Mobile Vikings
Re: Mobile Vikings
Eerst inloggen bij mobile vikings op uw account.Kevva schreef: ↑11 mei 2019, 13:23 Die Viking Deals zijn heel vaak een ramp.
Mijn vrouw kocht via de Viking Deal bij Coolblue een iPhone voor mij.
Geen punten gekregen.
Onze reis vorig jaar was via Booking.com doorgelinkt vanaf de Viking Deal. Ook weer geen punten.
Enkel die kleine aankopen zoals op Aliexpress lukken bij mij. De rest niet.
Via account naar Viking deals en aankopen worden geregistreerd.
Wanneer bvb geen punten gekregen , kan men claim indienen.
Als men een claim indient is de datum aankoop en uur beschikbaar in mv systeem.
Rechtstreeks naar site gaan van bvb bol.com is geen punten aangezien aankoop niet in mv systeem aanwezig is.
Mijn eigen ervaring tot hiertoe is gebruik Edge voor mobile vikings aankopen.
De andere browsers is al eens een claim indienen van toepassing.
En als madam rechtstreeks naar Bol.com is gegaan , jammer maar geen punten.
En dat is niet de schuld van Mobile Vikings.
Elke inlog op een deal wordt gelogd in M.v systeem.
Dus heb eergisteren iets gekocht en geen registratie zichtbaar is noppes.
Estate Guru believer.
-
- Jr. Member
- Contacteer:
Was daar vroeger altijd wel tevreden van, maar ben door werkabonnement ook overgeschakeld naar proximus. Daar wel pakken beter bereik en veel minder pannes eerlijk gezegd. Mijn vrouw is nog steeds viking maar heeft de laatste maanden soms ettelijke dagen zonder telefoon gezeten of 4G dat amper werkte, dit door de transitie naar de nieuwe operators. Kinderziektes allicht maar ze hebben zelfs hun helpdesk afgesloten en er zijn zeer veel klanten vertrokken. Ik denk dat het wel terug goed komt gezien ze nog altijd bij de goedkoopste zijn en Vikingdeals een leuke plus zijn, maar je moet de (voorlopig) matige kwaliteit er wel bijnemen.
nog steeds tevreden, al is service wel wat achteruit gegaan.
Overschakelen op nieuw netwerk was ook minder voor mij. heb nu minder vaak 4G waar ik woon.
Overschakelen op nieuw netwerk was ook minder voor mij. heb nu minder vaak 4G waar ik woon.
Dat snap ik en doe ik ook.platin schreef: ↑11 mei 2019, 20:52Eerst inloggen bij mobile vikings op uw account.Kevva schreef: ↑11 mei 2019, 13:23 Die Viking Deals zijn heel vaak een ramp.
Mijn vrouw kocht via de Viking Deal bij Coolblue een iPhone voor mij.
Geen punten gekregen.
Onze reis vorig jaar was via Booking.com doorgelinkt vanaf de Viking Deal. Ook weer geen punten.
Enkel die kleine aankopen zoals op Aliexpress lukken bij mij. De rest niet.
Rechtstreeks naar site gaan van bvb bol.com is geen punten aangezien aankoop niet in mv systeem aanwezig is.
Normaal gezien krijg je na 10min. ook een mail dat er Vikingpunten in de wacht staan maar van zodra je met grote bedragen begint te spelen (smartphone van 700 euro, laptop van 1100 euro) dan krijg je die Vikingpunten niet! Om één of andere reden zien ze dat NOOIT staan in hun systeem. Probeer het maar eens
Ik log nochtans in en klik op de link, zelfs tot 2x toe om zeker geregistreerd te staan. Meestal ligt mijn aankoop ook al in het online 'winkelmandje' zodat ik meteen kan afrekenen.
Zie je voor het afrekenen iets van die Vikingpunten ? Of pas daarna, in de mail ?
Opsturen van de simkaart duurde wel redelijk lang. Het is niet dat je ze morgen in huis hebt als je ze vandaag aanvraagt.
Als ooit mijn simkaart stuk is, sturen ze er hopelijk eentje sneller naar me toe.
Overdracht van mijn nummer was ook ...klungelig. Ik had het volledige nummer vermeld zoals dat in het toestel (software) was te vinden. Maar ze hadden het niet begrepen. Ze wilden een nummer met minder digits.
Dus ja.. dan neem je er de eerste 5 cijfers of zoiets gewoon af.
Jammer dat ze dat zelf niet gesnapt hadden.
Orange geeft bij mij thuis, binnen, ook een mindere, zelfs zwakke 4G ontvangst. Het is op zich een beetje een flop maar hier binnen gebruik ik normaal gezien nooit 4G, alleen wifi natuurlijk.
Ik vermoed dat het signaal van dezelfde locatie komt als bij Scarlet want ze hebben daar allemaal een antenne staan. Maar de tilt (hellingshoek) of de richting van een antenne kan ook een verschil maken.
Geen idee of Orange minderwaardige apparatuur gebruikt. Dat zou al erg zijn. Jammer dat ik voorlopig toch met het gevoel zit dat Orange het mindere broertje is bij de operatoren.. al hebben ze altijd wel meer antennelocaties gehad dan Base. Die laatste hebben na de overname door Telenet wel goed uitgebreid.
Ik ben deze week overgeschakeld.
Opsturen van de simkaart duurde wel redelijk lang. Het is niet dat je ze morgen in huis hebt als je ze vandaag aanvraagt.
Als ooit mijn simkaart stuk is, sturen ze er hopelijk eentje sneller naar me toe.
Overdracht van mijn nummer was ook ...klungelig. Ik had het volledige nummer vermeld zoals dat in het toestel (software) was te vinden. Maar ze hadden het niet begrepen. Ze wilden een nummer met minder digits.
Dus ja.. dan neem je er de eerste 5 cijfers of zoiets gewoon af.
Jammer dat ze dat zelf niet gesnapt hadden.
Orange geeft bij mij thuis, binnen, ook een mindere, zelfs zwakke 4G ontvangst. Het is op zich een beetje een flop maar hier binnen gebruik ik normaal gezien nooit 4G, alleen wifi natuurlijk.
Ik vermoed dat het signaal van dezelfde locatie komt als bij Scarlet want ze hebben daar allemaal een antenne staan. Maar de tilt (hellingshoek) of de richting van een antenne kan ook een verschil maken.
Geen idee of Orange minderwaardige apparatuur gebruikt. Dat zou al erg zijn. Jammer dat ik voorlopig toch met het gevoel zit dat Orange het mindere broertje is bij de operatoren.. al hebben ze altijd wel meer antennelocaties gehad dan Base. Die laatste hebben na de overname door Telenet wel goed uitgebreid.
Heb al boekingen gedaan voor meerdere honderden euro's en perfect die vikingpunten gekregen. (voor meer dan €40 korting)Kevva schreef: ↑17 mei 2019, 08:39Dat snap ik en doe ik ook.platin schreef: ↑11 mei 2019, 20:52
Eerst inloggen bij mobile vikings op uw account.
Normaal gezien krijg je na 10min. ook een mail dat er Vikingpunten in de wacht staan maar van zodra je met grote bedragen begint te spelen (smartphone van 700 euro, laptop van 1100 euro) dan krijg je die Vikingpunten niet! Om één of andere reden zien ze dat NOOIT staan in hun systeem. Probeer het maar eens
Ik log nochtans in en klik op de link, zelfs tot 2x toe om zeker geregistreerd te staan. Meestal ligt mijn aankoop ook al in het online 'winkelmandje' zodat ik meteen kan afrekenen.
Aankopen coolblue, bol en aliexpress komen ook altijd mooi door.
Enige dat niet werkte is ibood.
Ik gebruik de viking deal plugin voor firefox
74% aandelen, 16% obligaties, 10% cash
Bol.com is eigenlijk een gevaarlijke. Je krijgt enkel bij bepaalde producten korting. Vaak verkopen ze via derden of zijn het producten die niet meedoen aan de actie.
Je begrijpt het verkeerd, denk ik. Het zijn aankopen bij Bol.com die korting opleveren bij Mobile Vikings (a.k.a. Vikingpunten) en niet omgekeerd.
Laatst gewijzigd door Didymus op 17 mei 2019, 16:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Hij heeft een punt denk ik.
Het is me ook al opgevallen dat je niet voor elke bol.com aankoop punten krijgt, doch slechts bij een beperkt aantal artikelen.
Vikingpunten op e-books, sieraden, en horloges*
4%
Vikingpunten op games, muziek, software, en computeraccessoires*
3%
Vikingpunten op smartphones, computerhardware, electronica en gameconsoles*
1,5
Dan is er nog heel wat waar je niks voor krijgt bij bol.com..
Een set nieuwe potten en pannen bv.. 0 vikingpunten.
Het is me ook al opgevallen dat je niet voor elke bol.com aankoop punten krijgt, doch slechts bij een beperkt aantal artikelen.
Vikingpunten op e-books, sieraden, en horloges*
4%
Vikingpunten op games, muziek, software, en computeraccessoires*
3%
Vikingpunten op smartphones, computerhardware, electronica en gameconsoles*
1,5
Dan is er nog heel wat waar je niks voor krijgt bij bol.com..
Een set nieuwe potten en pannen bv.. 0 vikingpunten.
Verkeerd gelezen, my bad. "Korting" is in dezen een beetje een ongelukkig gekozen term. Teruggave in Vikingpunten dus.
Klopt inderdaad dat ze het bij Bol onnodig complex hebben gemaakt en er nogal wat uitzonderingen zijn. Het staat natuurlijk beter om met 6% te kunnen adverteren i.p.v. pakweg 1,5 of 2% te geven op alle aankopen.
Klopt inderdaad dat ze het bij Bol onnodig complex hebben gemaakt en er nogal wat uitzonderingen zijn. Het staat natuurlijk beter om met 6% te kunnen adverteren i.p.v. pakweg 1,5 of 2% te geven op alle aankopen.
Iet of wat spaargidser let op de kleintjesDidymus schreef: ↑17 mei 2019, 16:35 Verkeerd gelezen, my bad. "Korting" is in dezen een beetje een ongelukkig gekozen term. Teruggave in Vikingpunten dus.
Zeer zeker bij Bol van toepassing.
Het moeder huis Delhaize , Albert Heyn , het zijn Hollanders he.
Estate Guru believer.
Zowel 3G als 4G zijn hier op het randje en dat was voordien met andere netwerken beter. Dat is een zeer plaatselijk probleem natuurlijk. Als ik twee straten verder zou wonen kan het omgekeerd zijn.
En nu ligt ook nog, al zeker sinds de middag, hun server plat om je verbruik na te kijken.
Brrrrrr.... You pay peanuts, you get monkies ?
En nu ligt ook nog, al zeker sinds de middag, hun server plat om je verbruik na te kijken.
Brrrrrr.... You pay peanuts, you get monkies ?
Gisteren lag Its me de ganse voormiddag plat.
Zou men ook over kunnen gaan klagen.
Alle dagen is er wel een of ander dat er uit ligt.
Het daarom als monkees gaan afdoen.
En op Orange kan men perfect nakijken wat bereik zou moeten zijn op een specifiek adres.
Wordt aanbevolen check te doen alvorens een flybox aan te kopen. ( 4g )
Zou men ook over kunnen gaan klagen.
Alle dagen is er wel een of ander dat er uit ligt.
Het daarom als monkees gaan afdoen.
En op Orange kan men perfect nakijken wat bereik zou moeten zijn op een specifiek adres.
Wordt aanbevolen check te doen alvorens een flybox aan te kopen. ( 4g )
Estate Guru believer.
Ondersteunt je telefoon de 800 Mhz band (LTE 20)? Orange netwerk staat heel sterk op die band wat in theorie voor een goede 4G-ontvangst binnenhuis zou moeten zorgen
Thanks.
Lage frequenties penetreren goed, ... dat klopt zeker.
Ben eens gaan kijken... Mijn gsm ondersteunt band 20 en alle nabije frequentiebanden ook.
Nu zou ik nog moeten weten of Orange op die 800 mhz hier uitzendt... geen idee hoe.
Op de antenne website van bipt is die info er niet meer.
Er moet wel een App zijn om iets mee te fixen maar mijn gsm draait op Android 9 en met dat besturingssysteem werken dergelijke apps niet echt goed samen.
Mijn oudere gsm met Android 5 deed het beter op dat vlak.
Lage frequenties penetreren goed, ... dat klopt zeker.
Ben eens gaan kijken... Mijn gsm ondersteunt band 20 en alle nabije frequentiebanden ook.
Nu zou ik nog moeten weten of Orange op die 800 mhz hier uitzendt... geen idee hoe.
Op de antenne website van bipt is die info er niet meer.
Er moet wel een App zijn om iets mee te fixen maar mijn gsm draait op Android 9 en met dat besturingssysteem werken dergelijke apps niet echt goed samen.
Mijn oudere gsm met Android 5 deed het beter op dat vlak.