Mobile Vikings
Mobile Vikings
Iemand goede of slechte ervaringen met Mobile Vikings ?
Ik denk dat ik stilaan de overstap ga wagen.
Vroeger was het niet mijn 'cup of tea' maar tegenwoordig zijn ze ook voor mij de goedkoopste met hun nieuwe tarieven.
Scarlet heeft onbeperkt bellen (dat stuk wil ik er toch wel bij) voor 18 euro, met 3 GB inbegrepen data. Die datahoeveelheid is voor mij overkill.
Bij Mobile Vikings is onbeperkt bellen op zijn minst 15 euro maar met nog 2,5 euro mogelijke reductie via Hello Bank (10 bankkaartverrichtingen per maand) en hun systeem van Viking punten. Als je nog meer online zou aankopen gaat er links en rechts wel nog wat af.
Ik vermoed of hoop dat de technische problemen door de overstap naar JIM / Mobile Vikings een beetje minder geworden zijn na de overstap naar Orange. Ervaringen ? ?
Ik denk dat ik stilaan de overstap ga wagen.
Vroeger was het niet mijn 'cup of tea' maar tegenwoordig zijn ze ook voor mij de goedkoopste met hun nieuwe tarieven.
Scarlet heeft onbeperkt bellen (dat stuk wil ik er toch wel bij) voor 18 euro, met 3 GB inbegrepen data. Die datahoeveelheid is voor mij overkill.
Bij Mobile Vikings is onbeperkt bellen op zijn minst 15 euro maar met nog 2,5 euro mogelijke reductie via Hello Bank (10 bankkaartverrichtingen per maand) en hun systeem van Viking punten. Als je nog meer online zou aankopen gaat er links en rechts wel nog wat af.
Ik vermoed of hoop dat de technische problemen door de overstap naar JIM / Mobile Vikings een beetje minder geworden zijn na de overstap naar Orange. Ervaringen ? ?
Re: Mobile Vikings
Ik had veel problemen met de overstap van Mobile Vikings. Ze zouden op een nieuw netwerk van Orange komen, weggaande van Base. Mijn overgang was ergens blijven steken. Na twee/drie maanden was mijn nummer pas vrijgekomen.
Geen hulp of tegoed gekregen van Mobile Vikings.
Bij mijn vrouw alles vlot verlopen. Geen problemen gehad bij haar sindsdien.
De Viking Points zijn ook erg welkom. Heb momenteel 5-6 maand aan top-ups wachten. Dus het kost mij geen cent.
Persoonlijk denk ik dat Orange Tempo Giga 4GB wel goedkoper is. Gezien je resterende belkrediet kan gebruiken om mobiele data bij te nemen of opbellen aan thoorn.nl om teruggestort te krijgen. Bij Mobile Vikings is dat niet mogelijk.
Geen hulp of tegoed gekregen van Mobile Vikings.
Bij mijn vrouw alles vlot verlopen. Geen problemen gehad bij haar sindsdien.
De Viking Points zijn ook erg welkom. Heb momenteel 5-6 maand aan top-ups wachten. Dus het kost mij geen cent.
Persoonlijk denk ik dat Orange Tempo Giga 4GB wel goedkoper is. Gezien je resterende belkrediet kan gebruiken om mobiele data bij te nemen of opbellen aan thoorn.nl om teruggestort te krijgen. Bij Mobile Vikings is dat niet mogelijk.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Als ik het goed begrijp zat je al bij MV op het Base netwerk en is het probleem gekomen nadat ze jou hebben proberen overzetten naar Orange netwerk ?
Dat gebeurt ook wel eens bij een gewone overschakeling van het ene netwerk naar het andere, zij het zeldzaam.
Het heeft te maken met CDRC registratie van je nummer. Je kan dan rare toestanden krijgen, dat je bv wel kan bellen maar niet meer gebeld kan worden of omgekeerd.
Dat het lang duurde is jammer, misschien te wijten aan een overvloed van werk..
De compensaties bij MV komen er meestal bij een fout die zij maken en waardoor een redelijk groot aantal klanten geimpacteerd raken. Ik vrees dat jouw geval iets te individueel was om het hogerop gecompenseerd te zien.
Nu maar hopen dat ze bij jouw nummer (liefst ook bij mij) uit hun kinderziekten zijn gegroeid..
Voor onbeperkt bellen (wat ik het belangrijkste vind) denk ik dat ik geen goedkopere formule kan vinden.
Voor veel datagebruik denk ik ook dat Orange goedkoper kan uitvallen.
Dat gebeurt ook wel eens bij een gewone overschakeling van het ene netwerk naar het andere, zij het zeldzaam.
Het heeft te maken met CDRC registratie van je nummer. Je kan dan rare toestanden krijgen, dat je bv wel kan bellen maar niet meer gebeld kan worden of omgekeerd.
Dat het lang duurde is jammer, misschien te wijten aan een overvloed van werk..
De compensaties bij MV komen er meestal bij een fout die zij maken en waardoor een redelijk groot aantal klanten geimpacteerd raken. Ik vrees dat jouw geval iets te individueel was om het hogerop gecompenseerd te zien.
Nu maar hopen dat ze bij jouw nummer (liefst ook bij mij) uit hun kinderziekten zijn gegroeid..
Voor onbeperkt bellen (wat ik het belangrijkste vind) denk ik dat ik geen goedkopere formule kan vinden.
Voor veel datagebruik denk ik ook dat Orange goedkoper kan uitvallen.
Ik ben daar jaren klant geweest, was echt content.
Nu gratis via het werk, daar kon MV niet tegenop. Jammer ergens.
Hellobank was vroeger 5 euro per maand...
En dan nog andere aankopen zoals collishop, mediamarkt, Vandenborre,... betaalde toen eigenlijk minder dan dat ik nu VAA betaal. Maar ik kan nu mijn gsm gebruiken zonder na te denken, ook leuk
Nu gratis via het werk, daar kon MV niet tegenop. Jammer ergens.
Hellobank was vroeger 5 euro per maand...
En dan nog andere aankopen zoals collishop, mediamarkt, Vandenborre,... betaalde toen eigenlijk minder dan dat ik nu VAA betaal. Maar ik kan nu mijn gsm gebruiken zonder na te denken, ook leuk
Hier overstap probleem loos verlopen.
Enkel gsm terug opstart om data te laten werken.
20 € voor onbeperkt bellen en 5 gb data per maand.
Als men aankopen via deals doet , een goede raad gebruik Edge.
Die app voor firefox en chrome geeft bij mij problemen.
Enkel gsm terug opstart om data te laten werken.
20 € voor onbeperkt bellen en 5 gb data per maand.
Als men aankopen via deals doet , een goede raad gebruik Edge.
Die app voor firefox en chrome geeft bij mij problemen.
Estate Guru believer.
Ik heb een collega die bij Scarlet gewerkt heeft. Ze heeft 1 tip ‘niet doen!’
Zelfs het personeel staat niet achter het product en zolang alles werkt is het goed maar van zodra de problemen beginnen heb je het zitten.
Personeel is gedemotiveerd en de service desk zit volgens haar in Turkije.
Zelfs het personeel staat niet achter het product en zolang alles werkt is het goed maar van zodra de problemen beginnen heb je het zitten.
Personeel is gedemotiveerd en de service desk zit volgens haar in Turkije.
Scarlet is een onderafdeling van Proximus. Ik zie het probleem niet.
Platin : zie je dat dan voldoende of je Viking deal is toegekend ? Of is het allemaal onduidelijk en even afwachten ?
Helpdesk : Die van Orange zit in Marokko, voor de Franstaligen toch..
Deze week nog eens de helpdesk van Eneco gebeld voor de aansluiting electriciteit van mijn moeder. Simpele vraag nochtans, maar de medewerkster had 'toevallig' na de melding : 'ik zoek het even voor u op' een verbroken verbinding.
En laat het nu even toevallig zijn dat ik dat bij 'Eneco' al meer gehad heb.
Service is overal van dat principe...als je ze nodig hebt ben je te beklagen.
Voor Unleashed al een paar keer Nederlanders aan de lijn gehad. Service helpdesk zou best in NL kunnen zitten. Vaak zijn het ook exotische voornamen die ik daar hoor.
Maar al bij al verloopt het goed en is mijn probleem door hen wel opgelost geraakt.
Scarlet : ik heb het nu (alleen gsm) maar ik heb er nog nooit last mee gehad. ik denk ook dat op het vlak van service hun mobiele telefonie niet het grootste probleem is. Eerder de packs en de overschakeling van de ene operator naar de andere met meerdere producten.
Deze week nog eens de helpdesk van Eneco gebeld voor de aansluiting electriciteit van mijn moeder. Simpele vraag nochtans, maar de medewerkster had 'toevallig' na de melding : 'ik zoek het even voor u op' een verbroken verbinding.
Voor Unleashed al een paar keer Nederlanders aan de lijn gehad. Service helpdesk zou best in NL kunnen zitten. Vaak zijn het ook exotische voornamen die ik daar hoor.
Maar al bij al verloopt het goed en is mijn probleem door hen wel opgelost geraakt.
Scarlet : ik heb het nu (alleen gsm) maar ik heb er nog nooit last mee gehad. ik denk ook dat op het vlak van service hun mobiele telefonie niet het grootste probleem is. Eerder de packs en de overschakeling van de ene operator naar de andere met meerdere producten.
[quote=haelewyn post_id=396243 time=1557508560 user_id=20432]
Platin : zie je dat dan voldoende of je Viking deal is toegekend ? Of is het allemaal onduidelijk en even afwachten ?
Als een deal oke is binnen 1 Tot 2 uur , uitzondering mogelijk mail dat deal er is.
Via Edge geen probleem.
Via firefox , chrome dan wel dan niet.
De uiteindelijke toekenning ( voor bel krediet duurt soms 1 maand , maar soms ook langer hotel boekingen.
Als mail er uitzonderlijk toch niet doorkomt , kan men een claim indienen.
Wel altijd eerst inloggen op uwe mv account , dan naar deals gaan.
mvg
Als een deal oke is binnen 1 Tot 2 uur , uitzondering mogelijk mail dat deal er is.
Via Edge geen probleem.
Via firefox , chrome dan wel dan niet.
De uiteindelijke toekenning ( voor bel krediet duurt soms 1 maand , maar soms ook langer hotel boekingen.
Als mail er uitzonderlijk toch niet doorkomt , kan men een claim indienen.
Wel altijd eerst inloggen op uwe mv account , dan naar deals gaan.
mvg
Estate Guru believer.
Sinds dit jaar ben ik klant bij eneco. Reeds 3x contact gehad en ben verwonderd over goede werking van servicedesk. 2x per telefoon en 1x per chat. Geen onderbreking gehad.haelewyn schreef: ↑10 mei 2019, 19:16 Platin : zie je dat dan voldoende of je Viking deal is toegekend ? Of is het allemaal onduidelijk en even afwachten ?
Proximus daarentegen een ramp. Structureel communicatie probleem omtrent planning. Servicedesk kent planning niet. Je wordt wel opgebeld door technici. Oproep gemist .. terugbellen gaat niet.
- miljonairtje
- Full Member
- Contacteer:
Ik ben er weggegaan 3 maand geleden. Gedurende heel hun overstap periode zat ik met telefoonproblemen. Als alles werkt zijn ze goed, vanaf dat er iets niet volgens plan loopt begint het feest.
Die mensen van de facebookhelpdesk zijn volgens mij ook incapabel om technische problemen op te lossen.
De enige antwoorden die ik kreeg bij het aankaarten van een probleem zijn;
-kan je mij in privé je locatie doorgeven?
-we hebben een dossier voor je aangemaakt.
-kan je je toestel eens herstarten?
No shit sherlock, heb ik zeker zelf nog niet geprobeerd. Het probleem ligt bij jullie.
Die mensen van de facebookhelpdesk zijn volgens mij ook incapabel om technische problemen op te lossen.
De enige antwoorden die ik kreeg bij het aankaarten van een probleem zijn;
-kan je mij in privé je locatie doorgeven?
-we hebben een dossier voor je aangemaakt.
-kan je je toestel eens herstarten?
No shit sherlock, heb ik zeker zelf nog niet geprobeerd. Het probleem ligt bij jullie.
Ik heb ook op de technische helpdesk van een operator gewerkt en de tip "zet je toestel uit en weer aan" lost echt vaak problemen op.
'Vervang de simkaart' bij allerhande zotte problemen eveneens... of doe eens een simswap..
Je moet beginnen met eenvoudige dingen hé. Bij een auto met je af te vragen of er nog benzine in zit en het uitlezen van storingscodes. Niet met het vervangen van de motor.
Ze hebben inderdaad wel storingen gehad die bij hen lagen, ... daar heb je zeker gelijk in. Als je last begint te krijgen na een overschakeling weet je redelijk zeker hoe laat het is.
Zo'n operatie die draait op Poolse software... je zou denken : kon het ook anders.
Van mvno naar full mvno, alle gsm nummers met behoud van simkaart overzetten naar een andere operator.. geen klein dingetje.
Ik denk samen met jou dat je echt in de groep moet zitten waarbij alles probleemloos gaat. Anders wordt het een hele bedoening. Je kan beter laat een probleem hebben dan vroeg.
Ik ga het toch proberen... Als er te veel problemen zouden zijn ben ik weer op minder dan een maand weg.
Voordeel bij mv vind ik trouwens nog dat je van postpaid naar prepaid kan gaan bij dezelfde operator. Als er eens een tijd van weinig of geen gebruik aankomt..
'Vervang de simkaart' bij allerhande zotte problemen eveneens... of doe eens een simswap..
Je moet beginnen met eenvoudige dingen hé. Bij een auto met je af te vragen of er nog benzine in zit en het uitlezen van storingscodes. Niet met het vervangen van de motor.
Ze hebben inderdaad wel storingen gehad die bij hen lagen, ... daar heb je zeker gelijk in. Als je last begint te krijgen na een overschakeling weet je redelijk zeker hoe laat het is.
Zo'n operatie die draait op Poolse software... je zou denken : kon het ook anders.
Van mvno naar full mvno, alle gsm nummers met behoud van simkaart overzetten naar een andere operator.. geen klein dingetje.
Ik denk samen met jou dat je echt in de groep moet zitten waarbij alles probleemloos gaat. Anders wordt het een hele bedoening. Je kan beter laat een probleem hebben dan vroeg.
Ik ga het toch proberen... Als er te veel problemen zouden zijn ben ik weer op minder dan een maand weg.
Voordeel bij mv vind ik trouwens nog dat je van postpaid naar prepaid kan gaan bij dezelfde operator. Als er eens een tijd van weinig of geen gebruik aankomt..
Je hebt gelijk... het is nog steeds 5 euro per maand. Verkeerd onthouden..
10 verrichtingen max aan 0,5 vp / euro per stuk.
Ik vraag me wel af hoelang de bank dat gaat blijven sponsoren... hopelijk nog lang !
Dan ben ik ferdamd nog mal NOG beter af bij hello bank dan de keytraders met hun bonus banking.
Die Viking Deals zijn heel vaak een ramp.
Mijn vrouw kocht via de Viking Deal bij Coolblue een iPhone voor mij.
Geen punten gekregen.
Onze reis vorig jaar was via Booking.com doorgelinkt vanaf de Viking Deal. Ook weer geen punten.
Enkel die kleine aankopen zoals op Aliexpress lukken bij mij. De rest niet.
Mijn vrouw kocht via de Viking Deal bij Coolblue een iPhone voor mij.
Geen punten gekregen.
Onze reis vorig jaar was via Booking.com doorgelinkt vanaf de Viking Deal. Ook weer geen punten.
Enkel die kleine aankopen zoals op Aliexpress lukken bij mij. De rest niet.
Heb €10 prepaid bij MV en daar kom ik 1,5 tot 2 maand mee toe. Bel niet veel, geen twitter, geen facebook, wanneer ik buiten ben kijk ik om me heen en niet naar youtube, ...
Goede tip i.v.m. Viking Points, had daar nog geen aandacht aan besteed.
Goede tip i.v.m. Viking Points, had daar nog geen aandacht aan besteed.