Email of sms bevestiging bij transacties?
Email of sms bevestiging bij transacties?
Eén van de zaken die ik wat onveilig vind aan Medirect is dat je blijkbaar naar gelijk welke rekening kan overschrijven. Was vroeger alleen naar tegenrekening. Login is wel met sms verificatie dus dat is toch iets maar overschrijving zelf blijkbaar zonder verificatie.
Vroeg mij af of je bij een overschrijving (naar een nieuwe rekening) automatisch een mail of sms ontvangt of niet?
Vroeg mij af of je bij een overschrijving (naar een nieuwe rekening) automatisch een mail of sms ontvangt of niet?
Quality growth investor
Re: Email of sms bevestiging bij transacties?
Ik dacht het wel dat je een mail kreeg...
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Is dit automatisch? Kan je dit ergens in- of uitschakelen in de settings van het platform?
Quality growth investor
Automatisch volgens mij.
Ik heb geen weet dat ik daar ooit een setting heb voor aangepast.
Misschien om 100% zeker te zijn bevestiging vragen via een beveiligd bericht.
Ik heb geen weet dat ik daar ooit een setting heb voor aangepast.
Misschien om 100% zeker te zijn bevestiging vragen via een beveiligd bericht.
Als je een overschrijving voor heden of in de toekomst.sortino schreef: ↑20 februari 2019, 20:26 Eén van de zaken die ik wat onveilig vind aan Medirect is dat je blijkbaar naar gelijk welke rekening kan overschrijven. Was vroeger alleen naar tegenrekening. Login is wel met sms verificatie dus dat is toch iets maar overschrijving zelf blijkbaar zonder verificatie.
Na de ingave en bevestigen minstens een sms + bericht in inbox.
Bij mij toch , bij een ander zou het niet zijn ?
Estate Guru believer.