Klimaathysterie
Re: Klimaathysterie
Heeft Joke dan alles zelf verzonnen, of verzwijgt ze deze keer iets? Ik verwacht nog iets uit de hoek van Almaci.
@NTO: Ik verwacht nog ne reply van u, hé makker. Of trekt ge uw staart nu snel in ?
@NTO: Ik verwacht nog ne reply van u, hé makker. Of trekt ge uw staart nu snel in ?
Zou het niet kunnen dat het waar is wat ze zegt, maar dat staatsveiligheid haar nu aangeraden heeft om te zwijgen, om een lopend onderzoek niet te dwarsbomen? En dan binnenkort, vlàk voor de verkiezingen, de waarheid onthullen? Dat gebeurde vroeger ook met Dehaene, zo kwam Verhofstadt aan de macht.
Je hebt mijn boodschap verkeerd begrepen toen ik zei dat je minder in de spiegel moest kijken. Het ging niet over de kinderen die je op de wereld hebt gezet ...
De beslissing over het ontslag van Schauvliege gaat niet over wat ze al dan niet misdaan heeft, maar over haar vermogen om nog een lijst te trekken. Dubbeltje op zijn kant. Ik denk niet dat ze kiezers van de CD&V voor het hoofd heeft gestoten. De mensen die verontwaardigd zijn, stemden toch niet voor CD&V.
In de jaren negentig werden scholieren ingezet om tegen racisme (Vlaams Blok) te staken.
Dat was deels spontaan (de scholieren waren echt tegen racisme), deels georganiseerd door kleinlinks:
Wat je Schauvliege kan verwijten is dat ze de motivatie van de protesten niet begrijpt.
Er zijn natuurlijk effectief veel scholieren die denken dat de wereld gaat vergaan, en dat het alle hens aan dek is om ons te redden van Global Warming.
In de plaats daarvan komt ze met een narcistische lezing, die ervan uitgaat dat het om haar te doen is. (Who cares about Schauvliege?) Wraak omtrent Vera Dua... dat is ronduit belachelijk.
Dat ze toondoof is voor maatschappelijke thema's is erger dan het gespin over staatsveiligheid. Dat wordt ook haar ondergang.
In de jaren negentig werden scholieren ingezet om tegen racisme (Vlaams Blok) te staken.
Dat was deels spontaan (de scholieren waren echt tegen racisme), deels georganiseerd door kleinlinks:
Op 24 november 1993, op de tweede verjaardag van Zwarte Zondag dus, waren er op honderden plaatsen in heel België acties tegen racisme. Die werden georganiseerd door jongeren van Objectief en van Hand in Hand, maar ook de Rode Jeugd (de toenmalige jongerenbeweging van de PVDA, n.v.d.r.) was daar zeer actief in. In grote steden, kleine steden, gemeenten... echt overal voerden de scholieren actie. Het was een van de laatste grote scholierenacties. (...)
Peter Mertens. Ik was in die tijd actief bij de studentenorganisatie van de PVDA. Er waren heel wat studenten – van de universiteit van Gent, van de VUB, van de ULB... – die gingen helpen in verschillende kleine steden en dorpen om de acties van de scholieren te ondersteunen. Ik ben toen zelf naar Oostende gegaan om mee de actie mee op touw te zetten. Eigenlijk werden al die scholierenacties in heel het land vanuit de studentenbeweging gecoördineerd.
Interview hier: https://forum.politics.be/showthread.php?t=194580
Wat je Schauvliege kan verwijten is dat ze de motivatie van de protesten niet begrijpt.
Er zijn natuurlijk effectief veel scholieren die denken dat de wereld gaat vergaan, en dat het alle hens aan dek is om ons te redden van Global Warming.
In de plaats daarvan komt ze met een narcistische lezing, die ervan uitgaat dat het om haar te doen is. (Who cares about Schauvliege?) Wraak omtrent Vera Dua... dat is ronduit belachelijk.
Dat ze toondoof is voor maatschappelijke thema's is erger dan het gespin over staatsveiligheid. Dat wordt ook haar ondergang.
En zo vinden de aanhangers van complottheorieën altijd wel een argument … alles maakt deel uit van het Grote Complotklimato schreef: ↑5 februari 2019, 13:30 Zou het niet kunnen dat het waar is wat ze zegt, maar dat staatsveiligheid haar nu aangeraden heeft om te zwijgen, om een lopend onderzoek niet te dwarsbomen? En dan binnenkort, vlàk voor de verkiezingen, de waarheid onthullen? Dat gebeurde vroeger ook met Dehaene, zo kwam Verhofstadt aan de macht.
en waarom wordt enkel Schauvliege geviseerd ?
Sommigen kijken echt veel te veel films, ofwel is het Joke zelf of iemand van haar familie die hier een account heeft aangemaakt. Een ex-doelman heeft ook ooit eens zo'n stunt uitgehaald.klimato schreef: ↑5 februari 2019, 13:30 Zou het niet kunnen dat het waar is wat ze zegt, maar dat staatsveiligheid haar nu aangeraden heeft om te zwijgen, om een lopend onderzoek niet te dwarsbomen? En dan binnenkort, vlàk voor de verkiezingen, de waarheid onthullen? Dat gebeurde vroeger ook met Dehaene, zo kwam Verhofstadt aan de macht.
Schauvliege doet een Trumpke. Hilarisch gewoon
Misschien moet je eens een krant lezen? Of de website van een krant bezoeken? Of naar de radio luisteren? Of de TV opzetten? Of internet bekijken? Of de sociale media?
Ok, dan: Joke heeft gelogen toen ze zei dat de Staatsveiligheid haar geïnformeerd had dat ...
Zowel Joke als de Staatsveiligheid hebben verklaard dat dit een leugen is.
Joke is een minister in functie.
Van een minister wordt verwacht dat ze niet liegen. En als ze liegen, moeten ze dit verpakken op een manier dat je altijd wel een manier vindt om je er onderuit te praten.
Joke heeft gelogen op een manier dat je je er niet onderuit kunt praten.
Iedereen kan dit zien. Haar toespraak kun je zien op internet.
Tja, waarom ligt enkel Joke onder vuur?
Ik heb er geen flauw idee van ...
gast een andere toon graag.
Schauvliege wordt reeds van in het begin geviseerd.
Al vele jaren trouwens. Begonnen met de geluidsnormen tijdens concerten.
Schauvliege wordt reeds van in het begin geviseerd.
Al vele jaren trouwens. Begonnen met de geluidsnormen tijdens concerten.
dat zijn de risico's van het vak
indien een loonslaaf liegt dan bestaat de kans ook dat hij ontslagen wordt
Een Minister MAG niet liegen
als iemand anders een scheet laat in de wetstraat dan zullen ze er ook wel met ze allen opvliegen om hem/haar eens zwaar aan te pakken
indien een loonslaaf liegt dan bestaat de kans ook dat hij ontslagen wordt
Een Minister MAG niet liegen
als iemand anders een scheet laat in de wetstraat dan zullen ze er ook wel met ze allen opvliegen om hem/haar eens zwaar aan te pakken
Tja, Joke. Ik weet ook niet waarom een super-bekwame minister altijd onder vuur ligt. Misschien omdat ze de marionet van de boeren is zeker?
Veel sterkte, trouwens !
Ze moet ervoor uitkomen dat ze "op" is en overspannen (want dat is ze, anders zeg je zoiets niet) en dat ze zich een tijdlang terugtrekt om rust te nemen. Dat is voor haar en voor haar partij het beste.
Misschien is er dan voor haar opnieuw een plaatsje na de verkiezingen, maar ik denk het eerlijk gezegd niet.
Misschien is er dan voor haar opnieuw een plaatsje na de verkiezingen, maar ik denk het eerlijk gezegd niet.
In ieder geval niet omdat ze gelogen heeft,was het daarom er bleven geen ministers over.Nee,ze is efkes afgeweken van het politiek correcte groene pad door luidop te zeggen wat velen denken en heeft daarbij op zeer lange tenen getrapt.