Holdings
TIP
Re: Holdings
Helemaal eens met Pieter.
reteiP -> Pieter, vermoed ik.
@ Incremental
ik ben curieus. Welk aandelen hebt u momenteel in bezit. En welke kunt u ons aanbevelen. U hebt het forum voor u alleen momenteel. Dus 't is het moment.
Btw. een aantal bericht terug kunt u mijn favorieten terugvinden.
ik ben curieus. Welk aandelen hebt u momenteel in bezit. En welke kunt u ons aanbevelen. U hebt het forum voor u alleen momenteel. Dus 't is het moment.
De cijfers van Sofina zijn er :
Eigen vermogen per aandeel: 194,28
Winst per aandeel: 25,59
Brutodividend: 2,79
Ziet er goed uit op het eerste zicht. Deze mogen nog een beetje verder rijpen in mijn portfolio
Mvg,
Geblin
Eigen vermogen per aandeel: 194,28
Winst per aandeel: 25,59
Brutodividend: 2,79
Ziet er goed uit op het eerste zicht. Deze mogen nog een beetje verder rijpen in mijn portfolio
Mvg,
Geblin
-
- Full Member
Jamo schreef:@ Incremental
Enigste posities die ik in aandelen heb zijn Brookfield Asset Management en HICL Infrastructure Company.
Is ongeveer 10% en 4% respectievelijk van mijn totale portefeuille.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Mensen in het algemeen!
Geachte Reteip, De Wouter en Sintorama,
Het lijkt mij duidelijk dat Laeka geen troll is! Onterecht vind ik uw opmerkingen over ‘positive feedback loop’ uw impliceert daarmee iets wat u niet weet!
Moet ik nu concluderen dat jullie omhoog gevallen beleggers zijn die geen enkele oog voor andere, kleine beleggers hebben? Nee, dat doe ik niet maar ik had op zijn minst verwacht dat jullie beter wisten.
Blijkbaar niet; Geef mij maar de oprechte en ‘spring in het veld’ Laeka.
Denk dat Laeka wel met kritiek kan omgaan; na alle berichten in het Forum “ holding” te hebben gelezen. Maar op een gegeven moment is het natuurlijk wel genoeg.
Externe kritiek is prima maar kom dan met voorbeelden, zover ik weet heeft niemand van jullie dat gedaan. Er is alleen kritiek op Laeka, en een ‘’ieder die zijn of haar gat volgen’’. Die opmerking alleen is al lager dan laag. En geeft verfijnd weer hoe u over u zelf denkt.
Algehele conclusie is dan ook: Geef mij maar Laeka!
Het lijkt mij duidelijk dat Laeka geen troll is! Onterecht vind ik uw opmerkingen over ‘positive feedback loop’ uw impliceert daarmee iets wat u niet weet!
Moet ik nu concluderen dat jullie omhoog gevallen beleggers zijn die geen enkele oog voor andere, kleine beleggers hebben? Nee, dat doe ik niet maar ik had op zijn minst verwacht dat jullie beter wisten.
Blijkbaar niet; Geef mij maar de oprechte en ‘spring in het veld’ Laeka.
Denk dat Laeka wel met kritiek kan omgaan; na alle berichten in het Forum “ holding” te hebben gelezen. Maar op een gegeven moment is het natuurlijk wel genoeg.
Externe kritiek is prima maar kom dan met voorbeelden, zover ik weet heeft niemand van jullie dat gedaan. Er is alleen kritiek op Laeka, en een ‘’ieder die zijn of haar gat volgen’’. Die opmerking alleen is al lager dan laag. En geeft verfijnd weer hoe u over u zelf denkt.
Algehele conclusie is dan ook: Geef mij maar Laeka!
Net als op vele andere forums posten hier een aantal zogenaamde beleggers die echt weinig van de materie snappen, maar anderen wel aanvallen als die (zoals laeka) het regelmatig bij het juiste eind hebben. Enige vorm van jaloezie ??
Afkraken kan nooit het doel van een forum zijn, als je het ergens niet mee eens bent kom dan met een opbouwende kritische noot en hoe het anders/beter kan, daar hebben we dan mogelijk allemaal wat aan.
Afkraken kan nooit het doel van een forum zijn, als je het ergens niet mee eens bent kom dan met een opbouwende kritische noot en hoe het anders/beter kan, daar hebben we dan mogelijk allemaal wat aan.
-
- Full Member
Holdings
Joost1000 schreef:Net als op vele andere forums posten hier een aantal zogenaamde beleggers die echt weinig van de materie snappen, maar anderen wel aanvallen als die (zoals laeka) het regelmatig bij het juiste eind hebben. Enige vorm van jaloezie ??
Zoals deze post van u?
[quote="Joost1000”]
U hebt echt een plaat voor uw kop he, als U niets te vertellen hebt blijf dan weg van dit forum.[/quote]
Zeer opbouwend.
*Applaus*
Nee, ik vind niet dat kritiek opbouwend moet zijn. En dat zijn mijn posts dus ook niet.
Zeer opbouwend.Incremental schreef: ↑29 maart 2019, 04:01Joost1000 schreef:Net als op vele andere forums posten hier een aantal zogenaamde beleggers die echt weinig van de materie snappen, maar anderen wel aanvallen als die (zoals laeka) het regelmatig bij het juiste eind hebben. Enige vorm van jaloezie ??
Zoals deze post van u?
[quote="Joost1000”]
U hebt echt een plaat voor uw kop he, als U niets te vertellen hebt blijf dan weg van dit forum.
*Applaus*
Nee, ik vind niet dat kritiek opbouwend moet zijn. En dat zijn mijn posts dus ook niet.
[/quote]
Ik ga me niet verlagen tot Uw manier van communiceren.
Dat is jammer. Ik zie ook liever de nuttige tips van Laeka dan kritiek waar niemand iets aan heeft.Incremental schreef: ↑29 maart 2019, 04:01Nee, ik vind niet dat kritiek opbouwend moet zijn. En dat zijn mijn posts dus ook niet.Joost1000 schreef:Net als op vele andere forums posten hier een aantal zogenaamde beleggers die echt weinig van de materie snappen, maar anderen wel aanvallen als die (zoals laeka) het regelmatig bij het juiste eind hebben. Enige vorm van jaloezie ??
Opgemerkt vandaag in Het Nieuwsblad : drie interessante tips van "kenner" Danny Van Liedekerke (vfb) !
Wie wil er nog iets aan toevoegen ?
Wie wil er nog iets aan toevoegen ?
1. holdings of trackers (vanzelfsprekend) tracker cspx
2. BTEM beleggingstrust
3. Tetragon Group (korting boven 45 procent)
2. BTEM beleggingstrust
3. Tetragon Group (korting boven 45 procent)