waar blijft Moneyou tov de concurrentie?
waar blijft Moneyou tov de concurrentie?
De niet-gereglementeerde spaarrekening van NIBC staat momenteel op 0,35% en verhoogt per 1 april naar 0,42%! Dat is dan meer dan het dubbele van de Moneyou Direct-rekening, die vroeger toch ongeveer gelijklopend waren. Zijn er bij Moneyou ook renteverhogingen gepland want deze blijven nu toch wel ferm achter...
Re: waar blijft Moneyou tov de concurrentie?
ik heb mijn (weinige) geld versluisd van Moneyou naar NIBC.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Moneyou is totaal uit de markt. Ik veronderstel dat de goedkoper geld vinden en rekenen op de inertie van hun spaarrekeningen.
Ik vind precies niets terug van die verhoging naar 0,42%. Kan iemand dit staven met een bron? Dan versluis ik mijn flex-kapitaal ook...
ik kreeg daarover een mail:
Beste heer
Goed nieuws: vanaf 1 april 2019 brengt uw spaargeld meer op.
We verhogen namelijk de rente op de niet-gereglementeerde Flex spaarrekening van 0,50 % naar 0,60 % bruto op jaarbasis. Netto betekent dat een stijging van 0,35 % naar 0,42 %.
En omdat u al spaart met onze Flex spaarrekening, profiteert u automatisch en meteen van deze verhoging.
De spaarrentes op onze andere spaarproducten blijven ongewijzigd.
Heeft u vragen hierover? Bel ons gerust op 0800 63 500 of laat het ons weten op info@nibcdirect.be.
Met vriendelijke groet,
NIBC Direct
Moneyou toont toch al jaren geen enkele interesse meer in de Belgische markt?
Zie maar hoe passief ze gebleven zijn na de intrede van SANTANDER met hun meer dan 2x zo hoog renderende gereglementeerde spaarrekeningen.
Ik heb toen alles bij Moneyou weggehaald en begrijp eigenlijk niet waarom iemand er nog klant zou blijven?
Hebben niets van klantenservice (kantoren, kaarten etc) en een zeer slechte rente voor een 'online spaarbank': da's echt 'worst of both worlds' dus...
Zie maar hoe passief ze gebleven zijn na de intrede van SANTANDER met hun meer dan 2x zo hoog renderende gereglementeerde spaarrekeningen.
Ik heb toen alles bij Moneyou weggehaald en begrijp eigenlijk niet waarom iemand er nog klant zou blijven?
Hebben niets van klantenservice (kantoren, kaarten etc) en een zeer slechte rente voor een 'online spaarbank': da's echt 'worst of both worlds' dus...