hoe indexbeleggen in Belgie?
TIP
Re: hoe indexbeleggen in Belgie?
De fondsen die hedgen proberen de wisselkoersen tov van de EURo vast te klikken.
De prospectus van het fonds zal beschrijven over welke periode ze willen hedgen (bvb 2 maand) en welk mechanisme ze daarvoor gebruiken.
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Iemand een mening over de betrouwbaarheid van Amundi ?
Wiki: Amundi is a subsidiary jointly created by Crédit Agricole and Société Générale to regroup their asset management operations.
Zocht een etf op S&P, kapitalisatie en andere uitgever dan Vanguard en iShares (kwestie van wat te diversifieren want je weet maar nooit, het hoeven niet altijd oplichters te zijn zoals Madoff maar de toekomst is nu eenmaal onvoorspelbaar) en kwam uit op Amundi ETF S&P 500 UCITS
Reacties zijn welkom.
Wiki: Amundi is a subsidiary jointly created by Crédit Agricole and Société Générale to regroup their asset management operations.
Zocht een etf op S&P, kapitalisatie en andere uitgever dan Vanguard en iShares (kwestie van wat te diversifieren want je weet maar nooit, het hoeven niet altijd oplichters te zijn zoals Madoff maar de toekomst is nu eenmaal onvoorspelbaar) en kwam uit op Amundi ETF S&P 500 UCITS
Reacties zijn welkom.
Amundi is een Frans fondsbeheerder.
Typisch word er verklaard dat Ierse en in tweede instantie luxemburgse fondsen toegang hebben tot de beste belastingvoorwaarden
Hoe is de taxatie van Franse fondsen?
- Hoe zijn de franse tax treaties met andere landen - in jouw geval USA?
- hoe is de belasting van Franse fondsen door Frankrijk.
Hoe heeft dit fonds de laatste jaren gepresteeerd tov de anderen?