Klimaathysterie
Re: Klimaathysterie
Kindergeld voor de kinderloze singles?
Any man whose errors take ten years to correct is quite a man.
Rookie investor
Rookie investor
Of een ontmaagdingstaks, is beter voor de schatkist.
Ik ken er nog die gloeilampen aan het opgebruiken zijn... Zelf heb ik er geen enkele meer. Maar ze worden nu toch al niet meer verkocht.. een eindigend verhaal.Historicus schreef: ↑9 maart 2019, 10:58 Ik denk dat de meeste huishoudens al alles gedaan hebben om het verbruik te minimaliseren. Niemand gebruikt nog gloeilampen of ijskasten van 20 jaar oud. Dus we zitten op de grens. Verder besparen gaat niet meer.
Mijn ijskast is 25 jaar oud en van een formaat dat in BE niet meer te koop is. Ik wacht op een verbouwing met nieuwe keuken om de ijskast ineens mee te nemen in dat verhaal.
In die verbouwing zit ook een nieuw plat dak, deze keer met isolatie. Veel gezinnen kunnen wel nog wat doen om het beter te doen.
Ik hoop dat ze weer geen job gaan creëeren voor de vriendjes en aan een hoge prijs : verplichte inspectie om de 5 jaar. Ren je rot !
Alle gloeilampen zijn nog steeds te koop !
gloeilampgoedkoop.nl
gloeilampgoedkoop.nl
Ik had hier ook nog gloeilampen liggen (werkend en zelfs nieuw). Heb die op een dag eens allemaal naar het containerpark gebracht. LED-lampen kosten de wereld niet en ze zijn zuiniger. Waarom zou iemand in godsnaam nog gloeilampen willen?
Wij hebben een paar jaar geleden ook al onze huishoudelijke toestellen overgeschakeld naar A++ - apparaten of in het beste geval A+++ maar dat was niet bij alles mogelijk.
Maar dat zijn de kleine stappen en vaak het goedkoopste. Als je moet beginnen breken om meer te isoleren ben je veel meer geld kwijt.
Wij hebben een paar jaar geleden ook al onze huishoudelijke toestellen overgeschakeld naar A++ - apparaten of in het beste geval A+++ maar dat was niet bij alles mogelijk.
Maar dat zijn de kleine stappen en vaak het goedkoopste. Als je moet beginnen breken om meer te isoleren ben je veel meer geld kwijt.
Al vanaf 1 euro per led lamp bij ikea voor een 40 watt vervanger met e27 fitting...
Niets mis met die lamp..
Bij familie heeft er nog iemand armaturen gekocht, dit jaar, met tl5 lampen, 2gx13.
Daar heb ik nog geen led vervanging voor gevonden op internet.
Stom, .... ik zou het niet gekocht hebben. Lichtopbrengst 1300 lumen met 22 watt + verliezen.
Niets mis met die lamp..
Bij familie heeft er nog iemand armaturen gekocht, dit jaar, met tl5 lampen, 2gx13.
Daar heb ik nog geen led vervanging voor gevonden op internet.
Stom, .... ik zou het niet gekocht hebben. Lichtopbrengst 1300 lumen met 22 watt + verliezen.
- PinkPanther1970
- Full Member
- Contacteer:
Belachelijke actie van de scholengemeenschap. Geef ze dan een fluovest een prikker en laat ze de omgeving van de school, station en bushaltes proper maken.
Compleet mesjogge. Verplicht betogen en dan maar uitpakken met aantallen
Zoals ik al een tijdje geleden heb voorspeld zal de publieke opinie zich op een bepaald moment keren tegen de klimaatbetogers ... dit soort "verplichtingen" draagt daar zijn steentje toe bij ... tegen de verkiezingsdatum heeft het zijn opgebouwde momentum volledig verloren ... ik zal er alvast niet rouwig om zijn ...PinkPanther1970 schreef: ↑14 maart 2019, 08:37 Nu zijn ze helemaal gek geworden...
http://www.standaard.be/cnt/dmf20190314_04255360
het zou me niet verwonderen dat sommige bij die scholenkoepels dit juist speciaal doen om de klimaatbetoging in negatief daglicht te stellen.
hopelijk gaan ze er voor de werkende loonslaven geen verplichte teambuildingsdag van maken
breng ze niet op ideeen he, Kriske Peeters
breng ze niet op ideeen he, Kriske Peeters
tja, als men zegt dat de klimaatmarsen opgezette boel zijn, dan kan het omgekeerde evengoed waar zijn.