ergens lagere prijs colruyt past zijn prijzen aan
Re: ergens lagere prijs colruyt past zijn prijzen aan
Ik ben in het gamma everyday al meer teleurgesteld dan in boni.
Everyday lijkt mij meer de prijs ten koste van alles.
Boni goede kwaliteit en goede prijs.
Everyday lijkt mij meer de prijs ten koste van alles.
Boni goede kwaliteit en goede prijs.
Wij hebben hier binnen een straal van 300m de keuze tussen aldi, lidl, colruyt en delhaize. Deze laatste is de duurste, en je ziet dat ook aan het volk dat er komt, en het type auto op de parking. Ik denk dat veel mensen zich van de prijs niets aantrekken, en liever niet gezien willen worden in den aldi.
Hangt er van af wat je koopt...
Ik vind de Everyday chips erg lekker. Ook pasta, zakdoekjes enz koop ik van Everyday. Zaken zoals konfituur, conserven, vis, vlees, ... koop ik zelden of nooit van Everyday, da's Boni. Of de slager

Melk van Everyday is eigenlijk melkpoeder dat gemengd wordt met water. De prijs van melk zou anders veel hoger liggen.
En melkpoeder is gemaakt van? .... Melk van Everyday?
72% aandelen, 16% obligaties, 12% cash
Inderdaad, Kevva, kan je die bewering staven?
Ik heb het maar gequoted, voor deze uitspraak van smaad & laster verwijderd wordt door de schrijver.
De melkprijs die door de boeren ontvangen wordt ligt op 34 cent per liter. Dus dan zit er nog genoeg rek op om die in de winkel te laten belanden aan 60 cent.
http://www.milkprices.nl/Reviews/nl201812.pdf
Laatst gewijzigd door anonymous9 op 18 februari 2019, 11:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Over melk gesproken.... in de goedkoopste halfvolle melk van colruyt (everyday) drijven wel eens schilfers van de restanten van het ontvettingsproces rond. . Die koop ik niet meer.
Boni melk is dan weer beter van kwaliteit, vind ik persoonlijk.
Het NL programma "keuringsdienst van waarde" kwam in NL tot de vaststelling dat de duurste melk van een gekend merk identiek was aan de goedkoopste van een wit product.
Het NL programma "keuringsdienst van waarde" kwam in NL tot de vaststelling dat de duurste melk van een gekend merk identiek was aan de goedkoopste van een wit product.
Niets beter en goedkoper dan de melk van aldi en lidl.haelewyn schreef: ↑18 februari 2019, 11:26 Over melk gesproken.... in de goedkoopste halfvolle melk van colruyt (everyday) drijven wel eens schilfers van de restanten van het ontvettingsproces rond. . Die koop ik niet meer.
-
- Jr. Member
- Contacteer:
Ben ook wel fan van Boni in het algemeen: degelijke producten, niet zo heel veel duurder dan Everyday en merkelijk betere smaak/kwaliteit. En 15% karting momenteelhaelewyn schreef: ↑18 februari 2019, 11:26 Over melk gesproken.... in de goedkoopste halfvolle melk van colruyt (everyday) drijven wel eens schilfers van de restanten van het ontvettingsproces rond. . Die koop ik niet meer.