In rood gaan op zichtrekening als VISA te hoog is?
Re: In rood gaan op zichtrekening als VISA te hoog is?
Geen zorgen om maken, met het betalen van de nodige intresten en het uiteindelijk aanzuiveren van de schuld en je er van af, banken hebben niks liever, op zoiets zijn ze allemaal goed voorzien
![Grin ;D](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/grin.gif)
Niet direcht, een spaarrekening maar daar wil ik niet aankomen. Ik weet het dat er kosten aan verbonden zijn, maar dat is 5 a 6 euro en nog een procent op het afgehaalde bedrag. Lijkt mij goedkoper dan al die interesten, niet?
[/quote]
Op welke rekening staat jouw spaargeld? Om meer dan 6 euro aan interest te verliezen op 600 euro moet je al meer dan 1% krijgen, geen enkele rekening die dat nog geeft, toch? Ik zou ook gewoon met mijn spaarcenten betalen en voelen dat je een prijs betaalt voor zo’n grapjes, de beste les!
[/quote]
Op welke rekening staat jouw spaargeld? Om meer dan 6 euro aan interest te verliezen op 600 euro moet je al meer dan 1% krijgen, geen enkele rekening die dat nog geeft, toch? Ik zou ook gewoon met mijn spaarcenten betalen en voelen dat je een prijs betaalt voor zo’n grapjes, de beste les!
Jups. Dit levert je goudgerande punten op voor je 'credit history'. Alle banken gooien vanaf volgende week de gratis kredietkaarten bij je binnen.ludo schreef: ↑5 maart 2019, 20:57Onder nul gaan, dan ben je een goede klant voor de bank. Da is kassa kassa voor de bank. Hun geld zullen ze zeker wel krijgen, wees daar maar gerust in.paul schreef: ↑5 maart 2019, 11:32 sommige banken zetten in hun overeenskomst, "eenheid van rekeningen" en die kunnen het dus bijgevolg willekeurig van elk van je rekeningen afhalen als je onder nul staat.
Pas een visa en al onder nul , je gaat geen goede indruk maken bij je bank
wie weet gooien ze je binnenkort met je klikken en klakken buiten, of nemen ze je visa af
Oh wacht... dit is niet in de U.S. ?