mastercard BNP Parisbas
- ericksenior
- Full Member
- Contacteer:
mastercard BNP Parisbas
Ik heb een mastercard van Belfius om o.a een annulatieverzekering te hebben en de mastercard is ook gekoppeld aan mijn gewone rekening. Dit wil zeggen dat ik een factuur ( op papier) van mijn reisbureau kan betalen met mijn maestro en toch dekking heb voor verzekering.
De vraag ( voor mijn vriendin) is dit ook zo voor de mastercard van BNP Parisbas ?
alvast bedankt voor Uw reactie
De vraag ( voor mijn vriendin) is dit ook zo voor de mastercard van BNP Parisbas ?
alvast bedankt voor Uw reactie
Re: mastercard BNP Paribas
https://www.bnpparibasfortis.be/nl/Dage ... axes4=priv
Daar lezen we over de MASTERCARD GOLD :
""""Wat is het voornaamste gedekte risico? Reisannulering bij ziekte, ongeval, overlijden of ernstige materiële schade. Let wel: u moet de reis in kwestie voor uzelf en/of uw familie voor minstens 70% betaald hebben met uw kredietkaart."""""
Niet vergeten dat het om een GOLD Mastercard moet gaan. Niet iedere Mastercard is een GOLD Mastercard.
Voorwaarden van Belfius GOLD Mastercard :
""""op voorwaarde dat uw reizen, vervoer en logies (geboekt via een operator, tussenpersoon of vervoersmaatschappij) of uw verblijfplaats betaald zijn:
voor 50 % via een Belfius-rekening (overschrijving, bankkaart of Mastercard Gold)
en minstens één gezinslid houder is van een Mastercard Gold """"
Daar lezen we over de MASTERCARD GOLD :
""""Wat is het voornaamste gedekte risico? Reisannulering bij ziekte, ongeval, overlijden of ernstige materiële schade. Let wel: u moet de reis in kwestie voor uzelf en/of uw familie voor minstens 70% betaald hebben met uw kredietkaart."""""
Niet vergeten dat het om een GOLD Mastercard moet gaan. Niet iedere Mastercard is een GOLD Mastercard.
Voorwaarden van Belfius GOLD Mastercard :
""""op voorwaarde dat uw reizen, vervoer en logies (geboekt via een operator, tussenpersoon of vervoersmaatschappij) of uw verblijfplaats betaald zijn:
voor 50 % via een Belfius-rekening (overschrijving, bankkaart of Mastercard Gold)
en minstens één gezinslid houder is van een Mastercard Gold """"
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
- ericksenior
- Full Member
- Contacteer:
Re: mastercard BNP Parisbas
ok begrepen, maar kan je met je mastercard via je pc inloggen op uw rekening en ermee betalen.
of moet je effectief naar het reisbureau om via hun terminal te betalen
of moet je effectief naar het reisbureau om via hun terminal te betalen
Zou dat niet meest afhangen van het bedrijf waar je je reis boekt ?
Als je op hun website kan betalen met Mastercard online heb je aan de voorwaarden voldaan... De reis werd dan betaald met Mastercard.
Ik probeer mee te denken.. in geval van een gewoon reisbureau zonder online winkel ligt het misschien anders.
Ik ken geen enkel systeem waar je op de website van de bank kan inloggen en dan via je kredietkaart een rekening kan betalen.
Als je op hun website kan betalen met Mastercard online heb je aan de voorwaarden voldaan... De reis werd dan betaald met Mastercard.
Ik probeer mee te denken.. in geval van een gewoon reisbureau zonder online winkel ligt het misschien anders.
Ik ken geen enkel systeem waar je op de website van de bank kan inloggen en dan via je kredietkaart een rekening kan betalen.
Net zoals bij elke aankoop op het internet log je in op de website van het bedrijf: hotel, boeking site, …
Je hebt de mogelijkheid om met je kreditietkaart te betalen en als bevestiging (vooralals je nog niet gekend zijt door het bedrijf) zal je (voor BNPPF mastercard) via het "bakje" een bevestigings code moeten ingeven.
Je hebt de mogelijkheid om met je kreditietkaart te betalen en als bevestiging (vooralals je nog niet gekend zijt door het bedrijf) zal je (voor BNPPF mastercard) via het "bakje" een bevestigings code moeten ingeven.