Dommel stopt op 31 maart
Re: Dommel stopt op 31 maart
ze geven het in elk geval nog niet op....
Beste xxxx,
Gisteren kreeg je het nieuws dat we onze dienstverlening moeten stopzetten. Wij gingen voor jou op zoek naar een oplossing, zodat jij zo weinig mogelijk hinder van deze situatie ondervindt. Om eenvoudig naar een nieuwe operator over te stappen, kunnen we je een uniek Telenet-aanbod aanbevelen voor de regio Vlaanderen en Brussel. Als Dommel/Billi-klant kies je uit de beste Telenet-diensten aan € 30/maand én dat voor de eerste 5 maanden.
Via https://dommel.com/telenet geef je snel en eenvoudig je gegevens door. Telenet contacteert je binnen de 2 uur. Samen met jou zoeken ze naar een aanbod dat perfect bij je past. Je hoeft je dus geen zorgen te maken, Telenet doet de rest!
Beste xxxx,
Gisteren kreeg je het nieuws dat we onze dienstverlening moeten stopzetten. Wij gingen voor jou op zoek naar een oplossing, zodat jij zo weinig mogelijk hinder van deze situatie ondervindt. Om eenvoudig naar een nieuwe operator over te stappen, kunnen we je een uniek Telenet-aanbod aanbevelen voor de regio Vlaanderen en Brussel. Als Dommel/Billi-klant kies je uit de beste Telenet-diensten aan € 30/maand én dat voor de eerste 5 maanden.
Via https://dommel.com/telenet geef je snel en eenvoudig je gegevens door. Telenet contacteert je binnen de 2 uur. Samen met jou zoeken ze naar een aanbod dat perfect bij je past. Je hoeft je dus geen zorgen te maken, Telenet doet de rest!
Zalig.
De aasgieren zijn er al.
Telenet verloor in het vierde kwartaal 2018 26.000 kabel-tv-abonnees.
Moeten ze ergens terughalen natuurlijk.
De aasgieren zijn er al.
Telenet verloor in het vierde kwartaal 2018 26.000 kabel-tv-abonnees.
Moeten ze ergens terughalen natuurlijk.
Aasgieren of niet, tock zeer onduidelijk. 30 EUR/mnd OK, maar voor wat dan wel?
GSM is meestal makkelijk over te dragen, is bij mij in enkele uren gelukt naar pre-paid BASE.
Internet iets ingewikkelder om dit snel rond te krijgen, wacht op scarlet contact voor installatie vast te leggen maar kan nog even duren denk ik, zal weken geen internet hebben vrees ik.
GSM is meestal makkelijk over te dragen, is bij mij in enkele uren gelukt naar pre-paid BASE.
Internet iets ingewikkelder om dit snel rond te krijgen, wacht op scarlet contact voor installatie vast te leggen maar kan nog even duren denk ik, zal weken geen internet hebben vrees ik.
ik werd net gebeld door Telenet, met een aanbod om een Whop(pa) of Wigo aan te smeren met tijdelijk 30 EUR korting.....
Welja als je zo vermijd om geen downtime te hebben, maar dat is voor internet wel zeer onwaarschijnlijk als het bij Dommel gedaan is op 31/03 ...
Zonetl zelf scarlet gebeld, afsprak technieker vastgelegd op 15/04, dus 2 weken geen ADSL.
Zonetl zelf scarlet gebeld, afsprak technieker vastgelegd op 15/04, dus 2 weken geen ADSL.
Bij edpnet gaat de overschakeling blijkbaar vlotter (voor Internet).
Ik vraag mij af waarom Dommel dit Telenet-"aanbod" rondstuurt. Telenet matcht niet met het Dommel DNA en ik kan mij niet voorstellen dat ze in Mechelen veel betalen voor deze geste.
In elk geval: van een doorstart van Dommel kan alleen al hierom moeilijk sprake zijn.
Ik vraag mij af waarom Dommel dit Telenet-"aanbod" rondstuurt. Telenet matcht niet met het Dommel DNA en ik kan mij niet voorstellen dat ze in Mechelen veel betalen voor deze geste.
In elk geval: van een doorstart van Dommel kan alleen al hierom moeilijk sprake zijn.
Te laat, de aanvragen tot 3 Proximus prepaid kaarten zijn (eer)gisteren gebeurd. Dat komt er dan van als je mensen voor een bijna voldongen feit stelt. Voor alle zekerheid hebben de meeste waarschijnlijk eieren voor hun geld gekozen.Goed nieuws!
Uw mobiel freedom abonnement zoals u dat kent blijft bestaan, met dezelfde voorwaarden en prijzen. In de loop van de volgende uren mag u een e-mail verwachten waarin we u een concreet voorstel doen. U kan uw mobiel nummer dus gewoon behouden!
Volgens mij net een 1 april email gehad van Dommel.
Goed nieuws!
Uw mobiel freedom abonnement zoals u dat kent blijft bestaan, met dezelfde voorwaarden en prijzen. In de loop van de volgende uren mag u een e-mail verwachten waarin we u een concreet voorstel doen. U kan uw mobiel nummer dus gewoon behouden!
U hoort snel van ons.
Het dommel/billi team
Goed nieuws!
U hoort snel van ons.
Het dommel/billi team
Ik blijf toch niet bij die prutsers. Binnen een paar weken allicht failliet en dan begint het opnieuw.
Ik heb nog nooit een bedrijf gekend in mijn leven dat een even slecht beleid voerde als Dommel. Zelfs gratis voor 3 jaar en 30.000 minuten moet ik hun rommel van dommel niet.
Als ze deze grap overleven is het bijzonder sterk.
Prutsers is nog veel te lief voor die troep..
Als ze deze grap overleven is het bijzonder sterk.
Prutsers is nog veel te lief voor die troep..
Ook hier deze " veel te laat" mail ontvangen" . Wacht nu op postbode met 2 nieuwe simkaarten met nummerbehoud van jimmobile.
't Was dus allemaal maar om te lachen!
Ik was er ook zeer tevreden over. Nu overgeschakeld naar Jim, bel toch niet veel tegenwoordig wat meer 4g dus met Jim komt dat dan wel goed.karine schreef:Ik weet niet, als je Jim bekijkt.
Dommel bellen, €0,05/minuut, sms €0,02, data €0,02/mb.
Jim Mobile bellen, €0,08/minuut, sms €0,01, data,€0,01/mb)
Verstuurd vanaf mijn Lenovo TB-X304F met Tapatalk
Mo Pol toch.. T'es een graptjen é
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Dat zou praktisch geen verschil gegeven hebben voor mij. SMS is iets goedkoper, bellen iets duurder. Met mijn verbruikmix zou dat ongeveer break-even zijn of een verschil van een paar centen opleveren. Maar Dommel gebruikte het Proximus netwerk en daar was ik wel tevreden over. Jim Mobile is nu Mobistar dacht ik en daar was ik destijds niet zo tevreden over. Zie mijn vorige posts hierover.