Klimaathysterie
Re: Klimaathysterie
Dat weet ik nog zo niet. Niet iedereen kan dure klimaatmaatregelen betalen (elektrische auto, passiefwoningen, enz). Natuurlijk kan iemand anders voor hen subsidiëren, maar de rekening moet uiteindelijk altijd door iemand betaald worden. Dat wij gratis en voor niets plots allemaal electrisch rijden of in een super geïsoleerd huis wonen, daar geloof ik echt niet in.
In Afrika en grote delen van Azië is het merendeel van de bevolking piepjong onder de 25 jaar ... die gaan ook (veel) kindjes kopen hé! Te meer daar de sociale zekerheid daar gebaseerd is op kinderen die voor hun ouders zorgen. Het valt dan ook niet te ontkennen dat er binnen de 20-30 jaar bevolkingsexplosies gaan zijn die op hun beurt ook weer een negatief effect op het klimaat en de natuur zullen hebben. Hun afdruk per capita zal dan wel lager zijn dan in Europa, maar ook daar staat de tijd niet stil.
Slecht nieuws voor Belgie: De CO2 is gestegen door het promoten van benzinerijden !
Kafka !
Kafka !
Politicians and diapers have one thing in common, they both should be changed regularly and for the same reason!
en patrick dewael wil dat 16jarigen ook zullen kunnen stemmen in de toekomst. Ik zou eerder zeggen dat je pas mag als je afgestudeerd bent en al wat werkervaring hebt.
Any man whose errors take ten years to correct is quite a man.
Rookie investor
Rookie investor
Jip, maar da's al oud nieuws. Ze bashen de diesel, maar ik zie daar een regeringsmanoeuvre in: hoofdzakelijk leasewagens zijn diesel. Nu die accijnzen omhoog. Beetje protest van gele hesjes. Binnen een paar jaar : o, maar een nieuwe studie toont dat benzine ook niet goed is, hopla, accijnzen omhoog.
In Nederland kost de diesel 1.35 euro per liter. De benzine 1.60 euro. Is die hun diesel dan minder vervuilend dan de onze?
In Nederland kost de diesel 1.35 euro per liter. De benzine 1.60 euro. Is die hun diesel dan minder vervuilend dan de onze?
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
We kunnen misschien terugkeren naar het cijnskiesrecht?
Per € belastingen die je betaalt één stem
Per € belastingen die je betaalt één stem
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Tot zolang die 'Afrikaan' of 'tien Afrikanen' in Afrika blijft/blijven zal uw stelling overeind blijven vermoed ik. Al mag die dan wel geen elektriciteitsdraden beginnen afbranden om het koper te recupereren, of kobalt/goud gaan ontginnen. Tot zolang die op zijn gat blijft zitten en gewoon leeft van de aangeleverde Westerse goederen van de diverse ngo's, blijft uw verhaal dus overeind.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
- Brugse Leeuw
- Hero Member
- Contacteer:
Dat weet ik zo nog niet. Las onlangs op het internet de belevenissen van een Nederlander die met zijn vrachtwagen van Noord- tot Zuid-Afrika gereden is en zich beklaagde over het moedwillig afbranden van hele streken als slecht begrepen vorm van bemesting:Spruitekop schreef: ↑22 maart 2019, 01:29Tot zolang die 'Afrikaan' of 'tien Afrikanen' in Afrika blijft/blijven zal uw stelling overeind blijven vermoed ik. Al mag die dan wel geen elektriciteitsdraden beginnen afbranden om het koper te recupereren, of kobalt/goud gaan ontginnen. Tot zolang die op zijn gat blijft zitten en gewoon leeft van de aangeleverde Westerse goederen van de diverse ngo's, blijft uw verhaal dus overeind.
Lezenswaard citaat voor Europese idealisten:
'Word echt een beetje triest van die hoeveelheden afgebrande bos. Kilometer na kilometer zwart geblakerde aarde. Proberen we in Europa er alles aan te doen de natuur te helpen en co2 vorming tegen te gaan. Hier in Afrika hebben ze daar blijkbaar nog nooit van gehoord. Vind dat we raar doen met al die hulpverlening. Ik denk als er niet word afgebrand, dat het hele stuk tussen Dakar en Bamako jungle zou zijn. Echte jungle. En dat is 1000 km hoor. Misschien moeten de heren politici zich daar maar eens over buigen. Want ik weet zeker dat het voorkomen van al dat platbranden, de aarde meer zal helpen dat weer eens extra milieu belasting op benzine of stroom.'
http://ctjansen.nl/test/wordpress/?page_id=2800
Maar neen, je ziet dat verkeerd!SparSpaar schreef: ↑22 maart 2019, 14:03Dat weet ik zo nog niet. Las onlangs op het internet de belevenissen van een Nederlander die met zijn vrachtwagen van Noord- tot Zuid-Afrika gereden is en zich beklaagde over het moedwillig afbranden van hele streken als slecht begrepen vorm van bemesting:Spruitekop schreef: ↑22 maart 2019, 01:29
Tot zolang die 'Afrikaan' of 'tien Afrikanen' in Afrika blijft/blijven zal uw stelling overeind blijven vermoed ik. Al mag die dan wel geen elektriciteitsdraden beginnen afbranden om het koper te recupereren, of kobalt/goud gaan ontginnen. Tot zolang die op zijn gat blijft zitten en gewoon leeft van de aangeleverde Westerse goederen van de diverse ngo's, blijft uw verhaal dus overeind.
'Word echt een beetje triest van die hoeveelheden afgebrande bos. Kilometer na kilometer zwart geblakerde aarde. Proberen we in Europa er alles aan te doen de natuur te helpen en co2 vorming tegen te gaan. Hier in Afrika hebben ze daar blijkbaar nog nooit van gehoord. Vind dat we raar doen met al die hulpverlening. Ik denk als er niet word afgebrand, dat het hele stuk tussen Dakar en Bamako jungle zou zijn. Echte jungle. En dat is 1000 km hoor. Misschien moeten de heren politici zich daar maar eens over buigen. Want ik weet zeker dat het voorkomen van al dat platbranden, de aarde meer zal helpen dat weer eens extra milieu belasting op benzine of stroom.'
Als de politiekers de Vlaming enkele honderden euro's extra onvermijdbare belastingen aansmeren, gaat het volledige wereldprobleem worden opgelost!
Dat deden wij vroeger eeuwenlang ook. Waarom denk je dat we zo weinig bossen over hebben. Dat veranderde dankzij kunstmest. Geef Afrikanen kunstmest en les in moderne landbouwtechnieken en probleem opgelost.SparSpaar schreef: ↑22 maart 2019, 14:03Dat weet ik zo nog niet. Las onlangs op het internet de belevenissen van een Nederlander die met zijn vrachtwagen van Noord- tot Zuid-Afrika gereden is en zich beklaagde over het moedwillig afbranden van hele streken als slecht begrepen vorm van bemesting:Spruitekop schreef: ↑22 maart 2019, 01:29
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Geef hen kunstmest en ze maken een bom.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Altijd maar excuses om vooral zelf niks te moeten doen.
kilometer rijden update
"Het voorbereidende onderzoek loopt nog en wordt begin juni opgeleverd" maar gebruik van chauffeur die smartphone hebben + aanvulling met een bakje...
ik denk dat ik veel "te voet" zal doen.
"Het voorbereidende onderzoek loopt nog en wordt begin juni opgeleverd" maar gebruik van chauffeur die smartphone hebben + aanvulling met een bakje...
ik denk dat ik veel "te voet" zal doen.
Any man whose errors take ten years to correct is quite a man.
Rookie investor
Rookie investor
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Ondertussen blijken de windmolens niet enkel een ravage aan te richten bij onze gevleugelde vrienden maar wordt er ook voor de afname van het insectenbestand met een beschuldigende vinger gewezen naar de "bird choppers ...
Windmolens blijken een dodelijke vijand te zijn van insecten.
Windmolens blijken een dodelijke vijand te zijn van insecten.
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Lijkt me een belachelijke methode. Wat doe je dan als beide partners met hun smartphone in de wagen zitten? De kilometers dubbel aanrekenen? Iedereen is verplicht van een smartphone te hebben? Ben je dan verplicht van uw GSM-batterij op te laden om te rijden? ...