Holdings
TIP
Re: Holdings
Welke kapoen heeft daar mooi zijn klokje gezet om op hetzelfde uur een mooi pakket Sofina's in te slaan?
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Heeft er iemand CK hutchinson in zijn/haar portefeuille zitten (of op de watchlist) staan? Redelijk “defensief” met belangen in havens, telecom, retail (Kruidvat, perfume shop), infrastructuur. Dividend yield net geen 4%, PE onder 8 en beta van 0.85. Staat al 2-3 jaar op mijn radar maar nog steeds niet aangekocht. Meningen?
Ahold-Delhaize, Apple, Disney, Berkshire Hathaway, GBL, Gimv, IBM, KBC Ancora, Microsoft, NN group, Sofina, Unilever
Volgens De Tijd : holdingkorting opgelopen voor Quest for Growth.
Nu instappen ? Meningen ?
Nu instappen ? Meningen ?
alInGebruik schreef: ↑25 maart 2019, 07:09 Moest ik gratis tips en advies geven en daar een heleboel kritiek op krijgen, ik zou ook stoppen... Why bother...
Er zijn mensen die tips of strategieën toelichten, maar op een onderbouwde manier zoals Belca, Zeezout, ... ik heb nog nooit kritiek op hun posts gezien, wel integendeel.
+1
Het is voor sommigen een valkuil om in zelfverheerlijking te komen te zitten mbt tot hun eigen geweldige beleggersperspectief/-prestaties. Ook dat is iets wat voornoemde Belca en Zeezout zeker siert, namelijk nuchterheid.
Alle perspectieven zijn mijns inziens welkom, maar sommige manieren van het (selectief?) rapporteren van successen of posten van minimale koersveranderingen zullen nu eenmaal andere reacties uitlokken. Daar moet je toch een beetje tegen kunnen...
https://www.firstpacific.com/wp-content ... -04-04.pdf
in laatste investors presentatie staat dat de discount (in HK) ondertussen opgelopen is tot 58%.
in laatste investors presentatie staat dat de discount (in HK) ondertussen opgelopen is tot 58%.
Had ooit al eens wat qfg, mmar toen net voor hun mega dicidend verkocht. Bleek een goede zet te zijn.
Sinds vorige week een kleine portie qfg gekocht eens kijken wat het nu gaat geven
Sinds vorige week een kleine portie qfg gekocht eens kijken wat het nu gaat geven
https://www.firstpacific.com/wp-content ... -04-04.pdfPhjo01 schreef: ↑12 april 2019, 19:23 https://www.firstpacific.com/wp-content ... -04-04.pdf
p.25
- koendesmet
- Newbie
- Contacteer:
Compagnie du bois sauvage
Iemand een idee waarom deze holding al bijna een jaar nog nauwelijks beweegt? Umicore en Recticel zijn nu herstellende maar dit heeft geen effect... En aan de chocolade business zal het ook niet liggen denk ik.
Re: Compagnie du bois sauvage
Je gebeden zijn verhoord, momenteel bijna 9% in de plus!koendesmet schreef: ↑13 april 2019, 15:45 Iemand een idee waarom deze holding al bijna een jaar nog nauwelijks beweegt? Umicore en Recticel zijn nu herstellende maar dit heeft geen effect... En aan de chocolade business zal het ook niet liggen denk ik.
- koendesmet
- Newbie
- Contacteer:
Compagnie du bois sauvage
Als dit telkens zo gaat zijn ga ik nog eens een paar holdings vermelden hier. In dit forum moet een aantal kapitaalkrachtigen zitten die mij een plezier willen doen Luxempart bijvoorbeeld....kan ook nog een zetje gebruiken. Alvast dank bij voorbaat!
- JulusCesar
- VIP member
- Contacteer:
beter dat we deze tips 'geïsoleerd' houden en niet de King willen uithangen. Blijft SPANnend
Kijkt er wel eens iemand naar kleine Duitse "Holdings" ?