Klimaathysterie
Re: Klimaathysterie
Ja, als je de ramen ook laat vernieuwen (wat alleen nodig is als je héél oude ramen hebt) dan kom je met andere prijzen natuurlijk. Dat kan je niet vergelijken met mijn prijs.
Mijn raamwerk is 11 jaar oud, en daar past perfekt al dat nieuwe glas in.
Ik had 3 offertes laten maken, de duurste was 800€ duurder. (1950-2300-2800€) voor krak dezelfde ramen.
Mijn raamwerk is 11 jaar oud, en daar past perfekt al dat nieuwe glas in.
Ik had 3 offertes laten maken, de duurste was 800€ duurder. (1950-2300-2800€) voor krak dezelfde ramen.
- PinkPanther1970
- Full Member
- Contacteer:
Niet noodzakelijk. De vorige eigenaar van onze woning heeft bij de totaalrenovatie (iets meer dan 20 jaar geleden) nieuwe houten ramen laten steken... van dubieuze kwaliteit blijkt nu (en met basic dubbel glas). Resultaat: meerdere ramen volledig kapot door niet te stoppen houtrot.
De ergst aangetaste zijn nu eerst vervangen, het verschil is gigantisch. Veel betere isolatie (zowel qua verwarming en tocht als geluid).
Wat een gegoochel met cijfers. Jij moet een politieke carrière ambiëren?
Je moet al vér gaan zoeken in de nieuwsberichten om nog iets te vinden van de klimaatprotesten.
Nu zijn het weer antisemitisme-betogingen.
Al die klimaatpubers zijn nu volop bezig met hun schoolwerk bij te pennen...
Nu zijn het weer antisemitisme-betogingen.
Al die klimaatpubers zijn nu volop bezig met hun schoolwerk bij te pennen...
Ik zit met 100 m² aan dubbel glas, 5-90-2. Daar zou dus HR in moeten van 16mm en eigenlijk ook de alu-ramen zelf vervangen ... Nooit ga ik dat terug verdienen. Daarbij is de huidige situatie perfect voor de tussen-seizoenen: buiten 10° en zonnig = binnen de verwarming ( kachel) pas aan om 16u.
- PinkPanther1970
- Full Member
- Contacteer:
Mmm : 5-90-2 dat bestaat niet. Dat zou betekenen : buitenglasdikte 5mm - spouw van 90mm - 2mmbinnenglaspukkie007 schreef: ↑20 februari 2019, 14:06Ik zit met 100 m² aan dubbel glas, 5-90-2. Daar zou dus HR in moeten van 16mm en eigenlijk ook de alu-ramen zelf vervangen ... Nooit ga ik dat terug verdienen. Daarbij is de huidige situatie perfect voor de tussen-seizoenen: buiten 10° en zonnig = binnen de verwarming ( kachel) pas aan om 16u.
1 april is nog ver af
Die vraag had ik verwacht.
Ik heb idd veel raampartijen, maar ook een leien dak en aardig wat muren. Een serre is het dus niet.
Die 5-90-2 zal eerder iets met de fabricatiedatum te maken hebben, klimato. Rustig aan, jongen.klimato schreef: ↑20 februari 2019, 15:57Mmm : 5-90-2 dat bestaat niet. Dat zou betekenen : buitenglasdikte 5mm - spouw van 90mm - 2mmbinnenglaspukkie007 schreef: ↑20 februari 2019, 14:06
Ik zit met 100 m² aan dubbel glas, 5-90-2. Daar zou dus HR in moeten van 16mm en eigenlijk ook de alu-ramen zelf vervangen ... Nooit ga ik dat terug verdienen. Daarbij is de huidige situatie perfect voor de tussen-seizoenen: buiten 10° en zonnig = binnen de verwarming ( kachel) pas aan om 16u.
1 april is nog ver af
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
@klimato: Investeer je dan al niet beter meteen voor HR+++? Het glas kost wel dubbel zoveel maar als je dan toch de werken doet, plaatsingskosten zullen wel gelijk blijven denk ik.
Voor de klimaatfanatici: een filmpje over de start van het regenseizoen in Indonesië
Voor de klimaatfanatici: een filmpje over de start van het regenseizoen in Indonesië
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
https://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20190220_04192454
Tegenwoordig MOET je al gaan betogen van de scholen...
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Gelukkig zijn er ook nog jongeren die wel kritisch durven denken:
Genkse scholieren spijbelen om niét mee te lopen in klimaatmars
Genkse scholieren spijbelen om niét mee te lopen in klimaatmars
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Je moet deze schoolmededeling interpretteren als een verregaande verkiezingskreet, officieus opgelegd door de 'partijtop'.
Als het nu nog niet duidelijk is dat het om één grote georkestreerde boel is weet ik het ook niet meer.
blijft een beetje zielig, de reacties dat het een georkestreerde boel is. Zo een schooluitstap kan perfect passen binnen het pedagogische (en laten we eerlijk zijn, het is een minderheid die daar "verplicht" aanwezig moet zijn, dus jullie argumenten kloppen niet).
En kinderen mogen gerust zelf een mening hebben en niet achter die betoging staan. Maar de feiten spreken het wel tegen ;-)
En kinderen mogen gerust zelf een mening hebben en niet achter die betoging staan. Maar de feiten spreken het wel tegen ;-)