De Beurs vandaag
TIP
Re: De Beurs vandaag
Afstraffing DowDupont lijkt me toch een beetje overdreven ? (-32% momenteel)
Wellicht heeft dit met de splitsing van Dow en Dowdupont te maken. In Juni Splitst Dowdupont verder, dan gaat Corteva (hun agricultuur en zaden tak) een apart bedrijf worden.
Ahold-Delhaize, Apple, Disney, Berkshire Hathaway, GBL, Gimv, IBM, KBC Ancora, Microsoft, NN group, Sofina, Unilever
Galapagos sluipt ondertussen richting +30% op een week
voila, investeringske gedaan in Mithra Pharmaceuticals.
bio tech zit in de lift
bio tech zit in de lift
Vandaag Galapagos (+27.5%) & Melexis (+29%) verkocht.
Galapagos koop ik terug beperkt in vanaf ze koers 90€ gaan bereiken.
Melexis koop ik eventueel donderdag terug in. Telkens bij kwartaal of jaarcijfers krijgen ze een dreun blijkt uit het verleden.
Verkoop laat me nu toe om op 4 paarden te gaan wedden (oa Galapagos & Melexis). Ik overweeg om extra te investeren in AMG (staan momenteel op -9%) , is wel reeds mijn 3de grootste positie maar eventueel tijdelijk nog vergroten om sneller in het groen te zitten, wel ff wachten tot de koers nog eens op 28€ komt.
Dan eventueel nog een nieuw aandeel toevoegen om portefeuille wederom te verbreden.
Galapagos koop ik terug beperkt in vanaf ze koers 90€ gaan bereiken.
Melexis koop ik eventueel donderdag terug in. Telkens bij kwartaal of jaarcijfers krijgen ze een dreun blijkt uit het verleden.
Verkoop laat me nu toe om op 4 paarden te gaan wedden (oa Galapagos & Melexis). Ik overweeg om extra te investeren in AMG (staan momenteel op -9%) , is wel reeds mijn 3de grootste positie maar eventueel tijdelijk nog vergroten om sneller in het groen te zitten, wel ff wachten tot de koers nog eens op 28€ komt.
Dan eventueel nog een nieuw aandeel toevoegen om portefeuille wederom te verbreden.
Portefeuille: Aedifica - Ageas - Alfen - Alibaba - AMG - Barco - Bpost - Cofinimmo - ING - KBC - KBC Ancora - Montea - Nvidia - Shell - Shurgard - Solvay - Syensqo - Umicore - VGP - Xior
Vandaag ook Galapagos verkocht. Jammer dat ik het niet eerder gedaan heb...
Daarnaast ook XFab even verkocht na de uitschieter vandaag
Daarnaast ook XFab even verkocht na de uitschieter vandaag
Na lang twijfelen P&G verkocht met 45% winst. Ik mag ook wel eens ...
23 april earnings call - neus op de feiten?
23 april earnings call - neus op de feiten?
-
- Full Member
- Contacteer:
Geen idee wat je hiermee bedoelt. Ik had AMG aan 5 en heb aan 7 verkocht. Ze staan ondertussen 28 dus zijn maar liefst verviervoudigd. Welke blaren?
Ja beetje rare reactie. Ik kocht AMG aan 15 euro, voornamelijk (of zeg maar alleen maar) door Umi zijn goede analyse en inzichten. Daarna zelf wat huiswerk gedaan en het leek een nobrainer. Daarna ingestapt en geen spijt van gehad. Ik heb de helft verkocht in de rit naar boven (rond de 26-27 euro) en de andere helft gehouden. Tot nu toe geen klachten gehad.
Als iemand geïnvesteerd heeft tegen hogere prijzen vanwege FOMO en niet vanwege de juiste redenen (huiswerk op basis van de fundamentals), kan je enkel maar jezelf verwijten.
Ik heb al meerdere tips hier gevolgd op het forum (voornamelijk van GPV1). Steeds omdat ik er zelf in geloofde en de cijfers had gecheckt. Sommige investeringen bleken heel goed, andere helaas minder. Om dan met de vinger te gaan wijzen vind ik toch een brug te ver, integendeel, ik ben zeer dankbaar voor mensen die hun uitgebreide analyses/strategiëen delen zoals GPV1, Umi, Poldermol, Zeezout, b4, etc.
In plaats van naar deze mensen te wijzen, geef gerust je eigen tips...
Als iemand geïnvesteerd heeft tegen hogere prijzen vanwege FOMO en niet vanwege de juiste redenen (huiswerk op basis van de fundamentals), kan je enkel maar jezelf verwijten.
Ik heb al meerdere tips hier gevolgd op het forum (voornamelijk van GPV1). Steeds omdat ik er zelf in geloofde en de cijfers had gecheckt. Sommige investeringen bleken heel goed, andere helaas minder. Om dan met de vinger te gaan wijzen vind ik toch een brug te ver, integendeel, ik ben zeer dankbaar voor mensen die hun uitgebreide analyses/strategiëen delen zoals GPV1, Umi, Poldermol, Zeezout, b4, etc.
In plaats van naar deze mensen te wijzen, geef gerust je eigen tips...
Ik wijs niemand met de vingen, ik waarschuw alleen maar voor FOMO.
Mijn tips staan op het forum!
Mijn tips staan op het forum!
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
cijfers zijn louter getallen in een bepaalde volgorde.Naick schreef: ↑21 april 2019, 01:34Ik heb al meerdere tips hier gevolgd op het forum (voornamelijk van GPV1). Steeds omdat ik er zelf in geloofde en de cijfers had gecheckt. Sommige investeringen bleken heel goed, andere helaas minder. Om dan met de vinger te gaan wijzen vind ik toch een brug te ver, integendeel, ik ben zeer dankbaar voor mensen die hun uitgebreide analyses/strategiëen delen zoals GPV1, Umi, Poldermol, Zeezout, b4, etc.
KPMG heeft in Amerika weken lang zijn kop gebroken op de cijfers van Coucke zijn 'handeltje'. Blijkt dat die cijfertjes toch niet de gezondheidstoestand weer gaven. Coucke krijgt daarna een koekje van eigen deeg en neemt Anderlecht over ... een succesrijke ploeg (of zeg maar: bedrijf) dat achteraf ook niet blijkt te zijn zoals uit scheen. Cijfers ...
Zelfs ne pot stront stinkt niet als er een goed sluitend deksel op staat.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Deze week wordt een leuke, er staat heel wat te gebeuren. Hopelijk veel goede resultaten