kredietkaart: familienaam ingekort
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Re: kredietkaart: familienaam ingekort
Allemaal de schuld van uw paNefertari schreef: ↑22 februari 2019, 20:13 Ik ken 10-tallen mensen met nog langere familienamen dan de mijne.
Enkele veel voorkomende Vlaamse namen met 16 à 17 karakters:
VAN DEN DRIESSCHE, VAN DEN BOGAERDE, VAN DEN WIJNGAERT, VAN DEN EECKHOUT, VAN DEN MEERSCHE, VAN DEN KERCKHOVE, VAN DER SLAGMOLEN, VAN NIEUWENHUYSEN, VAN DROOGENBROECK.
Wat moeten die Vlamingen van Iberische afkomst dan wel niet meemaken, de oervlaamse Doña Fabiola Fernanda María-de-las-Victorias Antonia Adelaida Mora y Aragón zal wel een betere behandeling gekregen hebben bij de kredietkaartuitgevers dan gepeupel als wij zeker?
En onze Broekzeelse celebrity Jean-Claude Van Varenberg?
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
.... kregen een kaart op A4 formaat. Opvouwbaar..
CarpeNoctem schreef: ↑22 februari 2019, 20:32 Wat moeten die Vlamingen van Iberische afkomst dan wel niet meemaken, de oervlaamse Doña Fabiola Fernanda María-de-las-Victorias Antonia Adelaida Mora y Aragón zal wel een betere behandeling gekregen hebben bij de kredietkaartuitgevers dan gepeupel als wij zeker?
FABIOLA VAN BELGIE, 18 lang
De kaarten van ons bedrijf werden centraal besteld en de namen werden centraal aangeleverd.
Dus die van mij stak ineens in de brievenbus.
De partikels in mijn familienaam zijn ook afgekort tot VD. Niet dat die zo lang was, maar...
ze hebben mij een kaart met mijn titel erop aangeleverd (Ir.).
Die had ik ook nog nooit eerder meegemaakt.
Dus die van mij stak ineens in de brievenbus.
De partikels in mijn familienaam zijn ook afgekort tot VD. Niet dat die zo lang was, maar...
ze hebben mij een kaart met mijn titel erop aangeleverd (Ir.).
Die had ik ook nog nooit eerder meegemaakt.
Dat heb ik ook nog nooit gehoord, maar misschien wordt dat bvb ook gedaan bij 'doctors' en zo.
Als particulier heb ik uiteraard geen zicht op wat er op anderen hun kaart zoal kan staan.