Klimaathysterie
Re: Klimaathysterie
Nee, aan de paal met je kaart betalen zijn geen extra of verdoken kosten. Met kontant geld betalen kan daar nietGiFre schreef: ↑8 april 2019, 20:42@Ludo, dat aanmelden aan de paal zitten daar ook nog verdoken kosten aan als je voor minder dan 2 uur gratis parkeren kiest in bv de AN390 zone?
Maw gratis parkeren = 0,00€
Heb hier al bezoek gehad die vragen hoe-wat ze moeten betalen, voor zover ze gezien hadden dat het wel betalend parkeren is!
Al de zever krijg je dan als bewoner over Uwe nek, waar je zelf niks kunt aandoen.
Zelf weet ik niet hoe te betalen omdat ik niet hoef te betalen.
De politiek is zijn staart ah intrekken over de kilometerheffing... Of is het "toneel" in aanloop naar de verkiezingen?
Zal het laatste wel zijn. En politiekers zijn de grootste huichelaars.
De grote lijnen voor de kilometerheffing zijn al uitgezet.
Juist nog wat details bijwerken en het is er voor je het weet.
De grote lijnen voor de kilometerheffing zijn al uitgezet.
Juist nog wat details bijwerken en het is er voor je het weet.
https://doorbraak.be/voor-vrije-democra ... bbycratie/
Artikel toont aan dat er enkele grote financiele belangen grote bedragen aan de klimaatvzw's geven.
Dat deze vzw's niet zo transparant zijn als ze zelf beloven.
Dat het waarschijnlijk niet strookt met onze verkiezingswetgeving.
Artikel toont aan dat er enkele grote financiele belangen grote bedragen aan de klimaatvzw's geven.
Dat deze vzw's niet zo transparant zijn als ze zelf beloven.
Dat het waarschijnlijk niet strookt met onze verkiezingswetgeving.
De doorbraak
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Goed nieuws van Down Under. Peter Ridd, een professor bij de James Cook University die ontslagen was na grote twijfels geplaatst te hebben bij doemscenario's van klimaathysterici over de teloorgang van het Groot Barriërerif had zijn ontslag aangevochten bij de rechtbank. Hij heeft gelijk gekregen, zijn ontslag was onwettelijk.
James Cook University professor Peter Ridd's sacking ruled unlawful
“Intellectual freedom is so important. It allows academics to express their opinions without fear of reprisals. It allows a Charles Darwin to break free of the constraints of creationism. It allows an Albert Einstein to break free of the constraints of Newtonian physics. It allows the human race to question conventional wisdom in the never-ending search for knowledge and truth.”
De universiteit had nog geprobeerd om de oorzaak van zijn ontslag niet bij zijn scepticisme maar bij zijn gedrag te leggen, maar de rechter oordeelde anders.
Een Australische krant en haar lezers hadden een fundraising op poten gezet om de professor bij te staan.
Peter Ridd has defeated the Climate Inquisition thanks to you
James Cook University professor Peter Ridd's sacking ruled unlawful
“Intellectual freedom is so important. It allows academics to express their opinions without fear of reprisals. It allows a Charles Darwin to break free of the constraints of creationism. It allows an Albert Einstein to break free of the constraints of Newtonian physics. It allows the human race to question conventional wisdom in the never-ending search for knowledge and truth.”
De universiteit had nog geprobeerd om de oorzaak van zijn ontslag niet bij zijn scepticisme maar bij zijn gedrag te leggen, maar de rechter oordeelde anders.
Een Australische krant en haar lezers hadden een fundraising op poten gezet om de professor bij te staan.
Peter Ridd has defeated the Climate Inquisition thanks to you
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Ryanair stunt met vliegtickets voor minder dan 5 euro ...
https://www.hln.be/reizen/ryanair-stunt ... ~ac8a2faa/
Hoeveel tickets zou ons Anuna al geboekt hebben ? En bij uitbreiding de klimaatbrossers ?
https://www.hln.be/reizen/ryanair-stunt ... ~ac8a2faa/
Hoeveel tickets zou ons Anuna al geboekt hebben ? En bij uitbreiding de klimaatbrossers ?
Heel ironisch, maar is Ryanair de 'groenste' maatschappij.
Ze hebben de zuinigste vliegtuigen en modernste vloot, ze vliegen op de meest optimale snelheid, ze hebben de hoogste bezettingsgraad en maximaliseren het aantal zitjes/vliegtuig.
Ze hebben de zuinigste vliegtuigen en modernste vloot, ze vliegen op de meest optimale snelheid, ze hebben de hoogste bezettingsgraad en maximaliseren het aantal zitjes/vliegtuig.
Ryanair behoort nu tot de tien grootste vervuilers in Europa
https://weekend.knack.be/lifestyle/reiz ... 47803.html
https://weekend.knack.be/lifestyle/reiz ... 47803.html
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Als je de grootste bent, is dat normaal.
Deel de uitstoot door het aantal passagiers, en ik deel Wouter's mening dat de uitstoot per passagier zeer laag zal zijn.
Om u maar een idee te geven: de lange-afstandsvloot van Brussels Airlines is gemiddeld 17 jaar oud. British Airways gebruikt nog Boeing 747's die 22-27 jaar oud zijn. Hoeveel denkt ge dat die slurpen en uitstoten?
Deel de uitstoot door het aantal passagiers, en ik deel Wouter's mening dat de uitstoot per passagier zeer laag zal zijn.
Om u maar een idee te geven: de lange-afstandsvloot van Brussels Airlines is gemiddeld 17 jaar oud. British Airways gebruikt nog Boeing 747's die 22-27 jaar oud zijn. Hoeveel denkt ge dat die slurpen en uitstoten?
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Als uw prepaid kaart dus op is ... niet meer rijden dus.ludo schreef: ↑8 april 2019, 20:05Nee, je kan je nog met een gewone GSM aanmelden op het Nr.4411. of 4810.... door het sturen van een sms.Spruitekop schreef: ↑8 april 2019, 19:31 dus... als ik het goed begrijp heb je een smartphone nodig en data-abo om met de wagen te kunnen/mogen rijden?
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Ik heb je link wat visueel aantrekkelijker gemaakt:
Duits onderzoek: diesel is beter voor milieu dan elektrisch
Zo is het ook duidelijker waar je link over gaat.
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Dat klopt dus niet, hé. Je mag milieu niet reduceren tot CO2.CarpeNoctem schreef: ↑23 april 2019, 06:38Ik heb je link wat visueel aantrekkelijker gemaakt:
Duits onderzoek: diesel is beter voor milieu dan elektrisch
Zo is het ook duidelijker waar je link over gaat.
Men lijkt ook geen rekening te houden met het feit dat een batterij redelijk goed recycleert.
En dat diesel niet enkel CO2, maar ook NOx en fijnstof uitstoot.
Het zijn die laatste twee die voor de LEZ's zorgen.
Bij ons is elektrisch sowieso groener, omdat we hier niet op bruin- en steenkool draaien.
Clickbait in het beste geval.
Is maar deels waar. Het is niet omdat we hier in België geen elektriciteitscentrales hebben die op bruin- of steenkool draaien, dat we geen elektriciteit hebben afkomstig ervan.
We importeren nogal redelijk veel uit Duitsland, waar het wél opgewekt wordt met bruin- en steenkool.