profiteren lage koers pensioenfonds?
TIP
Gebruik onze vergelijkers pensioensparen via verzekering
- pensioensparen via fonds
profiteren lage koers pensioenfonds?
hey allen,
misschien een domme vraag: ik doe bij Fortis aan pensioensparen via het 'Fortis B Pension Fund Growth' fonds.
- > Is het een goed idee om nu te profiteren van de lage koers van het fonds om de stortingen van dit jaar al uit te voeren omdat de koers wsl gaat stijgen?
- > Is het uberhaupt nog een goed idee OM te storten?
ps moest dit van belang zijn (ik vermoed van wel): mijn leeftijd is 28
misschien een domme vraag: ik doe bij Fortis aan pensioensparen via het 'Fortis B Pension Fund Growth' fonds.
- > Is het een goed idee om nu te profiteren van de lage koers van het fonds om de stortingen van dit jaar al uit te voeren omdat de koers wsl gaat stijgen?
- > Is het uberhaupt nog een goed idee OM te storten?
ps moest dit van belang zijn (ik vermoed van wel): mijn leeftijd is 28
Re: profiteren lage koers pensioenfonds?
Zie het onderwerp over het optimaliseren van pensioensparen in deze rubriek. Daar wordt deze vraag ook besproken.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
thx Jay, even gelezen en gecheckt: Bij Fortis staat er op de website:
- > mijn veronderstelling is dus dat we nu in het dal zitten, en de koers gaat stijgen, dus moet ik de growth nog houden...
niets over aantal keer / jaar, maar toch al kosteloosVrij en gratis herschikken van uw portefeuille tussen Fortis B Pension Fund Stability, Balanced en Growth;
- > mijn veronderstelling is dus dat we nu in het dal zitten, en de koers gaat stijgen, dus moet ik de growth nog houden...
Indien we ervan uitgaan dat we nu het dal aan het bereiken zijn kan je best in Balanced of Growth storten.
De stortingen die je nu doet zullen in de toekomst in Growth het best opbrengen.
Wel dus opletten dat je dan na enkele jaren als er de eerste tekenen zijn dat het terug minder begint te gaan switcht van Growth naar Stability (iets wat de meesten niet doen, waardoor ze alle winst van de jaren tevoren kwijtspelen).
De stortingen die je nu doet zullen in de toekomst in Growth het best opbrengen.
Wel dus opletten dat je dan na enkele jaren als er de eerste tekenen zijn dat het terug minder begint te gaan switcht van Growth naar Stability (iets wat de meesten niet doen, waardoor ze alle winst van de jaren tevoren kwijtspelen).
Laatst gewijzigd door Jay op 28 januari 2009, 12:21, 1 keer totaal gewijzigd.