Mijn Kapitaal
Re: Mijn Kapitaal
Ja, en uw MK mixer op één maand? en op één jaar? En op 5 jaar?
Ik heb ook nog ooit een MK mixer gehad. Uit onwetendheid ... nu ben ik beter dan ooit geïnformeerd en weet ik veel beter.
Heb ik nooit gezegd . Ik zie me dan eerder meer in aandelen steken.
Maar zeg nooit nooit. Misschien dat ik dan links of rechts een ETF boven een fonds kies, om bepaalde accenten te kunnen leggen. Maar ik ga daar geen namen op plakken.
Beste, voor onze Modelportefeuilles hanteren we het principe van open architectuur, precies zoals voor het fondsenaanbod. Zo bieden we de mogelijkheid om te beleggen in een korf van fondsen, welke samengesteld werden door externe partijen, zoals Morningstar en MijnKapitaal. Momenteel herzien we dit aanbod. We zijn ook geïnformeerd over een mogelijke herorganisatie bij MijnKapitaal en bekijken dit van dichtbij. Van zodra wij meer informatie hebben hierover, communiceren we dit naar onze klanten.mida schreef: ↑25 januari 2019, 21:07 Dag MeDirect,
Ik beleg reeds ruime tijd via een MijnKapitaal modelportefeuille. De laatste tijd is de site op zijn zachtst gezegd weinig actief zonder enige bijdrage van Al fonds of Ronokat. Alleen Johan houdt de boel draaiende, in a way.
Weten jullie wat er gaande is? Aangezien jullie ‘hun’ producten verdelen, zou het wel aangewezen zijn als jullie aan jullie klanten laten weten hoe jullie verstandhouding momenteel is met MijnKapitaal. Volgens mij zit er een haar in de boter.
Eenzelfde vraag op hun site wordt weggemodereeerd. Graag een reactie.
Bedankt
Al 2 maanden geen GOGI meer van Mijnkapitaal.
De 'voorzichtige' uitleg van Medirect geeft mij de indruk dat er toch wat meer mis is bij Mijnkapitaal dan we denken.
@ MeDirect: waarom plots de verwijzingen naar MijnKapitaal weghalen op jullie site? Waarom plots geen reclamebanners meer op hun/zijn site? “Van zodra wij meer informatie hebben hierover, communiceren we dit naar onze klanten.” Stiekem al bezig?MeDirect schreef: ↑29 januari 2019, 17:57Beste, voor onze Modelportefeuilles hanteren we het principe van open architectuur, precies zoals voor het fondsenaanbod. Zo bieden we de mogelijkheid om te beleggen in een korf van fondsen, welke samengesteld werden door externe partijen, zoals Morningstar en MijnKapitaal. Momenteel herzien we dit aanbod. We zijn ook geïnformeerd over een mogelijke herorganisatie bij MijnKapitaal en bekijken dit van dichtbij. Van zodra wij meer informatie hebben hierover, communiceren we dit naar onze klanten.mida schreef: ↑25 januari 2019, 21:07 Dag MeDirect,
Ik beleg reeds ruime tijd via een MijnKapitaal modelportefeuille. De laatste tijd is de site op zijn zachtst gezegd weinig actief zonder enige bijdrage van Al fonds of Ronokat. Alleen Johan houdt de boel draaiende, in a way.
Weten jullie wat er gaande is? Aangezien jullie ‘hun’ producten verdelen, zou het wel aangewezen zijn als jullie aan jullie klanten laten weten hoe jullie verstandhouding momenteel is met MijnKapitaal. Volgens mij zit er een haar in de boter.
Eenzelfde vraag op hun site wordt weggemodereeerd. Graag een reactie.
Bedankt
Het zal nu wel ongeveer stoppen met Met Kapitaal? Als ik er iets post, dan wordt het weggehaald. De laatste post van een gewone user is een maand geleden....
Al Fonds heeft een nieuwe site, MijnPortefeuille.be.
(Ik weet dat via LinkedIn, het is louter een mededeling).
(Ik weet dat via LinkedIn, het is louter een mededeling).
Godver, het is nog waar ook!
Ik dacht ff dat er iemand aan het trollen was.
Ik dacht ff dat er iemand aan het trollen was.
Het eerste artikel dat ik zie, is van Robokat.
GOGI heb ik in het verleden dikwijls gebruikt en er veel voordeel uitgehaald wat betreft aankooptiming.
Hopelijk komt dat terug.
Hopelijk komt dat terug.