Holdings
TIP
-
- Newbie
- Contacteer:
Re: Holdings
Probeert u mij te provoceren?laeka schreef: ↑12 mei 2019, 20:47Eind december was een laagtepunt beste of kunt u nu ook al geen grafieken lezen!Incremental4 schreef: ↑12 mei 2019, 20:13
Ik vind het ook erg dat ik nieuwe accounts moet aanmaken.
Ik provoceer niet, ik haal alleen de onregelmatigheden uit uw posts aan.
U zegt dat u eind vorig jaar ook op een bepaald moment alles heeft verkocht vlak voor de top. En u moedigt ons aan om dit in eerdere posts op te zoeken.
Ik doe dit, vindt niets terug van 'uw grote verkoop', echter vind ik een post terug waarbij u juist een hele grote aankoop doet op het hoogtepunte van de beurs in december 2018.
Is dit provoceren?
Is dit in breuk van de forumregels?
Niemand van het forumbeheer kan hier een antwoord op geven blijkt, nooit een reden gegeven.
Toch is de account waar ik deze middag mee heb gepost ondertussen al geblokkeerd.
Uw post waarin u al uw grote aankopen vermeldt is van 2 december beste.
Echt vlak voor sommige markten bijna 20% daalden.
Ik heb al eens gemeld dat ik niet elke aankoop en verkoop meldt en zal dat in de toekomst ook niet meer doen.Incremental5 schreef: ↑12 mei 2019, 21:28Probeert u mij te provoceren?
Uw post waarin u al uw grote aankopen vermeldt is van 2 december beste.
Echt vlak voor sommige markten bijna 20% daalden.
Ieder maakt zijn eigen rekening maar bij sommige posters maken ze de rekening liever van een ander.
Vreemd toch.
Wist u dat sommige posters naar de beheerder een bericht hebben gestuurd om u te schrappen. Ik heb hun gezegd laat dat want dan maakt Incremental een paar andere nicknames aan. En ik heb weeral gelijk.
-
- Newbie
- Contacteer:
Wat is het nu laeka?
Moeten we (optie 1) in het topic terug lezen dat u zo'n beslissing hebt gemaakt of (optie 2) was dit één van de beslissingen die u niet had gemeldt op dit forum?
Indien optie 1, waar kunnen we dit
Indien optie 2, waarom laat u dan uitblijken dat u dit toen met iedereen had gedeeld?
Ik kan niet meer volgen in ieder geval.
Als je gewoon in één van de twee posts een vergissing/fout had gemaakt.
Zeg dat dan gewoon en dan kunnen we allebei met een gerust hart gaan slapen.
Moeten we (optie 1) in het topic terug lezen dat u zo'n beslissing hebt gemaakt of (optie 2) was dit één van de beslissingen die u niet had gemeldt op dit forum?
Indien optie 1, waar kunnen we dit
Indien optie 1, waar kunnen we dit dan terug lezen?
Indien optie 2, waarom laat u dan uitblijken dat u dit toen met iedereen had gedeeld?
-
- Newbie
- Contacteer:
Wat is het nu laeka?
Indien optie 1, waar kunnen we dit dan terug lezen?
Incremental, uw punt over de posts van laeka is ondertussen duidelijk. Ik neem dit mee maar ik blijf wel grote fan van laeka. Zonder laeka heeft het holding topic gewoonweg een pak minder te bieden.
Ik wil maar zeggen, u bent hier niet alleen op het forum. Mag ik u daarom vragen de strijdbijl te begraven en mij niet langer het plezier te ontnemen laeka te volgen.
Ik wil maar zeggen, u bent hier niet alleen op het forum. Mag ik u daarom vragen de strijdbijl te begraven en mij niet langer het plezier te ontnemen laeka te volgen.
Second HappyHour’s comment
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
beste forumleden,
Het is feitelijk zinloos he om hier nog verder te posten. Kritiek uiten mag maar dan moet het wel onderbouwd zijn he.
Ik herhaal nogmaals ik zal geen aankopen of verkopen meer posten tenzij een ZEER grondige wijziging.
Ik ben terug op het forum gekomen wegens de massale privémails van een aantal weken geleden om terug te komen.
En ja Laeka maakt ook soms fouten door te vlug te verkopen. De aankopen zijn over het algemeen goed.
Bij Wendel heb ik de fout gemaakt om aan 119.30 euro te verkopen (staat nog niet veel hoger maar ze zijn begonnen met aandeleninkoop) . Soms verkoop ik iets te snel zoals indertijd ook Sofina. Ben daar uitgestapt omdat British Empire deze holding begon te verkopen. idemdito voor Brederode.
Maar.. ja ge kunt niet altijd veel winnen he.
En zoals al een paar keer gemeld andere maken precies beter de rekening van laeka maar hebben geen flauw benul wat laeka's winsten uiteindelijk zijn ook al betaalt laeka zeer veel beurstaxen.
Het is feitelijk zinloos he om hier nog verder te posten. Kritiek uiten mag maar dan moet het wel onderbouwd zijn he.
Ik herhaal nogmaals ik zal geen aankopen of verkopen meer posten tenzij een ZEER grondige wijziging.
Ik ben terug op het forum gekomen wegens de massale privémails van een aantal weken geleden om terug te komen.
En ja Laeka maakt ook soms fouten door te vlug te verkopen. De aankopen zijn over het algemeen goed.
Bij Wendel heb ik de fout gemaakt om aan 119.30 euro te verkopen (staat nog niet veel hoger maar ze zijn begonnen met aandeleninkoop) . Soms verkoop ik iets te snel zoals indertijd ook Sofina. Ben daar uitgestapt omdat British Empire deze holding begon te verkopen. idemdito voor Brederode.
Maar.. ja ge kunt niet altijd veel winnen he.
En zoals al een paar keer gemeld andere maken precies beter de rekening van laeka maar hebben geen flauw benul wat laeka's winsten uiteindelijk zijn ook al betaalt laeka zeer veel beurstaxen.
Laeka en sortino steken er hier met kop en schouders bovenuit. Zonder hen saaie boel hier. Keep up there good work.
Ik post haast nooit maar lees wel steeds de berichten
van Laeka. Deze zijn altijd interessant en hoop dat u blijft posten.
van Laeka. Deze zijn altijd interessant en hoop dat u blijft posten.
Moet toch opmerken dat de kritiek en bashing op de mensen die het meest het volgen waard zijn (Laeka, Zeezout enz...) meestal van newbies komt.
Ook ik ben vooral een lezer, het is mij erom te doen nieuwe holdings te vinden die ik onder de loep kan nemen. Wat mensen aan hun aankopen verdien is hun zaak, omdat ik denk dat iedereen hier genoeg brains heeft om achteraf een conclusie te trekken. Laeka was (is) een meerwaarde voor mij, meer dan het irritante gekibbel over al dan niet gemaakte winsten. Kritiek moet maar heeft zijn grenzen. Hopelijk komt er hier wat rust.
En zoals gevreesd de CHINEES slaat terug. Futures dieprood in de USA.
We kunnen binnenkort weeral gaan shoppen in holdingland.
We kunnen binnenkort weeral gaan shoppen in holdingland.
Misschien eens een lijst plaatsen van koopwaardige holdings.
-
- Newbie
- Contacteer:
Laeka is nochtans zelf heel goed in het maken van andermans rekening
laeka schreef: ↑6 mei 2019, 14:39 2 jaartjes later en we staan op 77.50 euro en diene andere tip Aurelius maakt ook al bokkensprongen de laatste 2 jaar. Staat ook op verlies. Dat zijn 2 van de 4 tips die u indertijd gaf en nu komt u af met Sofina aan 183 euro. Benieuwd hoeveel u daarop gaat verdienen. en diene Partners group ook gene vette he beste dat was uw derde tip.
De mensen hier moeten zich eens kritisch afvragen
1. Waarom laeka de volgende dingen beweert:
Terwijl hier niks van is terug tevinden in het topic, integendeel zelfs.
2. Waarom laeka erna tegenstrijdige weerwoorden probeert te bieden die niet kloppen met hetgene hierboven staat.
en 3. Erna gewoon de vragen ontwijkt.