Klimaathysterie
Re: Klimaathysterie
Rik Torfs blijft maar ongelofelijk hard door de mand vallen. Niet te geloven dat zo’n fooraap het ooit tot rector van de KU Leuven heeft geschopt... Ze lijken hem in Leuven wel grondig beu tegenwoordig :-)
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2019/01/31 ... studenten/
Ik heb moeite om dit "protest" nog serieus te nemen...In Leuven protesteren lagereschoolkinderen
-
- Full Member
- Contacteer:
Tja, het is alleen te hopen dat het weer mee wil, en we nu niet plotseling een zomer gaan krijgen die kouder is dan de vorige.
http://dinnovatievebeurs.weebly.com
Binnenkort dan de kleuterklassen??OsiriX schreef: ↑31 januari 2019, 12:37 https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2019/01/31 ... studenten/
Ik heb moeite om dit "protest" nog serieus te nemen...In Leuven protesteren lagereschoolkinderen
ja, samen met hun schooljuffen, die hun loon loopt toch doorsandramvb schreef: ↑31 januari 2019, 14:00Binnenkort dan de kleuterklassen??OsiriX schreef: ↑31 januari 2019, 12:37 https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2019/01/31 ... studenten/
Ik heb moeite om dit "protest" nog serieus te nemen...
Er waren vandaag ook al betogende gepensioneerden op vtm- te zien, iemand beweerde dat tussen de betogers onze toekomstige Eerste Minister gaat zitten, ik kan al raden wie, en ik gun het haar van harte
quixoticme81 schreef: ↑31 januari 2019, 12:54 Tja, het is alleen te hopen dat het weer mee wil, en we nu niet plotseling een zomer gaan krijgen die kouder is dan de vorige.
of als ze naar huis moeten, plots de spoorwegen beginnen te staken.
Al hun ouders moeten die kids dan met hun SUV' s komen afhalen.
Blijf wel bewondering voor Anuna hebben
Zijn er in die scholen waar gespijbeld wordt eigenlijk ook leerlingen die niet wensen te spijbelen en wordt er voor hen normaal les gegeven?
+1
goede vraag
binnen een paar maanden zijn er geen scholen meer waar op donderdag nog les wordt gegeven - invoering 4 dagenweek in de praktijk
als men binnen enkele weken niet meestaakt als scholier dan is men
- een seut en wordt men uit de "groep" gestoten
- een seut en wordt men uit de "groep" gestoten
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Blijkbaar hebben ze ons Anuna haar voetafdruk ook al eens uitgespit.
10 maart 2018 New York,
april 2018 Azoren,
15 april 2018 Plage d'Ambleteuse in Frankrijk,
2 mei 2018 Cap Gris-Nez,
11 juli 2018 Essaouira Marokko,
20 juli 2018 Schlitters, Tirol,
22 juli 2018 Cortina d'Ampezzo, Italy,
12 augustus 2018 Lac de Monteynard, Avignonet,
31 aug 2018 Rotterdam.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
het is dus al een publieke vrouw gewordenSpruitekop schreef: ↑31 januari 2019, 18:38 Blijkbaar hebben ze ons Anuna haar voetafdruk ook al eens uitgespit.
10 maart 2018 New York,
april 2018 Azoren,
15 april 2018 Plage d'Ambleteuse in Frankrijk,
2 mei 2018 Cap Gris-Nez,
11 juli 2018 Essaouira Marokko,
20 juli 2018 Schlitters, Tirol,
22 juli 2018 Cortina d'Ampezzo, Italy,
12 augustus 2018 Lac de Monteynard, Avignonet,
31 aug 2018 Rotterdam.
dochter van arme ouders dus blijkbaar.
Hebben soms rare moeders
een tijd geleden was er zo een zekere Gill van een jaar of 15 die monik in Tibet wou worden. Met die zijn moeder was er ook iets raars aan de hand. Het gerecht deed er nogal geheimzinnig over. Te opdringerige moeder ? iets met psychiatrie ?
"In een open brief roepen meer dan 3.400 wetenschappers van alle Belgische universiteiten en onderzoeksinstellingen de beleidsmakers op om dringend meer klimaatambitie te tonen."
Alleen al aan de KU Leuven werkten in 2017 8671 academici (bron jaarverslag KU Leuven 2017).
3400 is dan eigenlijk een belachelijk laag aantal
"12.500 jongeren op klimaatmars in Brussel"
Peanuts!
Ik ben eigenlijk erg benieuwd welke invloed deze hysterie op de komende verkiezingen gaat hebben. Ik gok op een totale polarisering en Amerikaanse toestanden. Met een beetje geluk is er geen enkel compromis meer mogelijk maar kunnen links en rechts niet zonder elkaar, met totale onbestuurbaarheid als gevolg
Alleen al aan de KU Leuven werkten in 2017 8671 academici (bron jaarverslag KU Leuven 2017).
3400 is dan eigenlijk een belachelijk laag aantal
"12.500 jongeren op klimaatmars in Brussel"
Peanuts!
Ik ben eigenlijk erg benieuwd welke invloed deze hysterie op de komende verkiezingen gaat hebben. Ik gok op een totale polarisering en Amerikaanse toestanden. Met een beetje geluk is er geen enkel compromis meer mogelijk maar kunnen links en rechts niet zonder elkaar, met totale onbestuurbaarheid als gevolg
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Tegen de verkiezingen gaan de mensen het woord 'klimaat' niet meer kunnen horen of zien.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Een beetje zoals "Munchausen by proxy" ... misschien is hier een nieuwe ziekte aan het ontstaan ... ouders gebruiken hun kinderen om onrechtstreeks zelf in de belangstelling te staan ...paul schreef: ↑31 januari 2019, 18:41 Hebben soms rare moeders
een tijd geleden was er zo een zekere Gill van een jaar of 15 die monik in Tibet wou worden. Met die zijn moeder was er ook iets raars aan de hand. Het gerecht deed er nogal geheimzinnig over. Te opdringerige moeder ? iets met psychiatrie ?