Gebruikers Dommel Mobile Freedom ?
Re: Gebruikers Dommel Mobile Freedom ?
'k Heb de indruk dat bij Dommel alles terug "normaal" verloopt.
Alleen krijg ik geen mail meer dat de factuur betaald is, maar als ik online kijk (waar ik ze kan downloaden) staat ze als betaald.
Alleen krijg ik geen mail meer dat de factuur betaald is, maar als ik online kijk (waar ik ze kan downloaden) staat ze als betaald.
Hier idem.
Inmiddels ben ik nog steeds aan het twijfelen tussen Dommel en Jim Mobile.
BASE heeft sinds 4 februari mijn prepaidtarief "verbeterd" (nu 3x zo duur), dus die EUR 2,12 die nog op de kaart staan zullen nu wel snel op zijn. Zelfs met mijn verbruik(je).
Gegeven de rommel hierboven beschreven dacht ik dus "Hop... Jim Mobile."
Gooit mijn vrouw deze link naarbinnen: https://datanews.knack.be/ict/problemen ... 5.html.amp
Zuuucccht... is dat nu echt zo moeilijk, radiotelephoonie ?
Ik denk, dat ik voor mei best niet aan Jim Mobile moet beginnen.
BASE heeft sinds 4 februari mijn prepaidtarief "verbeterd" (nu 3x zo duur), dus die EUR 2,12 die nog op de kaart staan zullen nu wel snel op zijn. Zelfs met mijn verbruik(je).
Gegeven de rommel hierboven beschreven dacht ik dus "Hop... Jim Mobile."
Gooit mijn vrouw deze link naarbinnen: https://datanews.knack.be/ict/problemen ... 5.html.amp
Zuuucccht... is dat nu echt zo moeilijk, radiotelephoonie ?
Ik denk, dat ik voor mei best niet aan Jim Mobile moet beginnen.
Klopt. Zelf heb ik ook problemen ondervonden met jim mobile.
Bv geen oproepen of sms ontvangen, al meermaals de laatste tijd.
Telefoon uit en aanzetten helpt vaak en ontstopt het probleem.
Bv geen oproepen of sms ontvangen, al meermaals de laatste tijd.
Telefoon uit en aanzetten helpt vaak en ontstopt het probleem.
Gisteren opnieuw problematisch bij jim.... sommige sms komen direct aan. . Andere zijn er vandaag nog altijd niet.
Jim en mobile vikings zijn niet echt The place to be op dit moment, naar mijn bescheiden mening.
Jim en mobile vikings zijn niet echt The place to be op dit moment, naar mijn bescheiden mening.
Merci voor de update.
Ik heb dan helaas toch wat extra geld op mijn BASE prepaidkaart moeten zetten en kijk het nog een paar maandjes aan.
Als Jim Mobile definitief over op Orange is - en het gedaan is met het gedonder - dan ga ik het eens proberen. Misschien hebben ze dan bij Dommel ook hun zaakjes voor elkaar.
Ik heb dan helaas toch wat extra geld op mijn BASE prepaidkaart moeten zetten en kijk het nog een paar maandjes aan.
Als Jim Mobile definitief over op Orange is - en het gedaan is met het gedonder - dan ga ik het eens proberen. Misschien hebben ze dan bij Dommel ook hun zaakjes voor elkaar.
Ik heb momenteel geen problemen meer met Dommel.
kan je gemakkelijk in het buitenland met Dommel bellen?