Dommel stopt op 31 maart
Re: Dommel stopt op 31 maart
Na het ALDI TALK avontuur overgeschakeld naar BASE. Daar 3 maanden gesukkeld. Geen ontvangst binnenhuis. Dan naar Dommel overgeschakeld (Proximus) en alles ok. En nu afwachten met Jimmobile......
JIM mobile zit nog altijd bij Base. Maar ze gaan binnenkort veranderen naar het netwerk van Orange.
Het zou kunnen dat je de eerste weken wat slechte ontvangst te wachten krijgt.
WANNEER de overstap gebeurt weet ik niet. Aanvankelijk was 'maart' gepland maar het schijnt toch wat uit te lopen.
Aldi Talk zat trouwens ook bij BASE..
Het zou kunnen dat je de eerste weken wat slechte ontvangst te wachten krijgt.
WANNEER de overstap gebeurt weet ik niet. Aanvankelijk was 'maart' gepland maar het schijnt toch wat uit te lopen.
Aldi Talk zat trouwens ook bij BASE..
Bij mij ook voor het Proximus netwerk bij Dommel gebleven. We zullen nu wel zien hoe het gaat bij Jim. Aan de woeker prijzen van Proximus zien ze me daar toch niet terugkomen [emoji31]
Verstuurd vanaf mijn Moto G (5) met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn Moto G (5) met Tapatalk
-
- Full Member
Woensdagavond na bericht Dommel heb ik mij voor mobiele telefoon klant gemaakt bij Jim, vanmorgen kreeg ik al bericht dat mijn sim-kaart verstuurd is. Overgang blijkt dus snel te gaan
""""""""""Goed nieuws!
Uw mobiel freedom abonnement zoals u dat kent blijft bestaan, met dezelfde voorwaarden en prijzen. U kan uw mobiel nummer dus gewoon behouden!
Alleen het netwerk dat we gebruiken wijzigt. Voorheen verliep het mobiel verkeer over het Proximus-netwerk, vanaf nu doen we hiervoor beroep op een ander netwerk. Concreet betekent dit dat we u een gratis nieuwe simkaart dienen te bezorgen.
Als u hiervan gebruik wil maken, gelieve het volgende te doen:
Surf naar dommel.com/freedom
Verifieer en vul uw gegevens aan.
Vul uw huidige dommel simkaartnummer in.
Bevestig dat u uw freedom abonnement en nummer wil behouden.
Daarna bezorgen we u via post zo snel mogelijk een nieuwe simkaart.""""""""""""
Op deze mail zat ik al even te wachten. Een mens wil zich al eens vermaken, nietwaar.
Ze gaan naar 'een ander netwerk' maar vertellen niet naar welk netwerk. Er zijn er maar twee meer over..
Het moest toch Dommel niet zijn zeker ?
Ben eens nieuwsgierig of ze zich nog steeds voornemen om de nummerportabiliteit naar andere netwerken even goed uit te voeren dan beloofd.
Plus : maandagochtend staat de kraan toe van Proximus.. Tegen wanneer gaan ze je bij Dommel een nieuwe simkaart op het geheimzinnige nieuwe netwerk bezorgen ?
En ook nieuwsgierig naar hoeveel klanten Dommel nog gaat hebben tegen, laat zeggen, volgende week woensdag.
Voor mobiele telefonie ... Of voor internet.. Want dat probleempje schijnt nog altijd niet opgelost te zijn.
Uw mobiel freedom abonnement zoals u dat kent blijft bestaan, met dezelfde voorwaarden en prijzen. U kan uw mobiel nummer dus gewoon behouden!
Alleen het netwerk dat we gebruiken wijzigt. Voorheen verliep het mobiel verkeer over het Proximus-netwerk, vanaf nu doen we hiervoor beroep op een ander netwerk. Concreet betekent dit dat we u een gratis nieuwe simkaart dienen te bezorgen.
Als u hiervan gebruik wil maken, gelieve het volgende te doen:
Surf naar dommel.com/freedom
Verifieer en vul uw gegevens aan.
Vul uw huidige dommel simkaartnummer in.
Bevestig dat u uw freedom abonnement en nummer wil behouden.
Daarna bezorgen we u via post zo snel mogelijk een nieuwe simkaart.""""""""""""
Op deze mail zat ik al even te wachten. Een mens wil zich al eens vermaken, nietwaar.
Ze gaan naar 'een ander netwerk' maar vertellen niet naar welk netwerk. Er zijn er maar twee meer over..
Het moest toch Dommel niet zijn zeker ?
Ben eens nieuwsgierig of ze zich nog steeds voornemen om de nummerportabiliteit naar andere netwerken even goed uit te voeren dan beloofd.
Plus : maandagochtend staat de kraan toe van Proximus.. Tegen wanneer gaan ze je bij Dommel een nieuwe simkaart op het geheimzinnige nieuwe netwerk bezorgen ?
En ook nieuwsgierig naar hoeveel klanten Dommel nog gaat hebben tegen, laat zeggen, volgende week woensdag.
Voor mobiele telefonie ... Of voor internet.. Want dat probleempje schijnt nog altijd niet opgelost te zijn.
Dan heb je meer geluk dan ik, woensdagochtend besteld bij Jim maar verder nog niets meer van hun gehoord,[emoji848]mr intrest schreef:Woensdagavond na bericht Dommel heb ik mij voor mobiele telefoon klant gemaakt bij Jim, vanmorgen kreeg ik al bericht dat mijn sim-kaart verstuurd is. Overgang blijkt dus snel te gaan
Kijk eens in je spamfolder? Ik heb ook al een email gekregen "je nieuwe simkaart is verstuurd" (op donderdagochtend).
Ik heb op woensdagavond ook een mail gekregen van Jim dat mijn kaart onderweg is. Ze is nu nog niet aangekomen.
Als ik op de site van Jim Mobile naar klantenzone ga, dan staat daar bij "Mijn producten": "Herlaadkaart - In behandeling". Maar daar staat een GSM-nr. bij dat iets heel anders is dan het nr. dat ik heb overgedragen. Is dit normaal? Hetzelfde bij mijn vrouw. ik heb nochtans alles juist ingevuld.
Als ik op de site van Jim Mobile naar klantenzone ga, dan staat daar bij "Mijn producten": "Herlaadkaart - In behandeling". Maar daar staat een GSM-nr. bij dat iets heel anders is dan het nr. dat ik heb overgedragen. Is dit normaal? Hetzelfde bij mijn vrouw. ik heb nochtans alles juist ingevuld.
Kom, kom. Haelewijn. Mooie symboliek over "echte vlaamse patat" en "een andere wereld", maar langzaam maar zeker weten we ineens wel, waar Dommel blijkbaar vandaan komt. Toch ?haelewyn schreef: ↑28 maart 2019, 14:15 Ik denk dat ze niet anders meer durven ook, want 'ergens' schijnt er toch nog hoop te zijn op een nieuwe start.
En eigenlijk storten ze 12000 van hun klanten in de miserie als ze het anders zouden doen..
(...)
Het verhaal van Dommel lijkt op iemand uit een andere wereld die een frietkot overneemt en denk : Die dingen die ze in olie smijten, waar vindt ge die eigenlijk ?
Hoeveel komkommers krijg ik terug voor iedere gebakken aardappel en hoe moet ik aan iedereen vragen om mij te betalen ?
Mayonaise ? Dat klinkt ingewikkeld : dat gaan we niet doen. Inpakken ? Steek maar gewoon in uw broekzakken.
Op het moment van de opening : verdomme zeg, die voordeur is nog vast ook.. Hoe doe ik die open ?
Het frietvet blijft koud ... Aah ! Moet ge echt iedere dag op dat knopke duwen om het op te warmen ?
Ik wist het niet, maar als je hun e-mails ziet...
- Het eerste bericht bevat een heleboel steilvauten tegen het Nederlands, bekend onder de naam "Tante Betje". Belgen schrijven die steilvaut tegen het Nederlands niet, zelfs al zouden ze willen. De *andere* Nederlandstaligen vreten dat continu uit (en dan bedoel ik niet de Surinamers).
- De volgende berichten kl*ten wat aan met "jij" en "u", maar zonder enige logica.
De Koninklijke Posterijen, Telefonie en Telegrafie N....... hebben de Belgen jarenlang voorzien van een goed telecomnetwerk via BASE (totdat Telenet het verklootte). Blijkbaar hebben landgenoten het wat minder elegant opgelost.
Bon, aangezien de KPN BASE aan Telenet heeft verkocht, moest ik dus weg. Ik twijfelde al die tijd tussen Jim Mobile en Dommel. Het zal Jim worden (nadat ze die switch naar Orange hebben overleefd).
@Veldman : Nr overdragen ? Je moet je simkaartnr van vorige provider invullen.
Ja, op de site van Jim moest ik eerst kiezen "Huidig nr. behouden"; En dan moet je zowel je huidig tel. nr. als je huidige sim-card nr. invullen. En dat heb ik nauwkeurig gedaan. En ook geen foutmelding gekregen. Maar nu staat daar dus een heel ander tel. nr.@Veldman : Nr overdragen ? Je moet je simkaartnr van vorige provider invullen.
Ik zal zien als het met de post toekomt. Als het niet juist is, zeg ik Jim terug op (kan binnen 14 dagen) en ga ik alsnog in op het voorstel van Dommel om verder te doen.
Bij veel operators krijgt een simkaart altijd al een gsm nummer toegekend. Dat wordt overschreven nadat je je nummer overdraagt. Het "verkeerde nummer" zal op de kaart gedrukt staan maar vervalt na de nummeroverdracht.Veldman schreef: ↑29 maart 2019, 17:40 Ik heb op woensdagavond ook een mail gekregen van Jim dat mijn kaart onderweg is. Ze is nu nog niet aangekomen.
Het is voor hen makkelijker en eenvoudiger om zo te werken. Er is niets mis ....100 % zeker !
Base heeft bv ook altijd zo gewerkt.
Jim doet wat het moet doen, .... je moet gewoon niet gaan panikeren over details die je verkeerd (niet) begrijpt.
Je moet de procedure van jim nauwgezet volgen. Stop de nieuwe kaart pas in een gsm nadat je alle stappen hebt doorlopen. Geniet ervan !
Hier van 't zelfde , Veldman. Laat ons hopen dat H. Haelewyn gelijk heeft maar ik heb er vertrouwen in.
Ik heb hier nog zo'n reeks kaartjes liggen met gsm nummers erop die ik nooit gebruikt heb.
Beloofd ! Het is in orde !
Ik heb op geen enkele manier eieren liggen onder Jim maar, als er iets niet in orde is, lossen ze het snel op. Als het hun fout was soms nog met een cadeautje erbij.
Ze hebben bv een reeks simkaarten verstuurd ooit die niet activeerbaar waren. Een week later een email : 5 euro belwaarde cadeau. Ondertussen was het wel al opgelost..
Hun klantendienst antwoordt snel en efficiënt.
Maar hou er rekening mee dat ze daar nu ook een drukke week hebben !
By the way : Misschien zitten er heren en dames in mijn verre familieverleden maar ik ben geen Heer hoor.
Je mag me wel zo noemen als dat jou gelukkig maakt
Beloofd ! Het is in orde !
Ik heb op geen enkele manier eieren liggen onder Jim maar, als er iets niet in orde is, lossen ze het snel op. Als het hun fout was soms nog met een cadeautje erbij.
Ze hebben bv een reeks simkaarten verstuurd ooit die niet activeerbaar waren. Een week later een email : 5 euro belwaarde cadeau. Ondertussen was het wel al opgelost..
Hun klantendienst antwoordt snel en efficiënt.
Maar hou er rekening mee dat ze daar nu ook een drukke week hebben !
By the way : Misschien zitten er heren en dames in mijn verre familieverleden maar ik ben geen Heer hoor.
Je mag me wel zo noemen als dat jou gelukkig maakt