Klimaathysterie
- WildeHilde
- Newbie
- Contacteer:
Re: Klimaathysterie
En 'De wereldmorgen' en de Pvda zijn natuurlijk ook niet links..moet er nog zand zijn ?
Alles wat links doet is dus slecht. Dat is de conclusie van velen...
Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6003 met Tapatalk
Wel dan is open vld ook een linkse partij want die zit ook al jaren in de regering.
Wat is je punt, dat links alles mag beslissen? Dus dan gaan we samen naar het grondwettelijk hof om democratie te eisen.
Wat is je punt, dat links alles mag beslissen? Dus dan gaan we samen naar het grondwettelijk hof om democratie te eisen.
als ik had geweten dat het nummer van onze "joke" vrijgegeven was om sms'en te versturen, ik had het ook gedaan ;-)
En wat de moeder van anuna betreft, ze heeft iets op facebook gepost:
Als moeder van Anuna voel ik me genoodzaakt om ontsteld te reageren op de aantijgingen dat mijn bedrijf achter de schermen betaald zou worden of wat dan ook te maken zou hebben met de politieke partij Groen. Dit is volledig onwaar. Mijn bedrijf, Nesma Consulting, een éénvrouwszaak, werkt rond gender, diversiteit en gelijke kansen. Ik geef opleidingen gender mainstreaming aan privé bedrijven en overheden, gaande van Europees niveau tot lokaal niveau. Als gender expert moet en wil ik me uitdrukkelijk en totaal a-politiek opstellen.
Ik ben wel een heel trotse mama. Ik zet me al vele jaren in om mijn drie dochters op te voeden tot sterke, sociale, beleefde, intelligente en geëngageerde burgers. Ik vind het prima dat Anuna samen met Kyra, een aantal vrienden en de duizenden jongeren op een positieve manier wil vechten voor een beter klimaat. Ze voeren hun actie verbeten, maar constructief en reiken de hand naar alle politici om samen te werken aan een oplossing voor het klimaatprobleem. Ze weigeren mee te gaan in welke negatieve sfeer van haat en leugens dan ook. Zij willen iedereen met een hoopvolle boodschap mobiliseren. Het is bijzonder knap waartoe 2 jonge sterke vrouwen in staat zijn. Dat is hun verdienste en van niemand anders.
En wat de moeder van anuna betreft, ze heeft iets op facebook gepost:
Als moeder van Anuna voel ik me genoodzaakt om ontsteld te reageren op de aantijgingen dat mijn bedrijf achter de schermen betaald zou worden of wat dan ook te maken zou hebben met de politieke partij Groen. Dit is volledig onwaar. Mijn bedrijf, Nesma Consulting, een éénvrouwszaak, werkt rond gender, diversiteit en gelijke kansen. Ik geef opleidingen gender mainstreaming aan privé bedrijven en overheden, gaande van Europees niveau tot lokaal niveau. Als gender expert moet en wil ik me uitdrukkelijk en totaal a-politiek opstellen.
Ik ben wel een heel trotse mama. Ik zet me al vele jaren in om mijn drie dochters op te voeden tot sterke, sociale, beleefde, intelligente en geëngageerde burgers. Ik vind het prima dat Anuna samen met Kyra, een aantal vrienden en de duizenden jongeren op een positieve manier wil vechten voor een beter klimaat. Ze voeren hun actie verbeten, maar constructief en reiken de hand naar alle politici om samen te werken aan een oplossing voor het klimaatprobleem. Ze weigeren mee te gaan in welke negatieve sfeer van haat en leugens dan ook. Zij willen iedereen met een hoopvolle boodschap mobiliseren. Het is bijzonder knap waartoe 2 jonge sterke vrouwen in staat zijn. Dat is hun verdienste en van niemand anders.
DIe zijn inderdaad links. Daar ging het niet over, het ging over feit dat men een burgerbeweging meteen extreem links noemt.WildeHilde schreef: ↑6 februari 2019, 17:28 En 'De wereldmorgen' en de Pvda zijn natuurlijk ook niet links..moet er nog zand zijn ?
Maar ik begrijp jullie wel. Voor velen van jullie is Vlaams Behang en NVA centrum en al de rest is links ;-)
Het gaat hier niet om Anuna De Wever of de klimaatprotesten van jongeren, maar om Arno Kempynck, een linkse beroepsbetoger die meent politici te mogen stalken met duizenden mails en sms’jes.Lanius schreef: ↑6 februari 2019, 17:56DIe zijn inderdaad links. Daar ging het niet over, het ging over feit dat men een burgerbeweging meteen extreem links noemt.WildeHilde schreef: ↑6 februari 2019, 17:28 En 'De wereldmorgen' en de Pvda zijn natuurlijk ook niet links..moet er nog zand zijn ?
Maar ik begrijp jullie wel. Voor velen van jullie is Vlaams Behang en NVA centrum en al de rest is links ;-)
En ja, dat is een linkse extremist en voor mijn part even verwerpelijk als zijn extreem-rechtse tegenpool Dries Van Langenhove.
Ik heb het gevoel dat als ze het thema klimaat willen rekken tot aan de verkiezingen dat ze wel eens een omgekeerd effect zullen verkrijgen dan wat ze hopen te bereiken ... je kan mensen een paar keer op hun "tekortkomingen" wijzen en hen een paar keer "de les lezen" maar dat heeft ook zijn grenzen ... nog eventjes en het gaat erover ...
Straks komt er naast de suikertaks op frisdranken nog een carbontax of spuitwater en dergelijke
Any man whose errors take ten years to correct is quite a man.
Rookie investor
Rookie investor
riooltaks nog, want heel zware herstellingskosten soms
met al die ratten die van die gigagaten graven, denk dat ze groter dan een dinosaurus moeten zijn
met al die ratten die van die gigagaten graven, denk dat ze groter dan een dinosaurus moeten zijn
Of betogen tegen uw eigen vader.
Komt wat in de buurt van die Indiër die zijn ouders een proces aandoet omdat ze aan hem niet hebben gevraagd of hij wel geboren wilde worden ...
Ik moet dringend gaan afkicken van het volgen van de 'media'. Dat de regen maar snel verdwijnt en de lente begint, dan kan ik terug mijn tuin in.
Komt wat in de buurt van die Indiër die zijn ouders een proces aandoet omdat ze aan hem niet hebben gevraagd of hij wel geboren wilde worden ...
Ik moet dringend gaan afkicken van het volgen van de 'media'. Dat de regen maar snel verdwijnt en de lente begint, dan kan ik terug mijn tuin in.
Op een serieuze/off-topic noot, eigenlijk is dat nog niet zo ver af hoor
De zeer zware onderinvestering in ons rioolstelsel is een zeer groot onderschat probleem voor onze toekomstige generaties, vooral in de grote steden.
Het invoeren van zo'n belasting om de nodige investeringen in riolen te doen is nog niet zo'n slecht gedacht :p
Maar meer on-topic: je merkt wel dat het publiek debat nu verschoven is van een klimaatdiscussie naar een discussie over sms'jes naar politici.
Ongetwijfeld zagen de klimaatmanifestanten dit wel anders evolueren
Ik merk ook dat de laatste acties de publieke opinie meer draait richting anti-klimaatprotesten
(Bron: de gemiddelde reactie op facebook, naast hln.be een goede publieke opinie indicator)
Deze link maar even spammen naar die Arno Kempynck: Hoe élke e-mail 4 gram CO2 uitstoot en andere onverwachte vervuilers
Nog even de naam van deze dwaas herhalen, zodat hij zeker geïndexeerd wordt door zoekmachines:
Nog even de naam van deze dwaas herhalen, zodat hij zeker geïndexeerd wordt door zoekmachines:
- Arno Kempynck
- Kempynck Arno
- Arno Kempynck
- Arno Kempynck
Aerolla schreef: ↑6 februari 2019, 20:35Op een serieuze/off-topic noot, eigenlijk is dat nog niet zo ver af hoor
De zeer zware onderinvestering in ons rioolstelsel is een zeer groot onderschat probleem voor onze toekomstige generaties, vooral in de grote steden.
Het invoeren van zo'n belasting om de nodige investeringen in riolen te doen is nog niet zo'n slecht gedacht :p
Maar meer on-topic: je merkt wel dat het publiek debat nu verschoven is van een klimaatdiscussie naar een discussie over sms'jes naar politici.
Ongetwijfeld zagen de klimaatmanifestanten dit wel anders evolueren
Ik merk ook dat de laatste acties de publieke opinie meer draait richting anti-klimaatprotesten
(Bron: de gemiddelde reactie op facebook, naast hln.be een goede publieke opinie indicator)
Ik meende dat echt van die riooltaks
en aan elke rioolput een toegangscontrole doen, en "rioolkilometerheffing"- doen, er is te druk verkeer in de riolen en ze beschadigen teveel
zou die rioolbankkraak geen complot zijn, om ons van de echte problemen af te leiden ?