Dommel stopt op 31 maart
-
- Hero Member
- Contacteer:
Re: Dommel stopt op 31 maart
De meeste succesverhalen lees ik bij overstap van Dommel naar base0. Proximus is blijkbaar wat log.
Ken je die uitdrukking : hoe meer je in het potje gaat roeren, hoe meer het begint te stinken.. en hoe meer zorgen je je maakt.
Fijn om te horen dat je contacten met Jim en Proximus precies hetzelfde vertellen dan wat ik hier sedert gisterochtend al vertel..
Joepie, we zijn goed begonnen.
Bij Proximus een Pay&GO aangeschaft met nummeroverdracht.
Nu blijkt mijn GSM-nr. geschrapt te zijn ipv van overgedragen.
De miserie is al bezig
Bij Proximus een Pay&GO aangeschaft met nummeroverdracht.
Nu blijkt mijn GSM-nr. geschrapt te zijn ipv van overgedragen.
De miserie is al bezig
Probleem opgelost.
Net bevestiging gekregen dat de Dommel nummers nog 1 maand actief blijven.
Dus vanaf zondag kan bellen niet meer maar overzetten kan nog tot eind april.
Net bevestiging gekregen dat de Dommel nummers nog 1 maand actief blijven.
Dus vanaf zondag kan bellen niet meer maar overzetten kan nog tot eind april.
Het heeft even geduurd, maar sinds deze middag is mijn overzetting naar Telenet in orde
Ja blijkbaar is het CRDC weer in werking dus oftewel zit het BIPT hiervoor tussen ofwel heeft Dommel ergens geld in gestoken zodat klanten niet de volledige dupe zijn.
Een stunt als deze : een bedrijf met 12000 klanten dat stopt 'over vier dagen' .. dat gaat niet voorbij gaan zonder problemen. We hebben er het laatste zeker nog niet van gelezen.
ALS Proximus 'per ongeluk' (uiteraard / het zou anders al erg zijn) je nummer heeft geschrapt is dat nog altijd terugdraaibaar. Maar dan moet je er wel ene vast krijgen die er meer van afweet dan het gemiddelde.
Ik heb daarstraks een tweede maal telefonisch contact gehad met Jim Mobile, en daar hebben de mensen van de helpdesk een officiële toelichting gekregen dat de Dommel nummers nog één maand in de database blijven zitten om de overdracht mogelijk te maken.
Vanmorgen was dit nog niet (officieel) geweten.
Het nummer zal vanaf zondag/maandag dus niet meer bereikbaar zijn om te bellen maar zal dus nog wel bestaan.
P.S : ik denk nu wel dat Dommel niet anders kon dan dit te doen om verdere klachten en rechtzaken te vermijden.
Ik denk dat ze niet anders meer durven ook, want 'ergens' schijnt er toch nog hoop te zijn op een nieuwe start.
En eigenlijk storten ze 12000 van hun klanten in de miserie als ze het anders zouden doen..
Maar als we na nieuwjaar hier de posts lazen over hun facturatieproblemen, communicatie rond de nieuwe rekening, slechte verwerking van betalingen... dan zou je kunnen verwachten dat dat ene personeelslid dat nog over is het even allemaal niet meer aan zou kunnen de komende dagen en weken.
Het verhaal van Dommel lijkt op iemand uit een andere wereld die een frietkot overneemt en denk : Die dingen die ze in olie smijten, waar vindt ge die eigenlijk ?
Hoeveel komkommers krijg ik terug voor iedere gebakken aardappel en hoe moet ik aan iedereen vragen om mij te betalen ?
Mayonaise ? Dat klinkt ingewikkeld : dat gaan we niet doen. Inpakken ? Steek maar gewoon in uw broekzakken.
Op het moment van de opening : verdomme zeg, die voordeur is nog vast ook.. Hoe doe ik die open ?
Het frietvet blijft koud ... Aah ! Moet ge echt iedere dag op dat knopke duwen om het op te warmen ?
En eigenlijk storten ze 12000 van hun klanten in de miserie als ze het anders zouden doen..
Maar als we na nieuwjaar hier de posts lazen over hun facturatieproblemen, communicatie rond de nieuwe rekening, slechte verwerking van betalingen... dan zou je kunnen verwachten dat dat ene personeelslid dat nog over is het even allemaal niet meer aan zou kunnen de komende dagen en weken.
Het verhaal van Dommel lijkt op iemand uit een andere wereld die een frietkot overneemt en denk : Die dingen die ze in olie smijten, waar vindt ge die eigenlijk ?
Hoeveel komkommers krijg ik terug voor iedere gebakken aardappel en hoe moet ik aan iedereen vragen om mij te betalen ?
Mayonaise ? Dat klinkt ingewikkeld : dat gaan we niet doen. Inpakken ? Steek maar gewoon in uw broekzakken.
Op het moment van de opening : verdomme zeg, die voordeur is nog vast ook.. Hoe doe ik die open ?
Het frietvet blijft koud ... Aah ! Moet ge echt iedere dag op dat knopke duwen om het op te warmen ?
Ik ben er toch vele jaren heel tevreden mee geweest.
gisteren naar een 'fysieke' telecomwinkel geweest, en na een beetje gepruts is alles overgezet naar Orange. Vanuit een fysieke winkel heeft men een directe lijn naar hun technische dienst en kan men blijkbaar één en ander sneller laten lopen. Ik ben alvast blij dat ik mijn nummer nog heb, de rest zien we later wel weer.
Ik weet niet, als je Jim bekijkt.
Dommel bellen, €0,05/minuut, sms €0,02, data €0,02/mb.
Jim Mobile bellen, €0,08/minuut, sms €0,01, data,€0,01/mb)