roebel termijnrekening
TIP
roebel termijnrekening
Zijn er in België of Nederland banken waar ik een Roebel termijnrekening kan openen ?
Bedankt.
Bedankt.
Re: roebel termijnrekening
Bij Belfius kan je in volgende munten een termijnrekening openen:
- Zwitserse frank (CHF)
- Hongkongse dollar (HKD)
- Hongaarse forint (HUF)
- IJslandse kroon (ISK)
- Poolse zloty (PLN)
- Turkse lira (TRY)
- Singaporese dollar (SGD)
- Australische dollar (AUD)
- Canadese dollar (CAD)
- Tsjechische kroon (CZK)
- Deense kroon (DKK)
- Brits pond (GBP)
- Japanse yen (JPY)
- Noorse kroon (NOK)
- Nieuw-Zeelandse dollar (NZD)
- Zweedse kroon (SEK)
- Amerikaanse dollar (USD)
- Zuid-Afrikaanse rand (ZAR)
Any man whose errors take ten years to correct is quite a man.
Rookie investor
Rookie investor
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Ja idd dat is al een hele lijst ; maar geen Roebel en ik ben echt op zoek naar een bank waar ze deze wel aanbieden.
Ik blijf verder zoeken......of iemand nog suggesties?
thnx
Ik blijf verder zoeken......of iemand nog suggesties?
thnx
BRIC
BRIC is een afkorting die staat voor Brazilië, Rusland, India en China. De BRIC-valuta zijn dus de Braziliaanse Reaal, de Russische Roebel, de Rupee uit India en de Chinese Renminbi. Het is voor de gemiddelde particuliere belegger niet gemakkelijk om in deze valuta rechtstreeks te participeren. De meeste banken kennen al lang niet meer de valutarekeningen in allerlei valuta-eenheden zoals die voor de introductie van de € algemeen goed waren. Een $-rekening is meestal nog wel te openen, maar probeert u maar eens een Reaal-rekening te openen bij uw bank.
De belangrijkste reden hiervoor is dat de meeste van deze valuta weliswaar inwisselbaar zijn (u kunt ze altijd omwisselen in andere valuta), maar de prijs waartegen u dat doet en vaak ook de hoeveelheden die u wenst om te wisselen zijn over het algemeen gereguleerd. Het is meestal niet mogelijk om deze valuta in onbeperkte hoeveelheden ter belegging aan te kopen of juist te verkopen.
BRIC is een afkorting die staat voor Brazilië, Rusland, India en China. De BRIC-valuta zijn dus de Braziliaanse Reaal, de Russische Roebel, de Rupee uit India en de Chinese Renminbi. Het is voor de gemiddelde particuliere belegger niet gemakkelijk om in deze valuta rechtstreeks te participeren. De meeste banken kennen al lang niet meer de valutarekeningen in allerlei valuta-eenheden zoals die voor de introductie van de € algemeen goed waren. Een $-rekening is meestal nog wel te openen, maar probeert u maar eens een Reaal-rekening te openen bij uw bank.
De belangrijkste reden hiervoor is dat de meeste van deze valuta weliswaar inwisselbaar zijn (u kunt ze altijd omwisselen in andere valuta), maar de prijs waartegen u dat doet en vaak ook de hoeveelheden die u wenst om te wisselen zijn over het algemeen gereguleerd. Het is meestal niet mogelijk om deze valuta in onbeperkte hoeveelheden ter belegging aan te kopen of juist te verkopen.
Ja , BRIC was ik ook al tegen gekomen , net daarom dat ik dacht om in de Roebel apart te stappen.
Maar dat is blijkbaar niet zo makkelijk dan je zou denken.
Maar er moet volgens mij een manier zijn,zeker nu de Russische gemeenschap in ons land almaar toeneemt .
Volgens mij is er voor die mensen de mogelijkheid om de centen die hier verdiend worden via een bank naar Roebel om te zetten of te sparen.
Maar hoe ?
thnx
Maar dat is blijkbaar niet zo makkelijk dan je zou denken.
Maar er moet volgens mij een manier zijn,zeker nu de Russische gemeenschap in ons land almaar toeneemt .
Volgens mij is er voor die mensen de mogelijkheid om de centen die hier verdiend worden via een bank naar Roebel om te zetten of te sparen.
Maar hoe ?
thnx
Zou de vraag stellen bij de grootbanken. KBC - Fortis - Ing - Belfius - Rabo -
Als die het niet doen, zal het de sop de kool ni waard zijn vermoedt ik.
Als die het niet doen, zal het de sop de kool ni waard zijn vermoedt ik.