Dommel stopt op 31 maart
Re: Dommel stopt op 31 maart
Spijtig dat Bpost tegenwoordig zo traag is anders was alles al in orde geweest.
Die simkaart bij JIM staat ook op status 'verstuurd' vanaf het moment dat hun systeem een order aanmaakt om die in een omslag met jouw adres erop te versturen.
Daarom heeft BPOST ze nog niet in bezit..
Het is net zo min gezegd dat die kaart in Belgie wordt verstuurd.
Sommige operatoren zag ik er vanuit NL versturen. Het kan van overal komen... weet ik veel.
Daarom heeft BPOST ze nog niet in bezit..
Het is net zo min gezegd dat die kaart in Belgie wordt verstuurd.
Sommige operatoren zag ik er vanuit NL versturen. Het kan van overal komen... weet ik veel.
Dat is normaal.Veldman schreef: ↑29 maart 2019, 18:10Ja, op de site van Jim moest ik eerst kiezen "Huidig nr. behouden"; En dan moet je zowel je huidig tel. nr. als je huidige sim-card nr. invullen. En dat heb ik nauwkeurig gedaan. En ook geen foutmelding gekregen. Maar nu staat daar dus een heel ander tel. nr.@Veldman : Nr overdragen ? Je moet je simkaartnr van vorige provider invullen.
Ik zal zien als het met de post toekomt. Als het niet juist is, zeg ik Jim terug op (kan binnen 14 dagen) en ga ik alsnog in op het voorstel van Dommel om verder te doen.
Bij een simkaart hoort een gsm-nummer. en dat nummer zie je daar nu.
Als je voor nummer overdragen gekozen hebt , wordt dat nummer door jouw nummer overschreven op het moment van activatie van de sim-kaart.
Dat komt goed !
Dat is eigenlijk een ghost nummer en wordt zo snel je de simkaart hebt overschreven.
Ik vertrouw erop dat alles goed gaat en dat morgen mijn sim-kaartje in de brievenbus zit.
Dat het morgen in de bus moet zitten is iets wat je zelf invult of is zelfs wishful thinking.
Ik vertrouw er al 20 jaar op dat ik met de Lotto ga winnen maar tot nu toe is het zo goed als niets.
Ik hoop voor jou dat alles goed gaat natuurlijk en dat je nog wat reserve hebt om alles zijn normale gang te laten gaan. Succes ermee !
Ik vertrouw er al 20 jaar op dat ik met de Lotto ga winnen maar tot nu toe is het zo goed als niets.
Ik hoop voor jou dat alles goed gaat natuurlijk en dat je nog wat reserve hebt om alles zijn normale gang te laten gaan. Succes ermee !
- Woensdag 27 maart: bericht Dommel stopt
Beslist om de snelste manier, maar een dure Pay&Go te nemen.
Voormiddag naar een Proximus shop: één gsm-nummer overgedragen.
Dit nummer "verloren" (off-line) van woensdagnamiddag tot en met vrijdagochtend.
- Donderdag 28 maart: drie gsm-nummers over laten dragen.
Medewerkers van Proximus moesten het fysieke SIM-kaartje daadwerkelijk zien voor een overdracht
- Vrijdagvoormiddag 29 maart: de gsm-nummer van woensdag overgedragen
Vrijdagnamiddag: geen connectie met Dommel voor de overige drie
Vrijdagavond: sim kaartje ingeklikt en maar liefst 45€(!) prepaid op de kaartjes gezet
- Gok er echt op dat NEIBO.BE iets wordt (https://www.neibo.be/onze-telefonische- ... n/?lang=nl)
Hallo,
Trouwe Dommelgebruiker sinds 2015. Ik heb mijn GSM naar Scarlet Red overgezet. Op 27 maart aangevraagd, op 29 maart simkaart in de brievenbus, sinds vanmorgen actief op het Scarlet netwerk.
Mijn internet en vaste telefoon in oktober opgezegd: vaste telefoon gebruikte ik niet meer en hun internet kostte in 2015 38,94€ en stapsgewijs kostte het sinds 2017 47,93€ per maand. Was toch wel een spectaculaire stijging op korte periode. Het leuke: ik betaal sinds november die 47,93€ niet meer, maar ben nog steeds gratis aangesloten (tot vanavond neem ik aan?). Morgen neem ik een Orange Internet abo van 20€ per maand per Flybox. TV kijk ik per satellietschotel.
Mijn schoonvader ook op Scarlet Red klant gemaakt. Hij gaat morgen aangesloten worden.
Eind goed, al goed.
Trouwe Dommelgebruiker sinds 2015. Ik heb mijn GSM naar Scarlet Red overgezet. Op 27 maart aangevraagd, op 29 maart simkaart in de brievenbus, sinds vanmorgen actief op het Scarlet netwerk.
Mijn internet en vaste telefoon in oktober opgezegd: vaste telefoon gebruikte ik niet meer en hun internet kostte in 2015 38,94€ en stapsgewijs kostte het sinds 2017 47,93€ per maand. Was toch wel een spectaculaire stijging op korte periode. Het leuke: ik betaal sinds november die 47,93€ niet meer, maar ben nog steeds gratis aangesloten (tot vanavond neem ik aan?). Morgen neem ik een Orange Internet abo van 20€ per maand per Flybox. TV kijk ik per satellietschotel.
Mijn schoonvader ook op Scarlet Red klant gemaakt. Hij gaat morgen aangesloten worden.
Eind goed, al goed.
Dat Neibo verhaal is in feite een herhaling van de speech "I had a dream", want de MVNE (het netwerk) om mee samen te werken moeten ze nog vinden.
HUN BELOFTEN
Marktconforme tarieven : zegt niets en is voor veel interpretatie vatbaar.
U behoudt uw nummer : dat kan overal
Je krijgt je sim kaart thuis geleverd : idem
Elk moment te verbreken : dat is overal zo, als je geen toestel mee aankoopt met je abonnement.
Ze gaan je laten kiezen hoeveel minuten en data je wil : niet wereldschokkend. Dat idee hebben er al anderen gehad.
Een website waar niemand iets te vertellen had en dus ook niemand iets verteld heeft. Enorm mager om daarmee iets aan te kondigen. Ik geloof nog meer in Anuna-mobile dan in deze zever.
Medewerkers moesten het kaartje zien simy.o ? Ze zouden slaag op hun bloot gat verdienen als ze zomaar gsm nummers activeren op een sim nummer die iemand hen in de handen stopt (op een bierkaartje ?). Niets mis mee, met die werkwijze.
Let op voor de mensen die van Dommel naar prepaid gaan. Je moet dat regelmatig, eens per 6 of 12 maanden herladen, of je verliest je belkrediet en zelfs je GSM nummer.
HUN BELOFTEN
Marktconforme tarieven : zegt niets en is voor veel interpretatie vatbaar.
U behoudt uw nummer : dat kan overal
Je krijgt je sim kaart thuis geleverd : idem
Elk moment te verbreken : dat is overal zo, als je geen toestel mee aankoopt met je abonnement.
Ze gaan je laten kiezen hoeveel minuten en data je wil : niet wereldschokkend. Dat idee hebben er al anderen gehad.
Een website waar niemand iets te vertellen had en dus ook niemand iets verteld heeft. Enorm mager om daarmee iets aan te kondigen. Ik geloof nog meer in Anuna-mobile dan in deze zever.
Medewerkers moesten het kaartje zien simy.o ? Ze zouden slaag op hun bloot gat verdienen als ze zomaar gsm nummers activeren op een sim nummer die iemand hen in de handen stopt (op een bierkaartje ?). Niets mis mee, met die werkwijze.
Let op voor de mensen die van Dommel naar prepaid gaan. Je moet dat regelmatig, eens per 6 of 12 maanden herladen, of je verliest je belkrediet en zelfs je GSM nummer.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Woensdag onmiddellijk samen naar de proximus-winkel gegaan met mijn vader en broer, overschakelen. We heben exact dezelfde procedure doorlopen. Bij hen is het van vrijdag in orde, bij mij dommel nog gewoon actief. Van heel nabij opvolgen baat niet. Ongelofelijk klunzige organisatie bij proximus en bipt.
Hopelijk heb ik mijn nummer nog morgen!
Hopelijk heb ik mijn nummer nog morgen!
Ik kan nog altijd gewoon bellen via dommel.
't Zal dan toch een 1 april grap geweest zijn? .
met een firma die zo klungelig communiceert en van het ene op het andere moment al haar klanten zonder enige oplossing op staat zwiert met een perspectief van amper vier dagen om alles te regelen, daar blijf ik geen klant. De achteraf geboden 'oplossingen' zijn ook niet veel soeps. Voor hetzelfde geld ben je GSM-nrs kwijt, en zit je enkele weken zonder internet...…
Gelijk welk aanbod er nu nog komt, iedereen die wil overstappen en even googeld komt bij deze verhalen uit. Dommel heeft in haar eigen voeten geschoten, en ik hoop voor de overblijvers dat alles in orde komt. Maar mij zien er niet meer.
Gelijk welk aanbod er nu nog komt, iedereen die wil overstappen en even googeld komt bij deze verhalen uit. Dommel heeft in haar eigen voeten geschoten, en ik hoop voor de overblijvers dat alles in orde komt. Maar mij zien er niet meer.