteloosheid tegenover mensen met een mening is een serieus probleem. Mensen met een stem belachelijk maken, bedreigen en vernederen.
Daar zijn jullie losers wel goed in. Maar een echt leven leiden laat staan relaties hebben in jullie leven daar zijn jullie erg triest in. Jullie zouden je nicht nog omkopen om harten te breken en soa's uit te delen.
- Het zijn losers
- Ze hebben geen leven
- Ze zijn slecht in relaties
- Ze zouden ze hun familie prostitueren
- Ze zijn harteloos
- Ze zouden soa's uitdelen
Ik geef het maar even mee.
Die gasten kunnen we wel tellen. X maal het aantal mensen dat op de beurs zit minus de sociaal/economisch verantwoorde mensen.
Ps: De koning is een held. Tijd dat politiek buiten gesmeten wordt en monarchie terug wat meer inkomt mengen. In plaats de burgeroorlog nu komt er dan dreigen op burgeroorlog als die het niet fatsoenlijk aanpakken.
Natuurlijk zitten ze niet op de beurs, het zijn voor het overgrote deel schoolkinderen die geen benul hebben van economie.
Ze leven op kosten van hun ouders en kijken niet verder dan naar hun volgende vakantiereis.
Wel leuk om ze bezig te zien!
Ze leven op kosten van hun ouders en kijken niet verder dan naar hun volgende vakantiereis.
Wel leuk om ze bezig te zien!
"Aan: Belfius, BNP Paribas Fortis, ING en KBC
Move your Money, of wij doen het"
had het verkeerd begrepen, het is een vraag aan die banken om niet meer in klimaatonvriendelijke projecten te investeren.
Misschien eerst toch eens lezen wat er echt staat vooraleer je hier zo hysterisch komt doen
Is dit niet hetzelfde als toch nog vlees eten (zelfs kangoeroevlees)? Dat beest is nu toch dood en het vlees ligt al in de winkel. Dan kan ik het toch beter kopen en opeten
Haha of mijn auto staat hier toch voor de deur, dan kan ik er net zo goed mee rijden.