Klimaathysterie
Re: Klimaathysterie
Consuminderen is al een goede manier om iets aan het klimaat te doen maar dat weten de meeste spaargidsers wel.
Toch binnenkort eens uitkijken om die nieuwe OLED TV te gaan kopen.
Toch binnenkort eens uitkijken om die nieuwe OLED TV te gaan kopen.
Politicians and diapers have one thing in common, they both should be changed regularly and for the same reason!
Vrees dat vis eten in plaats van vlees al even slecht voor het milieu en klimaat is. Er is nu al een overbevissing van de zeeën en meren, er nog meer uit halen is geen optie. We zullen dus massaal vis moeten kweken, op zee en op land. Beide zullen enorme watervervuiling te weeg brengen en de kweek aan land (zoetwatervis) kost wellicht meer water per kilo vis dan wat 1 kilo vlees aan water kost. Daarnaast hebben vissen vetten en eiwitten nodig, het maken van hun voer gaat dus heel wat meer om handen hebben dan het plantaardig dieet van bv runderen. Vis eten omdat het gezonder is OK, maar verwacht niet dat het klimaat of milieu er wel bij varen.
En om van de antibiotica en luizen op kweekvis nog maar te zwijgen. De kwartaalverslagen van de zalmkwekers zijn soms ontluisterend.
Sioen is daar iets voor aan het ontwikkelen, las ik in het jaarverslag [emoji6]
Geen vlees meer eten dat kan ik wel aan. Doe het al meer dan een maand en mis niets .
Geen vis meer zou mij ook wel afgaan.
Maar en geen vis en geen vlees meer... Dat zie ik niet zitten eigenlijk.
Geen vis meer zou mij ook wel afgaan.
Maar en geen vis en geen vlees meer... Dat zie ik niet zitten eigenlijk.
ze krijgen al " steun" van de geile hesjes in brussel
- PinkPanther1970
- Full Member
- Contacteer:
Moesten ze in sommige werelddelen onmiddellijk een strenge geboortebeperking invoeren, zou in één klap het grootste deel van alle problemen opgelost zijn... Laat dat nu net de oplossing zijn waar de klimaatjongens niet van willen horen... rarara...vortex schreef: ↑30 maart 2019, 08:48Vrees dat vis eten in plaats van vlees al even slecht voor het milieu en klimaat is. Er is nu al een overbevissing van de zeeën en meren, er nog meer uit halen is geen optie. We zullen dus massaal vis moeten kweken, op zee en op land. Beide zullen enorme watervervuiling te weeg brengen en de kweek aan land (zoetwatervis) kost wellicht meer water per kilo vis dan wat 1 kilo vlees aan water kost. Daarnaast hebben vissen vetten en eiwitten nodig, het maken van hun voer gaat dus heel wat meer om handen hebben dan het plantaardig dieet van bv runderen. Vis eten omdat het gezonder is OK, maar verwacht niet dat het klimaat of milieu er wel bij varen.
@ pink panter
voila, de echte oorzaak niet willen erkennen is pas klimaatontkenning.
En dan te zeggen dat die "groene jongens" vaak de grootste gezinnen hebben en opkomen voor de toekomst van hun kroost.
Beter wat minder kinderen gekocht, zou beter geweest zijn voor de planeet.
voila, de echte oorzaak niet willen erkennen is pas klimaatontkenning.
En dan te zeggen dat die "groene jongens" vaak de grootste gezinnen hebben en opkomen voor de toekomst van hun kroost.
Beter wat minder kinderen gekocht, zou beter geweest zijn voor de planeet.
De kern van het probleem is inderdaad dat er veel te veel mensen zijn op deze aardkloot. En daar wordt niet over gesproken.
De Belgische omegabaars.
Dat is nog eens eco vis
74% aandelen, 16% obligaties, 10% cash
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Geef mij maar een lekkere alfabaars.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Van die winkel waar ge uw kleine muntjes in een potteke kunt zwieren ... en uw briefjes in een telmachine.
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
De Sergio-shop.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Anuna kan - door het vele spijbelen - al niet meer tellen ...
vandaag alweer betoging in Brussel : 500 aanwezigen ... Anuna telde er 1300 ... gelukkig nog dat er een delegatie landbouwers, grootouders voor het klimaat, Teachers en Workers for Climate aanwezig waren anders stond ze daar moederziel alleen ...
Nog even volhouden Anuna en je hebt het momentum dat je had opgebouwd na de eerste twee betogingen volledig verknoeid ... goe bezig !
vandaag alweer betoging in Brussel : 500 aanwezigen ... Anuna telde er 1300 ... gelukkig nog dat er een delegatie landbouwers, grootouders voor het klimaat, Teachers en Workers for Climate aanwezig waren anders stond ze daar moederziel alleen ...
Nog even volhouden Anuna en je hebt het momentum dat je had opgebouwd na de eerste twee betogingen volledig verknoeid ... goe bezig !
-
- Jr. Member
- Contacteer:
Ik snap die negativiteit echt niet. Over het algemeen heeft ze toch het toch goed gedaan? Het klimaatprobleem komt iedereen de strot uit en het probleem is toch weer al een keer hot topic geweest bij de gewone werkmens. En ik heb weer al eens goed kunnen lachen met de reacties van zowel pro als contra die beiden totaal geen besef hebben over wat ze nu exact aan het praten zijn.geebee schreef: ↑4 april 2019, 13:26 Anuna kan - door het vele spijbelen - al niet meer tellen ...